0
späť
 

diskuze k tématu: Fiat Punto 1,2 8V a dojmy majitele po roce provozu

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.03.2011 06:43, RE: omylů je tady víc
Pepe napísal:
Vyšší otáčky budou při zapnuté klimě jen na volnoběh kvůli většímu odběru el., pokles výkonu bude u slabé motorizace samořejmě patrný, otáčky se ale nezvýší - na rozdíl od spotřeby...
OK, dobré vědět. :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.03.2011 06:44, RE: omylů je tady víc
ivan2 napísal:
není náhodou v TP "nejvyšší povolená konstrukční rychlost" ?
Otevřel jsem namátkou jeden z TP (vydán v roce 2004) a mám tam kolonku "Nejvyšší rychlost" - fakt bych rád věděl, podle čeho se tento údaj určuje a kým.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.03.2011 10:08, RE: omylů je tady víc
Giorgio napísal:
Otevřel jsem namátkou jeden z TP (vydán v roce 2004) a mám tam kolonku "Nejvyšší rychlost" - fakt bych rád věděl, podle čeho se tento údaj určuje a kým.
Tento údaj se určuje podle konstrukce automobilu, roli hraje výkon motoru (aby se podařilo rychlost vůbec dosáhnout) a dimenzování podvozkových komponent (aby byla zaručena dostatečná bezpečnost - teď myslím bezpečnostní faktor). A tento údaj určí výrobce a nikdo jiný mu do toho v podstatě nemůže kecat.
V praxi to neznamená, že vůz nebude za určitých podmínek schopen vyvinout rychlost větší a dokonce je možné, že i relativně slabé motorizace se díky vhodné aerodynamice dostávají na neuvěřitelné hodnoty. Ona potřeba výkonu roste se zvyšující se rychlostí kubicky, zejména díky aerodynamickému odporu, který se zvyšující se rychlostí roste kvadraticky a ve vysokých rychlostech je hlavní složkou odporu prostředí. Lidově řečeno to znamená, že pro dvojnásobnou rychlost je potřeba dodat osminásobný výkon.
Správná byla poznámka o zapnutí klimatizace na volnoběh, tam se otáčky zvýší, a to i u 2,5 V6 a stejně tak poznám i s tímto motorem, že mi klima běží a věřím, že každý s citem pro stroj pozná běžící klimu nebo naložené auto. Je prostě zdechlejší i když má výkonu oproti konfekci nadbytek. Ovšem vliv na otáčky při rychlosti to, jak už jsem psal, nemá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.03.2011 12:57, Užitná hodnta-ostatní jsou jen kydy
Nevím, co tu řešíte. Ať jede 150 či 180, nebo žere 4,9879824132974588 nebo 7/100, tak je to fuk a jde jen o kydy. Prázdné kydy. Až každý vůz za pár šlupek nabídne takovou užitnou hodnotu, levný provoz, vysokou spolehlivost (díky jednoduchosti), slušný vzhled a dobrou odolnost = to vše za fakt dobrý prachy a to vše za to, že si na nic nehraje, bude to krásné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.03.2011 15:39, RE: omylů je tady víc
David V napísal:
Tento údaj se určuje podle konstrukce automobilu, roli hraje výkon motoru (aby se podařilo rychlost vůbec dosáhnout) a dimenzování podvozkových komponent (aby byla zaručena dostatečná bezpečnost - teď myslím bezpečnostní faktor). A tento údaj určí výrobce a nikdo jiný mu do toho v podstatě nemůže kecat.
V praxi to neznamená, že vůz nebude za určitých podmínek schopen vyvinout rychlost větší a dokonce je možné, že i relativně slabé motorizace se díky vhodné aerodynamice dostávají na neuvěřiteln...
