0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Fiesta – jaký je bazarový kus s motorem 1,1 Ti-VCT?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
Zdeny60
počet príspevkov1248
dátum registrácie08.09.2009
Pondelok 28.08.2023 08:14, Blablabla
Jak souvisí délka trasy a opotřebení rozvodového řemenu? Děkuji.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1042
dátum registrácie23.04.2014
Pondelok 28.08.2023 11:45, RE: Blablabla
citácia:
reakce na: Zdeny60, 28.08.2023 08:14 (Jak souvisí délka trasy a opot ...)


Hádám že řemen bude máčený v oleji - při krátkých trasách se bude ředit olej benzínem, jeho kvalita půjde do kopru a bude agresivní vůči řemenu.
Fordů, který dojely na rozvodovej řemen v oleji je po vrakovištích dost. Nejčastější příčina je ale použití oleje, kterej nesplňuje specifikaci... Ty oleje, ve kterejch se může máčet řemen jsou obvykle dražší...
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1248
dátum registrácie08.09.2009
Pondelok 28.08.2023 12:40, RE: RE: Blablabla
citácia:
reakce na: KoobaS, 28.08.2023 11:45 (Hádám že řemen bude máčený v o ...)


Nepřímý vstřik olej neředí!
reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov562
dátum registrácie16.11.2012
Pondelok 28.08.2023 13:17, RE: Blablabla
citácia:
reakce na: Zdeny60, 28.08.2023 08:14 (Jak souvisí délka trasy a opot ...)


Dobrý den, přikládám odpověď autora článku: Dobrý den, tento motor má oba rozvodové řemeny máčené v oleji. Ty bohužel často vlivem nesprávné specifikace oleje, případně častými rozdíly teplot začnou do oleje uvolňovat malé částečky pryže, která pak odstaví olejové čerpadlo. U motorů 1.0 EcoBoost řady FOX je toto umocněno přímým vstřikem, resp. ředěním oleje palivem. Motory Ti-VCT tedy snášení krátké jízdy lépe než EcoBoost, ale ani tak nejsou pro tento provoz ideální. Proto mi mnohem větší smysl dává pořízení předchozí generace Fiesty se zmíněným motorem 1,25 Duratec.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.