0
späť
 

diskuze k tématu: Vyplatí se koupit Fiat Palio za 25 tisíc korun?

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
Giorgio
počet príspevkov814
dátum registrácie09.05.2007
Streda 11.10.2017 05:37, Palio
Tohle je možná nejhorší "odborný" článek za poslední dobu. Chybí tu základní informace, že palio je v podstatě jinak karosované punto první generace, které je dárcem kompletní techniky, nejen motorů. Taktéž informace o výrobě je mylná. Model se začal vyrábět už v roce 1996 (ne 1998) a produkce první generace skončila až v roce 2016 (přitom už od roku 2011 se vyrábí i generace druhá, ta už se ale do Evropy nedováží). Do ČR se první generace přestala dovážet s koncem výroby prvního faceliftu (to skutečně bylo v roce 2003), nicméně v Evropě bylo možné ji zakoupit dál (například v Itálii) ještě řadu let. Co je podstatné, že technika se celou dobu produkce příliš nezměnila, takže bez ohledu na rok výroby a verzi to je veskrze jednoduché, nenáročné auto.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 11.10.2017 07:36, re
Tyhle levná auta "na doježdění" jsou sázkou do loterie, zažil jsem auto které vydrželo 300 km a pak závada kterou se nevyplatilo opravovat, stejně tak auto které jezdí bez vážnějších nedostatků už třetím rokem.

To že je to od známého může být trochu výhoda. Nicméně většinou jsou na těchto autech závady, které nedovolí legálně projít stk, takže pokud stk už končí, tak bych do toho nešel.
reagovať
*autofans*
počet príspevkov159
dátum registrácie21.11.2008
Štvrtok 12.10.2017 09:07, Méně u Fiatu znamená více jistoty
Rozhodně doporučuji spíše osmiventilové verze a pokud možno MPI. Jsou lepší z pohledy opravitelnosti (8v se nepotká), šesnáctiventilové verze žerou více zapalovací cívky. Alfa omega jakéhokoliv Fiatu z pohledu STK je stav podvozku. Palio podědilo z Punta I.gen. bohužel i nezávislé zavěšení zadních kol na kyvných ramenech kde odcházejí pouzdra uložení. Šikovný mechanik umí pouzdra přelisovat, samotné rameno je v poměru k současné ceně auta drahé. Pokud vzadu něco bouchá nebo je už i viditelně špatná geometrie zadní nápravy, tak chtějte slevu alespoň 5tisíc na opravu. Bacha i na stav chladiče (stářím se uvolňuje voština mezi lamelami) neboť motor se pak přehřívá a časem to odnese těsnění pod hlavou. Víko ventilů u většiny aut netěsní, pozor i na prasklý obal alternátoru - po delší odstávce např. v bazaru zatuhne uvnitř kotva a po natočení motoru začne prokluzovat na ře mikrořemen.
reagovať
GSX1100G
počet príspevkov121
dátum registrácie02.12.2014
Utorok 17.10.2017 19:30, Fiat
Pokud není hlavně na podvozku koroze, berte to. Díly na Punto/Palio jsou všude dostupné a skoro zapůldarmo. Ale bojím se, že dnes už Palio bez koroze po silnici nejezdí.
reagovať
PatM
počet príspevkov199
dátum registrácie07.08.2016
Utorok 17.10.2017 19:44, Vyplatí když...
Auto za 25 tisíc se vyplatí v případě, že se ho majitel nezbavil z důvodu rozpadu daného auta během následujících pár km ale protože si prostě chtěl koupit něco jiného, pak by to mělo chvíli vydržet
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.