0
späť
 

diskuze k tématu: Ford C-Max 2.0 TDCi - maximální MPV

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.09.2007 09:06, Pravopis
Musím si ztěžovat na stíženou možnost čtení. Takhle bych to napsal jako autor článku... Ale pod svým jménem bych si spíš stěžoval na ztížené podmínky. Tohle je fakt děs a shazuje to jinak celkem dobrou recenzi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.09.2007 09:41, RE: Pravopis
anonym napísal:
Musím si ztěžovat na stíženou možnost čtení. Takhle bych to napsal jako autor článku... Ale pod svým jménem bych si spíš stěžoval na ztížené podmínky. Tohle je fakt děs a shazuje to jinak celkem dobrou recenzi.
Děkuji za připomínku. Ošklivá chyba opravena a hlavu strkám do písku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.09.2007 09:56, RE: Pravopis
Petr - TipCars.com napísal:
Děkuji za připomínku. Ošklivá chyba opravena a hlavu strkám do písku.
Zase bych to s tou kajícností nepřeháněl. Když už neramcám já, tak je to asi napsáno docela slušně ))).

Jo a nepřipadá někomu otvírání přední kapoty klíčkem jako hovadina???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.09.2007 10:17, dotaz
edmund napísal:
Zase bych to s tou kajícností nepřeháněl. Když už neramcám já, tak je to asi napsáno docela slušně ))).

Jo a nepřipadá někomu otvírání přední kapoty klíčkem jako hovadina???
Pane Šikl, napište prosím něco víc o srovnání motorizací C Maxe 1,6TDCi (80kW) a 2,0TDCi. Zajímá mě hlavně spolehlivost (C Max se dělá už od r. 2003, takže nějaké informace by už měly být) a dále jestli má ten 1,6 dostatečný výkon při zatíženějším autě, přeci jenom je ten objem menší. Jaký je Váš subjektivní názor na 5 nebo 6 kvalt? 6ka je supr na dálnici, ale není to častější řazení rychlostí ve městě otrava?Popř. uveďte prosím další Vaše postřehy o těchto dvou motorizacích. Děkuji
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.09.2007 10:32, RE: dotaz
P.Dolák napísal:
Pane Šikl, napište prosím něco víc o srovnání motorizací C Maxe 1,6TDCi (80kW) a 2,0TDCi. Zajímá mě hlavně spolehlivost (C Max se dělá už od r. 2003, takže nějaké informace by už měly být) a dále jestli má ten 1,6 dostatečný výkon při zatíženějším autě, přeci jenom je ten objem menší. Jaký je Váš subjektivní názor na 5 nebo 6 kvalt? 6ka je supr na dálnici, ale není to častější řazení rychlostí ve městě otrava?Popř. uveďte prosím další Vaše postřehy o těchto dvou motorizacích. Děkuji
Dobré dopoledne, s 1,6 TDCi v C-Maxu mám jen krátké zkušenosti. Pro objektivní srovnání si prosím chvilku počkejte, příští týden by do redakce měl dorazit C-Max právě s tímto motorem. Zaměřím se na dosaženou spotřebu (1,6 TDCi vs 2,0 TDCi), ztrátu výkonu při plné dovolené zátěži, převody atd.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.09.2007 10:35, RE: Pravopis
edmund napísal:
Zase bych to s tou kajícností nepřeháněl. Když už neramcám já, tak je to asi napsáno docela slušně ))).

Jo a nepřipadá někomu otvírání přední kapoty klíčkem jako hovadina???
Osobně jsem si už na toto otevírání u Fordu zvykl, přesto tento způsob nepovažuji za příliš šťastný. Ford otevírání klíčkem zdůvodňuje zvýšenou bezpečností před ukradením ... atd.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.09.2007 10:43, co je to ten 'nazbyd'??
koukam na wiki, ale kde nic tu nic
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.09.2007 12:40, RE: Pravopis
edmund napísal:
Zase bych to s tou kajícností nepřeháněl. Když už neramcám já, tak je to asi napsáno docela slušně ))).

