0
späť
 

diskuze k tématu: Ford C-Max (30 000km) - dlouhodobý test

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.07.2005 09:14, dlouhodoby test?
me to spise pripada jako recenze ocima laika, tj. vybral jsem si pekne auto a auto se mi libi i pote, co jsem s nim ujel prvnich par tisic km. doporucuji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.07.2005 10:17, RE: dlouhodoby test?
m. m. napísal:
me to spise pripada jako recenze ocima laika, tj. vybral jsem si pekne auto a auto se mi libi i pote, co jsem s nim ujel prvnich par tisic km. doporucuji.
Toto auto bude průběžně sledováno a každý měsíc přineseme nové poznatky týkající se vývoje provozních nákladů, závad, atd...Vzhledem ke skutečnosti, že s vozem jezdí náš redaktor, lze tento článek považovat za dlouhodobý test.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.07.2005 20:39, RE: dlouhodoby test?
Karel - TipCars.com napísal:
Toto auto bude průběžně sledováno a každý měsíc přineseme nové poznatky týkající se vývoje provozních nákladů, závad, atd...Vzhledem ke skutečnosti, že s vozem jezdí náš redaktor, lze tento článek považovat za dlouhodobý test.
to m.m.: pochopili ste to spravne, vo svojej podstate je to recenzia ocami laika - dlhodoba recenzia. Jedna sa o to, ze chceme priniasat objektivne dlhodobe testy z realneho zivota (a prevadzky), ocami bezneho uzivatela,
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.07.2005 21:33, RE: dlouhodoby test?
Karel - TipCars.com napísal:
Toto auto bude průběžně sledováno a každý měsíc přineseme nové poznatky týkající se vývoje provozních nákladů, závad, atd...Vzhledem ke skutečnosti, že s vozem jezdí náš redaktor, lze tento článek považovat za dlouhodobý test.
tak to beru a tesim se, protoze ford focus si u nas (pravem) vybudoval dobre jmeno. netusil jsem, ze se jedna o serial a samotny clanek mi jako dlouhodoby test nepripadal. uz jsem v obraze.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.10.2005 11:43, Spotřeba nafty
Zdravím a rád bych se jenom do diskuze připojil s mou zkušeností se stejným vozem C-MAX Trend 1.6TDCi/80kW. Mám najeto 16 000km a průměrná spotřeba se pohybuje okola 6,8l/100km při cca 40% jizdy po dálnici, 30% po silnicích 1třídy a 30% po městě. Jezdím s "lehkou nohou" a v článku uváděná spotřeba v Chorvatsku 4.2l je dle mne u nezajetého auta nedosažitelná.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.10.2005 14:22, RE: Spotřeba nafty
Dušan napísal:
Zdravím a rád bych se jenom do diskuze připojil s mou zkušeností se stejným vozem C-MAX Trend 1.6TDCi/80kW. Mám najeto 16 000km a průměrná spotřeba se pohybuje okola 6,8l/100km při cca 40% jizdy po dálnici, 30% po silnicích 1třídy a 30% po městě. Jezdím s "lehkou nohou" a v článku uváděná spotřeba v Chorvatsku 4.2l je dle mne u nezajetého auta nedosažitelná.
6,8 s lehkou nohou je dost. Měl jsem C-Max s 2.0 TDCi a bral mi kolem šesti když jsem jezdil na krev...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 27.10.2005 08:06, RE: Spotřeba nafty
yeti napísal:
6,8 s lehkou nohou je dost. Měl jsem C-Max s 2.0 TDCi a bral mi kolem šesti když jsem jezdil na krev...
S najetými kilometry spotřeba lehce klesá, tak uvidíme, kde se ustálý. Nezdálo se mi těch 4.2l v článku. Každopádně díky za info.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 27.10.2005 22:12, RE: Spotřeba nafty
Dušan napísal:
S najetými kilometry spotřeba lehce klesá, tak uvidíme, kde se ustálý. Nezdálo se mi těch 4.2l v článku. Každopádně díky za info.
to Dusan: pre uplnost k dosiahnutej spotrebe (4,2 l nafty na 100 km - podla palubneho pocitaca) som mohol dodat, ze sa jednalo o takmer laboratorne podmienky. Zo Ziliny sme vyrazali v piatok po 22h, takze cesty boli az do Senju skoro prazdne (vdaka comu sa dalo ist velmi plynulo), vyzivali sme len ekonomicke spektrum otacok motoru (radenie pod 2000 ot./min, neprekracovanie 2100 ot/min) a prirodzene skoro stale sme isli "dole kopcom". Na druhu stranu treba podotknut, ze nosnost C-Maxu bola bezo zbytku vyuzita!

