0
späť
 

diskuze k tématu: Fiat Tempra SW 1,6 (převezete skoro všechno)

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 22:01, RE: bez předmětu
mufik.martin napísal:
Ja se taky podelim o nejnovejsi zpravy s mym Puntem, ktere momenatlne pouziva pritelkyne v Praze. Brzdy vzadu bubny, ale brzdi jedovate, po presednuti z Octavie nebo naseho Toleda budete mit porad oblicej na skle. Ale ted k te spolehlivosti u naseho kusu. Hned po koupi odesel senzor otacek, oprava s praci 1500. 2 mesice po koupi odesla vodni pumpa, jelikoz je pohanena rozvody museli dolu, kdyz uz byli dole tak se komplet udelali nove rozvody vcetne kladek cena komplet 4500 is praci, pumpa, rozv...
Ty zas bavis, clovek by rek, ze se snad trochu vyznas, kdyz tu plnis ty fora balastem a nechas pritom uvarit motor haha. Auto te zklamalo, pritom sis ho zmrsil sam, to je uzasny zaver.
Ona ta pixla ale vlastne nema ukazatel teploty ze, nojono a na kontrolky nikdo necumi. A nauc se aspon i/y, jinak to vypada, ze ten prispevek psal tvuj pes.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 22:40, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Ty zas bavis, clovek by rek, ze se snad trochu vyznas, kdyz tu plnis ty fora balastem a nechas pritom uvarit motor haha. Auto te zklamalo, pritom sis ho zmrsil sam, to je uzasny zaver.
Ona ta pixla ale vlastne nema ukazatel teploty ze, nojono a na kontrolky nikdo necumi. A nauc se aspon i/y, jinak to vypada, ze ten prispevek psal tvuj pes.
Ukazatel teploty Punto ma, ale v te dobe byl rozbity. Rucicka litala a neukazovala teplotu poradne. Proste ukazoval 90 a behem 1 vteriny vyletla teplota nahoru, po par vterinach rucicka neslezla dolu, ale opet spadla na optimalni teplotu, takze jsem chtel dat auto do servisu s rozbitym ukazatelem teploty, ale cestou rucicka zustala viset nahore a tak jsem po nejake dobre zastavil, ale zejmne uz bylo pozde. Ono nepotrebujete jet 10 km, na to, aby se uvaril motor. Jinak psal jsem, ze to je nase chyba a Punto me zklamalo, ale jak jsem psal, tak na znacku jsem nezanevrel. Jinak nemyslim si, ze je to pixla. Napis co mas ty za auto, at muzeme taky neco napsat. Nekdo slysi fiat, nebo VW nebo Japonec a hned ma husi kuzi. Me proste zadna znacka nevadi, ale nekdo vidi Fiat a hned je to pixla. Za gramaticke chyby se omlouvam a jestli to nekomu vadi, tak at to necte. A pan anonym asi nema ani na to, se podepsat. Vzdycky ty nejvetsi reci tady maji anonymove, to je zajimave
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 23:23, pro annonyn
anonym napísal:
Kupte si japonce a tyto problémy nebudete řešit.já mám nissan a za celý rok jsem do auta dal akorát 1600 za výměnu oleje,filtrů a svíček.zdar
Ano kupte si japonce jestli tohle nechcete řešit ale ne nissana a mazdu! Mám starou primeru P10 r.v.96 bohužel (před krachem jsem měl carinu, bmw 3,civica) a ted tu řeším el. ovládání foukaní vzduchu, před tím odešel alternátor, pak zase zapadlo okno, přestal chodit motorek na štelování světla, uhnil kabel od světla pro poznávací značku, koroze pod madly dveří atd..no pořád samé píčovinky.Když vyloučím BMW tak honda a toyota byla lepší..Jinak jsem ale s nissanem spokojen..Podvozek drží, motor taky takže náklady jsou jen na tyto drobné věci které jsou vyvolané 10letým stářím...Libor
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 23:30, ještě pro anonyma
anonym napísal:
Ano kupte si japonce jestli tohle nechcete řešit ale ne nissana a mazdu! Mám starou primeru P10 r.v.96 bohužel (před krachem jsem měl carinu, bmw 3,civica) a ted tu řeším el. ovládání foukaní vzduchu, před tím odešel alternátor, pak zase zapadlo okno, přestal chodit motorek na štelování světla, uhnil kabel od světla pro poznávací značku, koroze pod madly dveří atd..no pořád samé píčovinky.Když vyloučím BMW tak honda a toyota byla lepší..Jinak jsem ale s nissanem spokojen..Podvozek drží, motor t...
