0
späť
 

diskuze k tématu: Fiat bravo/Ford Focus - osobní zkušenost

kategórie zaradenia témy: automobilky, německá vozidla, italská vozidla
Nováček
počet príspevkov6
dátum registrácie12.09.2016
Piatok 30.09.2016 14:39, Fiat bravo/Ford Focus - osobní zkušenost
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zda nemáte nějaké osobní zkušenosti s vozy Fiat Bravo 1,4 16V JET a Ford Focus po FL 1.4 oba vozy od roku 2009. Díky
reagovať
Martin72
počet príspevkov82
dátum registrácie30.09.2016
Piatok 30.09.2016 16:19, Fiat Bravo T-jet
Osobní zkušenost mám pouze s Fiat Bravo T-jet. Mám verzi 110kW ve výbavě Emotion, jediné co mi tam chybí je tlačítko "Sport" :D . Hodně záleží na stavu při pořízení. Výkonově jsou dvě verze 110kW a 88kW, potom tuším od roku 2011 dávali ještě MultiAir 103kW. Spotřeba je podle nohy, pokud nechceš předhonit vlastní stín, tak se dá jezdit do 8l / 100km reálné spotřeby bez nějakého omezování (skladba město/dálnice/ostatní rovným dílem).
reagovať
Martin72
počet príspevkov82
dátum registrácie30.09.2016
Piatok 30.09.2016 17:16, Fiat Bravo 1.4 16V
Pokud jsi měl na mysli atmosféru, tak bych o tom ani neuvažoval. Výkon motoru neodpovídá váze auta a při předjíždění budeš muset hodně přemýšlet.
reagovať
Giorgio
počet príspevkov814
dátum registrácie09.05.2007
Piatok 30.09.2016 18:33, RE: Fiat bravo/Ford Focus
Nováček napísal:
Dobrý den,chtěl bych se zeptat zda nemáte nějaké osobní zkušenosti s vozy Fiat Bravo 1,4 16V JET a Ford Focus po FL 1.4 oba vozy od roku 2009. Díky


Je nutné si to projet. Kdo je zvyklý na turbo a neumí jezdit s atmosférou (tzn. neumí motor vytáčet), bude nadávat na to, že je auto slabé. Kdo s tím umí jezdit, ví, že konkrétně bravo zvládá v plném obsazení a s naloženým kufrem dálniční cestování v nadlimitním tempu a ve městě i mimo něj je dostatečně živé. V zásadě to chce jen uvědomit si, co pod tou kapotou je, a podle toho řídit. Bravo má 6stupňovou převodovku, focus 5kvalt. A pokud je ten 5kvalt stejný jako ve fusionu (motor totiž je), tak při 130 km/h bude točit ke 4 tisícům otáček (podobně jako 1.6 MPI ve dvojkové octavii), zatímco bravo točí jen 3 250 (na šestku). Focus nabídne sportovnější podvozek a usedlejší, tuctový design, bravo je neokoukané, má větší kufr, ale méně místa pro nohy na zadních sedadlech.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Piatok 30.09.2016 22:01, RE: Fiat bravo/Ford Focus
Nováček napísal:
Dobrý den,chtěl bych se zeptat zda nemáte nějaké osobní zkušenosti s vozy Fiat Bravo 1,4 16V JET a Ford Focus po FL 1.4 oba vozy od roku 2009. Díky


Ahoj Ford Focus II facelift mám s motorem 1.6 74kw a je to snad nejsympatičtější motor staré školy, dá se sním loudat na pětku 60 km/h, kde na rovince bere 4,5l a nebo si trochu zařádit a motor táhne až 7000 otáček. Celkovou spotřebu mám 6.3l, ale jezdím hodně okresky, kde není problém jet i pod 6l dlouhodobě. Na dálnici sice točí s 5 kvaltem skoro 4000, jenže spotřebě to tak neškodí a několikrát jsem jel Frýdek-Místek - Olomouc a zpět za 7l, kdy jsem byl více v levém pruhu než v pravém
Fiat Bravo má své kouzlo, ale motor 1.4 je na něj slabý, to mi tvrdí kolega, který Bravo má v rodině,
Zkrátka když naložíte rodinu a zapnete klimu, jste rázem na úrovni HTP , samozřejmě to platí i pro Fordí 1.4. Na druhou stranu, pokud jste nenáročný řidič a dálnici moc často nevidíte, je motor 1.4 dostatečný. Bravo má zajimavější interiér, ale je to opravdu věcí vkusu, nejlepší je vozy vyzkoušet a bude jasno .
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.