Jazdit s "lahkou nohou" a usporne su v konecnom dosledku velmi odlisne jazdne styly. To sa prejavi na autach s nizsim specifickym vykonom, ktore dokazu byt velmi usporne do urcitych otacok motoru, ale po ich prekroceni zacne spotreba rapidne rast (rychlejsie, nez na silnejsich derivatoch). K siedmim litrom na sto, sa na testovanom exemplari nepodarilo dostat ani v nekonecnych zapchach stovezatej Prahy - kde sa spotreba drzala na rekordnych 6,5l.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.12.2005 21:23,
Chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte, jak jsou na tom motory TDCi u Focusu C-max? Vím, že např.u Mondea byly problémy se vstřikovači a čerpadly Delphi, které prý ve velké míře způsobovala nekvalitní česká nafta. A taky by mě zajímalo, jak normální člověk pozná, která nafta je kvalitní a která ne. Doufám, že tou horší naftou se nemyslelo to, že u nás docházelo k jejímu pančování, to je asi jiný problém. Děkuji za případné odpovědi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.12.2005 11:57, RE: bez predmetu
Jirka napísal:
Chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte, jak jsou na tom motory TDCi u Focusu C-max? Vím, že např.u Mondea byly problémy se vstřikovači a čerpadly Delphi, které prý ve velké míře způsobovala nekvalitní česká nafta. A taky by mě zajímalo, jak normální člověk pozná, která nafta je kvalitní a která ne. Doufám, že tou horší naftou se nemyslelo to, že u nás docházelo k jejímu pančování, to je asi jiný problém. Děkuji za případné odpovědi.
O problemoch s motormi TDCi v novych Focusoch som este nepocul, ale ich derivaty HDi (1,6 a 2,0) maju velke problemy so vstrekovacimi tryskami. Po 17 000km je TDCi v C-Maxe zaplat panboh bez problemov!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.01.2006 15:29, RE: Spotřeba nafty
yeti napísal:
6,8 s lehkou nohou je dost. Měl jsem C-Max s 2.0 TDCi a bral mi kolem šesti když jsem jezdil na krev...
Nauč se jezdit abys věděl co je to na krev.
Na krev u C-Max 2.0 TDCi je cca 11 až 15 litrů. Má zkušenost
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.01.2006 23:14, RE: Spotřeba nafty
michal napísal:
Nauč se jezdit abys věděl co je to na krev.
Na krev u C-Max 2.0 TDCi je cca 11 až 15 litrů. Má zkušenost
Tento vikend som s Cmaxom jazdil (podla svojich meritiek) na krv, a to s jedinym cielom - rozlusknut zahadu spotreby. Na cca. 420 km useku, z ktoreho bolo 300 km po dialniciach a zvysok po peknych cestach prvej triedy som spravil priemernu rychlost 138 km/h so spotrebou ustalenou na 7,6 l/100 km. V aute som sedel sam, mal minimum batoziny a dobre sa bavil ;)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.02.2006 13:22, Nekvalitni provedeni interieru
Musim rict ze jsem byl velmi rozladen timto autem. V Nemecku jsme meli z pujcovny zapujceneny tento model Fordu. Ujeli jsme s nim pres 1000 km. A me dojmy jsou: - pryc od toho a jiz nikdy vice. Co proti nemu mam?Konkretne - zoufale se naklanel pri rychlejsim predjizdeni, spatny vyhled pri couvani a parkovani, interier - nekvalitni zpracovani - vrchol vseho bylo kdyz jsem usedl vzadu a chytil se v zatacce plastoveho madla, ktere se mi z vnitrni strany uhnulu pod prsty a to nejsem zadny silak. Tak kdyz vezmu v potaz, ze to bylo nove auto a kolik to stoji tak teda diky. To auto vyvolava ve mne velmi negativni asociace.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.02.2006 10:55, RE: Nekvalitni provedeni interieru
Jiri napísal:
Musim rict ze jsem byl velmi rozladen timto autem. V Nemecku jsme meli z pujcovny zapujceneny tento model Fordu. Ujeli jsme s nim pres 1000 km. A me dojmy jsou: - pryc od toho a jiz nikdy vice. Co proti nemu mam?Konkretne - zoufale se naklanel pri rychlejsim predjizdeni, spatny vyhled pri couvani a parkovani, interier - nekvalitni zpracovani - vrchol vseho bylo kdyz jsem usedl vzadu a chytil se v zatacce plastoveho madla, ktere se mi z vnitrni strany uhnulu pod prsty a to nejsem zadny silak. Tak...