proč tady pořád sereš tu oktávku???To tady nemůže někdo psát inteligentněji..To že se s oktávkou tdi dá jezdit se slušnou spotřebou a že táhne pěkně, protože to je nafták ví každý..Je to prostě vyvážené auto není na něm nic extra a, že někteří lidi to s tou spotřebou přeháněj atd už víme ale přestan to sem cpát..Už tyhle keci každej od tebe čte v každé recenzi a zbytečně to zabírá řádky..Pořád tady čtu samé hádky a vysměchy, že tenhle má jen ochcávku a ten zas opla atd.. až mě to nebaví..Libor
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.06.2007 11:33, 32.000 km za 8 let - nepotrebujes auto - jezdi taxikem
Pri tech par kilometrech, ktere za tu dobu nejeli - to rovnou mohli jezdit taxikem na zhruba 4.000 km rocne nepotrebuje nikdo auto. A tech zavad co tam bylo taky nebylo malo v pomeru ke kilometrum. Po tech par kilometrech nemuze nikdo auto objektivne posoudit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.06.2007 11:52, RE: Velký omyl !!!
anonym napísal:
samozrejme s ciplou O2 2.0 TDi te pochciju kdy se mi zachce
Až ti klekne dvouhmoták a praskne hlava, tak nevím koho pochciješ. Spíš budeš stát na krajnici a mávat rukama na ostatní. Je potřeba se konečně podívat na spolehlivost tohoto motoru objektivně a nezkresleně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.06.2007 11:55, RE: pro annonyn
anonym napísal:
Ano kupte si japonce jestli tohle nechcete řešit ale ne nissana a mazdu! Mám starou primeru P10 r.v.96 bohužel (před krachem jsem měl carinu, bmw 3,civica) a ted tu řeším el. ovládání foukaní vzduchu, před tím odešel alternátor, pak zase zapadlo okno, přestal chodit motorek na štelování světla, uhnil kabel od světla pro poznávací značku, koroze pod madly dveří atd..no pořád samé píčovinky.Když vyloučím BMW tak honda a toyota byla lepší..Jinak jsem ale s nissanem spokojen..Podvozek drží, motor t...
Ty závady na vaší P10 jsou bohužel naprosto typické. alternátor přebíjí a ventilátor topení jde jen na čtvrtou rychlost, je to tak, že? Ale jinak je P10 prostě božské auto, hlavně verze GT. Tomáš Dusil
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.06.2007 12:01, RE: 32.000 km za 8 let - nepotrebujes auto - jezdi taxikem
anonym napísal:
Pri tech par kilometrech, ktere za tu dobu nejeli - to rovnou mohli jezdit taxikem na zhruba 4.000 km rocne nepotrebuje nikdo auto. A tech zavad co tam bylo taky nebylo malo v pomeru ke kilometrum. Po tech par kilometrech nemuze nikdo auto objektivne posoudit.
Myslíš, že nepotřebuje nikdo? A to bys jako chytráku jezdil denně 12 km do práce jak, když v potřebnou dobu není jiné spojení. Jo vlastně taxíkem a taky na nákup a k doktorovi, všude taxíkem................., meleš nesmysly.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.06.2007 12:52, najeto 80 tisíc?
