0
späť
 

diskuze k tématu: Benzínový hatchback do 300 000 Kč?!

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit
janda231
počet príspevkov2
dátum registrácie07.03.2019
Štvrtok 07.03.2019 17:44, Benzínový hatchback do 300 000 Kč?!
Ahojte,
parametry jsou jasně dané na požadovanou ojetinu...

Hlavní priorita:
Cena - max. 300 000 Kč
Hatchback - malá garáž...
Benzín manuální 6 kvalt - krátké trasy do 40km a zpět
Najeto - max. 100 tis.,
Výkon - min. 70kw (aspoň k tomu rychlému předjíždění)
Malá poruchovost dílů - především motor a kastle, který vydrží ujet 300 tis. a během 15 let se nerozpadne korozí
Náhradní díly za rozumnou cenu.

Zatím mám favorita:
1) Fiat Tipo 1.4 (pokud možno i s T-Jet - 88kw) - cena přístupná i jako nové vozidlo za 300tis. Kč a k tomu známý motor Fire, který by měl můj kilometrový limit bez problému dosáhnout. Prosím o případný komentář k tomuto vozítku.
2) Peugeot 308 - byl můj favorit, kterého jsem přesunul však níž. Obávám se, že zde elektřina může dělat problémy a nastavit si klimu, radio či jiné prvky přes dotykový displej by nešlo...
3) Seat Leon, VW golf VII, Škoda Rapid Spaceback - moc nedůvěřuji 1.2 tsi motorům, jedině sehnat z roku 2013 1.4 tsi, které by mělo být spolehlivější.
4) Mazda 3 - trápila ji koroze, tudíž netuším jak jsou na tom nové vozy..
5) Opel Astra

Díky!
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Piatok 08.03.2019 14:30, RE: Benzínový hatchback do 300 000 Kč?!
citácia:
reakce na: janda231, 07.03.2019 17:44 (Ahojte,parametry jsou jasně da ...)

Ahoj, Rapid Spaceback mám 1.2 TSI 66kw, je to řada E211 a motor je právě to jediné co mi je sympatické na tak úzkém autě. Jinak praktické je, vzadu hodně místa na nohy, ale lamač srdcí to není no Můj synovec má v práci dva Spacebacky blížící se hranici 200tis.km a nic s motory není.. Takže ohledně motorů E211 ať jsou kdekoliv platí pravý opak těch E111, jsou to spolehlivé a příjemné motory.

Kamarádka má 308, sice 1.6BlueHDI, ale řídil jsem jej a klimatizace mě opravdu nevadila, ona je tam vždy automatická a virt. tlačítka jsou natolik velká, že vše se nastavuje pohodlně. Při mé výšce 180cm mi ciferníky nad volatem nepřekážely a pohodlí i interiér jsou nadstandardní. Elektika už netrápila Peugeoty 308 I. gen. a v druhé to platí taktéž, navíc má velmi dobrou antikorzoní ochranu.. Určitě zkus projet, podle mě budeš mile překvapený.

Opel a Tipo jsem neměl tu čest, tak snad napíše někdo jiný Focus III facelift mám rád, ale řídil jsem jen 1.6 Ti-VCT, což je pro klidné řidiče a není moc dobře odhlučněný při dálničním tempu. F III dotahuje na Golf VII pokud jde o malé turbobenzíny a zjeména podvozek.
reagovať
janda231
počet príspevkov2
dátum registrácie07.03.2019
Piatok 08.03.2019 19:54, RE: RE: Benzínový hatchback do 300 000 Kč?!
citácia:
reakce na: BobanHTP, 08.03.2019 14:30 (Ahoj, Rapid Spaceback mám 1.2 ...)


Z hlediska kvality bych měl asi volit Golf, Spaceback, Seata a Mazdu. Taky jsem studoval ty motory a zdá se, že EA 211 by měly býti spolehlivější než jejich předchůdce EA 111, takže mezi favority teď patří buď atmosférová Mazda nebo nějaký koncern VW

Fiat byl kdysi dost problémový co se týče spolehlivosti a dokud mi to někdo vyvrátí, tak budu rád. Ale názory a recenze jasně tvrdí, že Fiat v tomto atributu neboduje.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Pondelok 11.03.2019 16:36, RE: RE: RE: Benzínový hatchback do 300 000 Kč?!
citácia:
reakce na: janda231, 08.03.2019 19:54 (Z hlediska kvality bych měl as ...)

Ahoj, pročítám si forum Tipa a vypadá to, že máš pravdu, hmm prasklé hadice, kolísání otáček, různé nedodělky, občas koroze u ročního auta. No nevím nebral bych, ikdyž proti Fiatu nic nemám.
reagovať
TomasB
počet príspevkov401
dátum registrácie11.02.2019
Pondelok 11.03.2019 17:02, RE: RE: RE: RE: Benzínový hatchback do 300 000 Kč?!
citácia:
reakce na: BobanHTP, 11.03.2019 16:36 (Ahoj, pročítám si forum Tipa a ...)


Samozřejmě, jedinej kdo umí dělat pořádná auta jsou Němci a Japonci. A i těm se občas nepovede.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.