Jo a nepřipadá někomu otvírání přední kapoty klíčkem jako hovadina???
No me to neprijde jako uplna hloupost... Nedavno me kamarad vezl novym golfem, ktery se opravdu da otevrit jen dalkovym ovladacem. Auto jsme obesli mockrat a opravdu zadny mechanicky zamek - ani na dverich ani na viku kufru. Naskyta se otazka: co kdyz zapomenu pustena svetla, radio a vybiju baterii uplne do mrte? Jak se pak dostanu do auta abych si otevrel viko motoru a dobil baterii, kdyz dalkove ovladani fungovat nemuze, protoze nema stavu? No a prave proto mi mechanicky zamek na kapote motoru prijde jako dobry napad. K baterii se dostanes, pripojis kabely - odemces auto , nastartujes, a vse je ok...

Mozna jsem mimo misu, mozna ma Golf jeste nejaky dalsi zamek, ktery jsme nenasli, kazdopadne zamek kapoty bych za blbost nepovazoval...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.09.2007 13:06, energeticky ...
take bych v clanku radeji napsal, ze "C-Max pusobi vyvazene a energicky" ... energeticky bude pusobit mozna jako sluzebni vozidlo CEZu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.09.2007 17:32, rejpalové
Sakra tady rejete do Šikly, že se trochu ucvak ve slovíčkách, ale uniká vám fakt, že píše možná nejlíp na celém Tipcarsu.

A to mě jednou slušně dostal, když nějakým zázrakem srovnával C5 se Scoutem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 06.09.2007 12:47, RE: Pravopis
anonym napísal:
No me to neprijde jako uplna hloupost... Nedavno me kamarad vezl novym golfem, ktery se opravdu da otevrit jen dalkovym ovladacem. Auto jsme obesli mockrat a opravdu zadny mechanicky zamek - ani na dverich ani na viku kufru. Naskyta se otazka: co kdyz zapomenu pustena svetla, radio a vybiju baterii uplne do mrte? Jak se pak dostanu do auta abych si otevrel viko motoru a dobil baterii, kdyz dalkove ovladani fungovat nemuze, protoze nema stavu? No a prave proto mi mechanicky zamek na kapote motoru...
Tak snad má takové auto bezp. pojistku, která spotřebič, ev světla odpojí. Např. v Ducatu se automaticky zhasínají světla v nákl. prostoru po 5 minutách nečinnosti, rádio a světla vytažením klíčku. A u osobáku to mám podobně. Takže jediné nebezpečí je ve slabé baterce ovladače. A klíčkem se kapota otevírá proto, aby nebyl v zapalování. Prostě apriori jsou lidi viděni jako blbci, co strkaj ruce do mot. prostoru za chodu....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 07.09.2007 14:43, RE: Pravopis
edmund napísal:
Zase bych to s tou kajícností nepřeháněl. Když už neramcám já, tak je to asi napsáno docela slušně ))).

Jo a nepřipadá někomu otvírání přední kapoty klíčkem jako hovadina???
jasne edmund, nie každý výrobca to robí ako koncern, som si istý že to časom pochopíš
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 10:48, RE: Pravopis (Ne)
Pepe napísal:
Tak snad má takové auto bezp. pojistku, která spotřebič, ev světla odpojí. Např. v Ducatu se automaticky zhasínají světla v nákl. prostoru po 5 minutách nečinnosti, rádio a světla vytažením klíčku. A u osobáku to mám podobně. Takže jediné nebezpečí je ve slabé baterce ovladače. A klíčkem se kapota otevírá proto, aby nebyl v zapalování. Prostě apriori jsou lidi viděni jako blbci, co strkaj ruce do mot. prostoru za chodu....
To rozhodne neni jedine nebezpeci. Baterka ma omezenou zivotnost a pripadu kdy po nejake dobe specialne v zime prijdete k autu a ani tuk neni uplne malo. Zazil jsem par takovych pripadu a dost casto je to vcelku dobrodruzna vyprava za poznanim nez se podari otevrit kapotu zahackovanim tahla z nejakeho vhodneho mista. U novych oplastovanych aut s precpanymi motorovymi prostory je tech mist hodne malo, takze casto to konci demontazi svetlometu, pripadne dalsich dilu nez se clovek dostane kam potrebuje.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.