Pán je asi hodně důvěřivý,to auto mělo najeto mezi 240 - 300 tis.km
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.06.2007 12:57, RE: 32.000 km za 8 let - nepotrebujes auto - jezdi taxikem
anonym napísal:
Myslíš, že nepotřebuje nikdo? A to bys jako chytráku jezdil denně 12 km do práce jak, když v potřebnou dobu není jiné spojení. Jo vlastně taxíkem a taky na nákup a k doktorovi, všude taxíkem................., meleš nesmysly.
A tady jsem nějakému štastnému majitely octávie šlápl na kuří oko!!!komplexní autos malou spotřebou!!!co to meleš??malou spotřebu má snad každej trochu moderní diesel,a jinak nevidím na octavii nic zajímavýho,krom toho že se dobře prodává a to je vše!!jak se dá vyléčit ze škodovkářství???stačí se projet podobným autem stejné třídy a je to!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.06.2007 14:35, RE: bez předmětu
mufik.martin napísal:
Ukazatel teploty Punto ma, ale v te dobe byl rozbity. Rucicka litala a neukazovala teplotu poradne. Proste ukazoval 90 a behem 1 vteriny vyletla teplota nahoru, po par vterinach rucicka neslezla dolu, ale opet spadla na optimalni teplotu, takze jsem chtel dat auto do servisu s rozbitym ukazatelem teploty, ale cestou rucicka zustala viset nahore a tak jsem po nejake dobre zastavil, ale zejmne uz bylo pozde. Ono nepotrebujete jet 10 km, na to, aby se uvaril motor. Jinak psal jsem, ze to je nase ch...
Beru zpet, mel jsem za to, ze tyhle fiaty maji jenom kontrolku teploty. Puvodni prispevek jsi psal ve smyslu - znicil jsem si motor, a proto uz nechci Fiata. Pixly rikam malym autum.
To je zajimave, v kdejake diskuzi nekolik tvojich prispevku pomalu na celou stranku, ale nejvetsi reci maji anonymove :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.06.2007 15:06,
jo tak znicit motor snad umi jen zenska, a trva to moc dlouho jestli zrovna nepraskl rozvodak, takze bud jsi zenska nebo pitomec
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.06.2007 15:10, RE: 32.000 km za 8 let - nepotrebujes auto - jezdi taxikem
anonym napísal:
Myslíš, že nepotřebuje nikdo? A to bys jako chytráku jezdil denně 12 km do práce jak, když v potřebnou dobu není jiné spojení. Jo vlastně taxíkem a taky na nákup a k doktorovi, všude taxíkem................., meleš nesmysly.
Ano - vsude taxikem - vsak si spocitej kolik te prijde provoz auta rocne, kdyz najedes jenom 4000 kilometru (nakupni cen, servis, provozni tekutiny, pojistky, benzin) - taxik vyjde levneji.
Vim kolik stoji provoz auta - najedu rocne 40.000 km a trvam na tom, ze pokud najedes tak malo kilometru rocne jako majitel toho fiatu, tak se ti auto proste nevyplati!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.06.2007 15:49, RE: 32.000 km za 8 let - nepotrebujes auto - jezdi taxikem
anonym napísal:
Ano - vsude taxikem - vsak si spocitej kolik te prijde provoz auta rocne, kdyz najedes jenom 4000 kilometru (nakupni cen, servis, provozni tekutiny, pojistky, benzin) - taxik vyjde levneji.
Vim kolik stoji provoz auta - najedu rocne 40.000 km a trvam na tom, ze pokud najedes tak malo kilometru rocne jako majitel toho fiatu, tak se ti auto proste nevyplati!!!