Vase dojmy z Cmaxu uplne koresponduju s mojimi skusenostami so Scenicom, ale na adresu Cmaxu s nimi v zasade nemozem suhlasit. Z coho ste do presadli, ked sa Vam naklananie karoserie v zatackach zda zufale? Zla kvalita vypracovania? Ked vezmeme do uvahy v akych podmienkach bolo auto prevadzkovane, tak sa asi ani niet comu divit. Auta v pozicavniach dostavaju neskutocne do tela, ale kvoli tomu by som to negeneralizoval na vsetky Focusy C-Max. Mate pravdu s vyhladom, chce to trochu zvyku zzit sa s autom pri cuvani.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.03.2006 22:18, podle mě test na houby
...Mohl to alespoň přeložit do jazyka kterému rozumí každej normální člověk, jsem to nedočetl ani do konce. Prosím vás, co to je za řidiče nebo línou veš, když ani nepozná, že mu v nádrži chybí chladící směs, to je slepej nebo úplně blbej. No a ještě se blbě diví, že "proto stoupá teplota motoru"... jak nám pak může podávat objektivní informace? Myslím, že takovéhle testy, aby opravdu měli nějákou informační hodnotu, máte zadávat jen profesionálním řidičům nebo lidem kteří s auty pracují. jinak také zdravím všechny fanoušky fordu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 01.04.2006 22:43, RE: podle mě test na houby
dan napísal:
...Mohl to alespoň přeložit do jazyka kterému rozumí každej normální člověk, jsem to nedočetl ani do konce. Prosím vás, co to je za řidiče nebo línou veš, když ani nepozná, že mu v nádrži chybí chladící směs, to je slepej nebo úplně blbej. No a ještě se blbě diví, že "proto stoupá teplota motoru"... jak nám pak může podávat objektivní informace? Myslím, že takovéhle testy, aby opravdu měli nějákou informační hodnotu, máte zadávat jen profesionálním řidičům nebo lidem kteří s auty pracují. jinak ...
povodne som na toto nemal v umysle reagovat - nech si kazdy urobi svoj nazor - ale v strucnosti. Vas problem je ocividne v tom, ze nedocitavate clanky do konca (DOPORUCUJEM) a nerozumiete Slovencine (je mi Vas uprime luto).

zopakujem to co uz odznelo: vo svojej podstate je to recenzia ocami laika - dlhodoba recenzia. Jedna sa o to, ze chceme priniasat objektivne dlhodobe testy z realneho zivota ocami bezneho pouzivatela.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 22.05.2006 10:46, DeJaVu
Mně se zdá, že jsem přesně tenhle článek už někde četl, asi tak před rokem ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.09.2006 08:29, RE: Spotřeba nafty
yeti napísal:
6,8 s lehkou nohou je dost. Měl jsem C-Max s 2.0 TDCi a bral mi kolem šesti když jsem jezdil na krev...
Mám totožný motor vCitroenu C5, 1.6 HDi - 80kW a dlouhodobou spotřebu mám 5,6l/100km. Při číslech nad 6,2 doporučuji okamžitě navštívit autorizovaný servis.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 09:15, RE: Spotřeba nafty
michal napísal:
Nauč se jezdit abys věděl co je to na krev.
Na krev u C-Max 2.0 TDCi je cca 11 až 15 litrů. Má zkušenost
Hmmm, kdo jezdí na krev jako umí jezdit ???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 08:56, RE: DeJaVu
Riccardo napísal:
Mně se zdá, že jsem přesně tenhle článek už někde četl, asi tak před rokem ...
ŽE BY PROSTĚ JEN ROZŠÍŘENÝ ČLÁNEK - "DLOUHODOBÝ TEST" - viz první příspěvky
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.