0
späť
 

diskuze k tématu: Ford C-MAX - stručné zhodocení po dvou letech

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.03.2009 12:09, celkem dobrý
Taky jsem tento vůz nedávno z rodinných důvodů pořídil. Nic jsem od toho nečekal jelikož jsem přesedával z 330i, ale celkem mile mě překvapil. Mám též 2,0tdci a kromě navigace je v něm komplet příplatková výbava co šla dát (dovoz z D).
Jen mi vadí plastové poskřipování všehokoliv ( při pomalé jízdě na nerovnostech, jinak to nedělá)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.03.2009 12:10, naftové motory
mají fordy už opravdu lepší, neb jsou od PSA.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.03.2009 13:21, Zrychlení
Porovnávat zrychlení dvou aut s různými řidiči je velmi ošidné ale dost často se jím lidé chlubí. Ať sprinty na 400m nebo zrychlení 0-100km/h jsou totiž hodně závislé i na tom "článku" mezi sedadlem a volantem. Stačí malá chyba při rozjezdu nebo řazení. Dobrý řidič s průměrným autem potom většinou ujede průměrnému řidiči dobrým autem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.03.2009 11:28, RE: naftové motory
fordík napísal:
mají fordy už opravdu lepší, neb jsou od PSA.
Motor 2.0 TDCi je motorem společně vyvíjeným s PSA, takže to skutečně není motor Ford. Nicméně Ford zapracoval na své prehistorické 1.8 TD, kterou přepracoval, zůstal však litinový blok válců, který se pomaleji ohřívá. Jinak má tento motor interní označení Kent a nyní patří kupodivu mezi spolehlivé naftové motory.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 28.06.2009 23:22, motorizace
Motor 2.0 TDCI ve fordu C-max, má problémy s kvalitou nafty a se zanášením vstřikovacího zařízení??(od výrobce DELPHI??) Prosím o jakékoliv informace. Děkuji
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.09.2009 06:16, RE: Zrychlení - věřil bych tomu, ale spíše na 0-100
duch napísal:
Porovnávat zrychlení dvou aut s různými řidiči je velmi ošidné ale dost často se jím lidé chlubí. Ať sprinty na 400m nebo zrychlení 0-100km/h jsou totiž hodně závislé i na tom "článku" mezi sedadlem a volantem. Stačí malá chyba při rozjezdu nebo řazení. Dobrý řidič s průměrným autem potom většinou ujede průměrnému řidiči dobrým autem.
... taky na ochotě brutálně motor točit až do maxima, což ženy většinou nedělají. I na odvaze zrychlovat bez zaváhání až do těch 180ti.

Docela mne to zaujalo - vyměnil jsem V70 2,4 D (starší model) za C-Max 1,8 TDCi a jsem s výměnou maximálně spokojen (s autem jezdí hlavně rodina), i když oproti TDCi 2,0 mi tam chybí ta šestá rychlost, paky by to bylo úplně dokonalé.

Podle mne to zrychlení zas tak mimo není. Nedalo mi to a podíval jsem se na stránky Fordu a Volva:

- C-Max 2.0 TDCi 100 kW - stovka za 9,6, maximálka 200

- Volvo V70 2,4 D 129 kW - stovka za 9,5, maximálka 215
(V60 se v současné době neprodává, nenašel jsem parametry - verze z roku 2002 měla u D5 výkon jen 120 kW ale byla oproti stávající V70 o asi něco lehčí a aerodynamičtější)

Do stovky hraje pro C-Max nižší váha, kolem 150ti a dál bych si tipnul, že se nicméně začne významně projevovat nižší čelní profil a vyšší maximální výkon motoru Volva.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 12.09.2010 04:14, A že sa nestáčajú kilometre?
Tak tu je dokaz http://www.aaaauto.sk/sk/ford-focus-c-max/car.html?id=2076011&make=39&model=1221 je to presne to iste auto este aj na dvierkach oproti spolujazdcovi kde je odkladací priestor je taka odrenina ale to si určite všimne každy...
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.