Super, díky za podrobnou informaci. :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.03.2011 22:40, Spatna zkusenost
Koupil jsem punto z Francie jako 6 let stare. Rok vyroby 2000 presne se stejnym motorem 1.2 8V a prvni rok fungovalo skvele. Pri koupi melo najeto 40 tis, bylo z Francie z venkova kde vozilo deti do skolky. A druhy rok prestal fungovat posilovac rizeni (opraven propajenim kontaktu) ABS pri rychlosti pod 40km/h kopalo do pedalo jako kdyby bylo nektere kolo ve smyku, diagnostika nic neukazala, ani FIAT servis ani soukromnik pres italska auta nevedeli co s tim....a do tretice motor pri parkovani na slunicku v lete nebo pri stani v kolone proste auto proste chciplo a dokud nevystydlo tak neslo nastartovat a svitila diagnostika.....kdyz vystydlo a nastartoval jsem a dorazil do servisu tak diagnostika byla cista i kdyz predtim diagnostika hlasila chybu.....opet nikdo nevedel co s tim....dokud auto fungovalo tak jsem byl maximalne spokojeny. Spotreba na okreskach okolo 5 litru, jinak kombinovane vetsinou do 6 litru, 8v ma velmi prijemnou charakteristiku. MAximalku jsem dal tachometrovych 170, idealni rychlost na dalnici pro me byla 110. Mel jsem 3 dverovy model, ma podle me mnohem hezci vzhled a udajne ma sportovnejsi podvozek. Kdyz fungovalo tak to bylo super auto a na svou kategorii velmi prostorne...ale kdyz se vysypal posilovac, ABS a to startovani na slunicku tak jsem byl hodne rad kdyz jsem se auta zbavil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.04.2011 22:43, RE: Ale...
Alda napísal:
Zrovna včera jsem se díval na jednu F. Monte Carlo když jsem čekal na servis mé služební F.
Musím říct, že nevypadá špatně, jako auto pro manželku si to dovedu představit..
za 430 klacků? To je zase co za náboženství?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 02.04.2011 10:09, RE: Ale...
typek napísal:
za 430 klacků? To je zase co za náboženství?
To je náboženství, které uctívá démona demence, který vládne české kotlině.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 03.04.2011 22:56, RE: Ale...
typek napísal:
za 430 klacků? To je zase co za náboženství?
Tak neblbněte, 430... Tamta byla za 319.000 včetně nějaké směšné slevy...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 03.04.2011 23:34, RE: Ale...
Alda napísal:
Tak neblbněte, 430... Tamta byla za 319.000 včetně nějaké směšné slevy...
Vyzkoušel jsem si konfigurátor škoda-auto 3D monte carlo na Škodovce a musím se přiznat, nepochopil jsem to: http://www.skoda-auto.cz/cze/model/actions/fabiamc/Pages/fabiamc.aspx
A to jsem to zkusil za střízliva, vožralej a nakonec i zhulenej.... nic. Všude se píše o nějakých tmavých plastech, které mají jak estetický tak i bezpečnostní fundament, volant je obšitý červenou nití (zelená a bílá je asi out) exluzivitě interiéru f červené hadře ale cenu jsem viděl snad jen ve světě motorů.... skoro mi to přišlo, jako by cenu testovali v terénu na spřátelené půdě, jakoby zjišťovali, kolik je českej blbec ve vidině povrchové exkluzivity schopen zaplatit za morálně a technicky 12 let zastaralej šhit dopovanej turbem na výkon normální konkurenční nepřeplňované konfekce ochoten zaplatit
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 03.04.2011 23:54, RE: Spatna zkusenost
mufik.martin napísal:
Koupil jsem punto z Francie jako 6 let stare. Rok vyroby 2000 presne se stejnym motorem 1.2 8V a prvni rok fungovalo skvele. Pri koupi melo najeto 40 tis, bylo z Francie z venkova kde vozilo deti do skolky. A druhy rok prestal fungovat posilovac rizeni (opraven propajenim kontaktu) ABS pri rychlosti pod 40km/h kopalo do pedalo jako kdyby bylo nektere kolo ve smyku, diagnostika nic neukazala, ani FIAT servis ani soukromnik pres italska auta nevedeli co s tim....a do tretice motor pri parkovani na...
