Štvrtok 12.04.2012 13:01,
Alfa
Já nevím, když to tak čtu, tak mi připadá, že pan redaktor asi v životě potkal jen Alfy s vydřeným motorem, co na tom, že my jsme prodali více než 50 Alf a ni jedna se nezadřela. Klasický neduhy sou horní ramena, který nevydržej víc jak 60tis, občas odejde krokovej motorek na klapce, pak auto houpe na volnoběh, olej stačí 10W40 ale kvalitni, ně nějakej Mogul a měnit po 10 tis, 10W60 je pouze pro ty, který nechtěj aby to žralo olej, todle je doporučení přímo dealera z Německa, kolem 160-180tis odcházej ložiska v předních kolech, rozvody doporučuje Alfa dělat po 60, je to lepší ale 80tis tky přežijou, samozřejmostí je vždycky dělat i vodní pumpu. Twinsparku se nemusí člověk bát, pokud má záruku, že ten motor je v pořádku, kupovat Alfu, která jezdila v česku a ten člověk se o ní nestaral, tak to znamená si koupit drahej šrot.
Pokud by šlo o JTD tak to jsou jedny z nejlepších naftovejch motorů, ochází váha vzduchu po čase a u novějších verzí, když se nečistí klapka, tak ta odejde.
Nevím už mi nic nenapadá, svezní výborný, motor doporučuju 1,6 88kw páč ta 77 bez variátoru je ve vršku mrtvější, zase je to motor, kterej člověk nemusí tolik točit, páč pak už to stejně nejede, 2,0 je dobrej, ale pouze pro toho, kdo těch 150 koní v 6tisících využije, nafta pro klidný řidiče stačí 85kw a pro aktivnější je dobrá po faceliftu 110kw, to jede jako kráva.
Jo k tý elektroinstalaci, já se nikdy s žádným vážným problémem nesetkal, až teda na airbagy u řidičovo či spolujezdcovo sedačky, ten konektor dole je dost citlivej, takže při luxování si na to člověk musí dát bacha. U prvních ročníků je bohatší výbava než u novějších, protože Alfa postupně snižovola základní výbavu. To samý udělali i u Stila.
P.S. jen tak pro příklad, máme jeden prodanej kousek 156 2,0 TS (údajně nejporuchovější motor) a už má najeto 390tis km a jezdí pořád jako novej. A stačilo k tomu tak málo, pravidelnej servis.
reagovať