Milý imbecile, nevím, kdo jsi a jestli umíš počítat, ale meleš tady takový sračky, že už jsem nevydržel a ukážu ti trochu matiky. Je to lehký, takže bys to mohl pobrat:
1. 1km taxíkem stojí u nás cca. 25,-Kč (jsem z malého města)
2. 32 000km by tedy stálo 800 000,-Kč
3. Já nevím, kolik dávali za tu Tempru před těmi 8 lety (130 000,-??, ale i kdyby najezdili půlku a platili pojistku jako za 5litra, tak se to kurva vyplatí!!!!
4. Pochopil jsi to, nebo je to moc složitý?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.06.2007 17:12, RE: bez předmětu
anonym napísal:
jo tak znicit motor snad umi jen zenska, a trva to moc dlouho jestli zrovna nepraskl rozvodak, takze bud jsi zenska nebo pitomec
Nemyslim si, ze jsem prvni ani posledni, komu praskla pri prehrati hlava, pokud se nebavime o dieselech tocenych za studena. Proste tehdy zlobil ukazatel teploty a tak me trvalo nejakou chvili, nez jsem zastavil a sel zkontrolovat teplotu motoru osobni prohlidkou, a po zjisteni, ze voda v chladici je studena jsem zjistil, ze vodni pumpa nefunguje. Mechanik opravil pumpu, dal nove rozvody, ale nezkontroloval hlavu a rekl, ze je auto OK. A tak se jezdilo dal. Zacala se ztracet voda a tak slo auto znova do servisu, tam nic nezjistili, tak slo auto do jineho servisu a tam hned druhy den vedeli, praskla hlava, tesneni pod hlavou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.06.2007 21:09, RE: pro annonyn
anonym napísal:
Ty závady na vaší P10 jsou bohužel naprosto typické. alternátor přebíjí a ventilátor topení jde jen na čtvrtou rychlost, je to tak, že? Ale jinak je P10 prostě božské auto, hlavně verze GT. Tomáš Dusil
jj alternator přebijel jeste ze na vrakaci se to dalo sehnat za rozumne penize a ventilator to same az na to ovl. klapek je to typické ale otravné...Božsky to jsou silna slova..Trochu nadhledu chlape...Ma to dobrej podvoze jako většina japoncu...Ja osobně bych nejradši chtěl Carismu...Tu jsem mel jen pujcenou ale tak sportovni podvozek ale zaroven prijemny i na komfort jsem nevidel..Motor a rizeni taky super..No moc pekny..Neco podobnyho jsem prozival s carinou ale carisma se mi vice libila...Jasně GT musi byt super ale tak kdyz chci neco jeste agresivnejsiho tak si vyberu Hondu Prelude 2.2Vtec s nataceci zadni napravou....Je to proste o tom co komu vyhovuje..Ja treba nejsem spokojenej s chudou vybavou Nissanu a vhledem u P10 (P11 se mi libi vic)..no tak to vidim ja
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.06.2007 21:21, RE: 32.000 km za 8 let - nepotrebujes auto - jezdi taxikem
anonym napísal:
A tady jsem nějakému štastnému majitely octávie šlápl na kuří oko!!!komplexní autos malou spotřebou!!!co to meleš??malou spotřebu má snad každej trochu moderní diesel,a jinak nevidím na octavii nic zajímavýho,krom toho že se dobře prodává a to je vše!!jak se dá vyléčit ze škodovkářství???stačí se projet podobným autem stejné třídy a je to!!!