Tak nějak si vždy představoval, že bych asi dopadl kdybych si pořídil Fiata (příp. jinou podobně vyhlášenou značku). Proto bych ho bral snad jedině zdarma. Ale bylo tu i pár recenzí kde majitelé tvrdí, že se jim to skoro nekazí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.04.2011 10:03, RE: Spatna zkusenost
Petr S napísal:
Tak nějak si vždy představoval, že bych asi dopadl kdybych si pořídil Fiata (příp. jinou podobně vyhlášenou značku). Proto bych ho bral snad jedině zdarma. Ale bylo tu i pár recenzí kde majitelé tvrdí, že se jim to skoro nekazí.
On Mufík je tu ale tím svým story, jak auto kupoval s bývalou přítelkyní napůl, pak jel kamsi do Anglie atd. proslulý už pěknou řádku let. Každopádně, blbý kus se dá pořídit u každého auta i jako funglovka (viz můj fusion) a nejde podle něj bagatelizovat celou modelovou řadu, neřku-li automobilku, protože punto II bylo povedené auto - ale zmetek se najde všude, a tenhle měl ještě kdovíjaký původ. My tyhle fiaty měly 3, z toho jeden funglový, a všechny v pohodě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.04.2011 11:23, RE: Spatna zkusenost
Giorgio napísal:
On Mufík je tu ale tím svým story, jak auto kupoval s bývalou přítelkyní napůl, pak jel kamsi do Anglie atd. proslulý už pěknou řádku let. Každopádně, blbý kus se dá pořídit u každého auta i jako funglovka (viz můj fusion) a nejde podle něj bagatelizovat celou modelovou řadu, neřku-li automobilku, protože punto II bylo povedené auto - ale zmetek se najde všude, a tenhle měl ještě kdovíjaký původ. My tyhle fiaty měly 3, z toho jeden funglový, a všechny v pohodě.
Já na tyhle "exotický" země, jako je Francie, Španělsko, Itálie koukám skrz prsty. Na jedné straně je to ráj pro bazarníky, na straně druhé - proč asi...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.04.2011 14:35, RE: Spatna zkusenost
Pepe napísal:
Já na tyhle "exotický" země, jako je Francie, Španělsko, Itálie koukám skrz prsty. Na jedné straně je to ráj pro bazarníky, na straně druhé - proč asi...
Tam je holt jiná mentalita - i co se přístupu k věcem týče. Nemám problém mít auto nebo motorku z Itálie, pokud je tam vyrobena jako nová. Ale byl bych už skeptický, kdybych ji tam kupoval ojetou - bez ohledu na značku. Španělsko dtto, Francie je taková víc na pohodu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 27.02.2012 11:36, RE: Spatna zkusenost
mufik.martin napísal:
Koupil jsem punto z Francie jako 6 let stare. Rok vyroby 2000 presne se stejnym motorem 1.2 8V a prvni rok fungovalo skvele. Pri koupi melo najeto 40 tis, bylo z Francie z venkova kde vozilo deti do skolky. A druhy rok prestal fungovat posilovac rizeni (opraven propajenim kontaktu) ABS pri rychlosti pod 40km/h kopalo do pedalo jako kdyby bylo nektere kolo ve smyku, diagnostika nic neukazala, ani FIAT servis ani soukromnik pres italska auta nevedeli co s tim....a do tretice motor pri parkovani na...
Tak kdekoliv můžete narazit na špatný kus- někdy se vysype i zcela nové auto (kamarádovi se sypal nehorázně VW Tiguan- za rok 14x v servisu- taky měl asi smůlu na kus) a někdy může letitá ojetina sloužit bez závad.... já sem k italům měla dříve nedůvěru- než jsem díky současnému příteli zjistila že půlka těch řečí jsou planý hospodský plky- v rodině maj slušnou sbírku italskejch aut a musím říct, že sem tam se vysypala nějaká prkotina (u některejch, některý jsou zcela bez závad) ale nikdy žádný z těch 14 aut (fiat, alfa, lancie věk 6-16let) za poslední 4 roky co to sleduji nezůstalo stát někde na cestě- vždycky spolehlivě dojely domů.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.