David V napísal:
To může být několik věcí.
Použiju okřídlené, že v motoru buď není co zapálit nebo není čím. Pokud nevím, jak jsou staré svíčky a kabely, tak tam bych začal. Není to položka, která zrujnuje, ale dokáže naopak mnoho zlepšit. Stejně tak palivový a vzuchový filtr je otázka stokorun, pokud neznám stav. Vůbec bych zkontroloval těsnost celého sacího kanálu. To jsou marginální finanční položky.
Předpokádám, že kotrolka motoru nesvítí, pokud ano, tak doporučuji návštěvu někoho s diagnostikou - na mnoha ...
Ošetřeno je to tak, že řídící jednotka prostě hodnoty z lambdy ignoruje pokud je buď plný plyn nebo určité teplotní čidlo nedává nějakou minimální hodnotu. Buď je to klasická teplota chladící kapaliny (já vím, že to není přrsné, ale stačí to) nebo někdy bývá čidlo v katalyzátoru.
Jinak je samozřejmě potřeba zkontrolovat podle tabulek hodnoty čidel jak jste napsal. Pak tlak paliva atd ...