Ne mě si na kuří oko nešlípnul...Měl jsem BMW 3 2.OTdi E46 a že by mělo malou spotřebu se mi nezda pravda je o třídu trochu jinda ale zas žádná sláva..A třeba O2 taky nemá tak zajímavou spotřebu ajko O1.Je oktavky nevychvaluji ale zaroven je nehanim. Ale dost sakra pořád o oktávkách. Mě pořád připadá že češi neustále jen nadávají na své výrobky at už čehokoliv ale když pracuji v anglii, norsku či francii tak mohu srovnávat a můžu říct, že jsem rád že jsem čech! Jen bohužel po kumunistech tady zbyla banda tupcu páč se inteligence vystřílela nebo utekla ven do zahraničí a ti ''poražení'' komunisti jsou stejně na vysokých postech.No je mi smutno a to to mi je 22let!!!! Někdy by mě zajímalo kolik je vám když se tady umíte jen hádat, nadávat.Proboha nejsem žádnej moralista ale někdy to je hrůza..Jsem v Norsku chci si přečíst něco zajímavého atd. a místo toho tady vidím jask se tady hádáte jak idioti! Libor
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.06.2007 22:17, RE: pro annonyn
anonym napísal:
jj alternator přebijel jeste ze na vrakaci se to dalo sehnat za rozumne penize a ventilator to same az na to ovl. klapek je to typické ale otravné...Božsky to jsou silna slova..Trochu nadhledu chlape...Ma to dobrej podvoze jako většina japoncu...Ja osobně bych nejradši chtěl Carismu...Tu jsem mel jen pujcenou ale tak sportovni podvozek ale zaroven prijemny i na komfort jsem nevidel..Motor a rizeni taky super..No moc pekny..Neco podobnyho jsem prozival s carinou ale carisma se mi vice libila...Ja...
P10 rok 1990: 4x el. okna,+ zrcátka, klima, servo, el šíbr, ABS, el. antena, stírače předných světlometu, central, ton. skla, nastavitelnej volant + sedadlo, bederní operka.... Vraj maj Nissany chudé výbavy?! probuť se!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.06.2007 22:39, První auto
Taky jsem měl Tempru sedan 1.6i a všechny závady můžu odsouhlasit.
Hlavně s brzdama byl problém. Ty byly tak slabé, že i stodvacítka brzdila líp. Když jsem koupil nové kotouče, za chvíli se zkroutily - prostě poddimenzované.
Jinak alternátor a startér jsem měl v pohodě, ale zlobilo zapalování, se kterým jsem nikdy nezjistil, co je. Jak bylo lehce pod nulou, chytalo to na tři válce. Když ale bylo už víc, třeba -15°C, chytlo to vždy v poho. Ať jsem vyměnil co se dalo, dělalo to pořád.
Nakonec jsem se jí zbavil kvůli postupující korozi a prasklému silentbloku na motoru. Motor se nějak hnul a šlo pak blbě řadit.
Tak jsem poruchy zamaskoval, aby to chvíli vydrželo a nakonec to nějaký trouba koupil za víc, než jsem za to dal já............
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 30.06.2007 11:13, RE: 32.000 km za 8 let - nepotrebujes auto - jezdi taxikem
anonym napísal:
Ne mě si na kuří oko nešlípnul...Měl jsem BMW 3 2.OTdi E46 a že by mělo malou spotřebu se mi nezda pravda je o třídu trochu jinda ale zas žádná sláva..A třeba O2 taky nemá tak zajímavou spotřebu ajko O1.Je oktavky nevychvaluji ale zaroven je nehanim. Ale dost sakra pořád o oktávkách. Mě pořád připadá že češi neustále jen nadávají na své výrobky at už čehokoliv ale když pracuji v anglii, norsku či francii tak mohu srovnávat a můžu říct, že jsem rád že jsem čech! Jen bohužel po kumunistech tady z...
Taky me obcas mrzi, ze at je clanek na jakekoliv auto, tak okamzite se spusti valka mezi VW a Japonci. A at je recenze na jakekoliv auto vzdycky nekdo zacne utocit na jeho slabiny. Kazde auto ma slabsi a silnejsi stranky a taky byhc so obcas rad precetl neco od nekoho, kdo auto vlastni a ne, kdo vlastni jine auto a rika, jak to jeho je dokonale. Jinak me je 23 a jsem v Anglii, ale mam pocit, ze tady je taky zima jak v Norsku :) Akorat misto snehu porad prsi a fouka vitr :) proste vydarene prazdniny a to mam pred sebou jeste 6 mesicu tady
reagovať
1 2 3


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.