Doporučuji se vykašlat na tvorbu recenzí a zabývat se na hřišti cvrnkáním kuliček
)
Jak můžeš doporučovat běžné české rodině auto typu MPV, když je pro ně jednak dražší, jednak mnohdy nevyužitelné a jednak hraje rozhodující roli také spotřeba, která bude u MPV vyšší, protože je těžší. Normální česká rodina o 4-5 členech sáhne raději po nějakém kombíku.
NUBIRA: Jako nová už měla sem tam problémy, s přibývajícím věkem stále horší a horší - radši nebrat
MITSUBISHI: u ojetiny si troufnu říct, že je srovnatelná s ojetým FIATem, jen ten servis...to je síla. Proto jsou ty auta mnohdy velmi levná - majitel dobře ví, proč se toho zbavuje
FIAT MAREA: Nechápu, jak můžeš napsat, že tohle auto je nevýrazné a že nezaujme? Ses spletl nebo sis zapálil nějaký nekvalitní zboží?
) To auto je velmi výrazný a i po deseti letech od uvedení na trh STÁLE VYPADÁ, JAKO AUTO a ne, jako ty ohavný poněmčelý popelnice na kolech. Máš snad pocit, že titul Evropské auto roku 1996 (sice BRAVO/BRAVA, ale MAREA je téměř identické auto) je nic? Chlape, prober se
Proč myslíš, že jsou jako ojetiny velice žádané? Hezky to vypadá, moc to nestojí a bombově to jezdí. Pokud koupíš nějakou zanedbanou a olítanou "jebku", budou problémy. Ale to je riziko všech ojetin.
Mimochodem 90% bazarových aut má stočený tachometr - klidně o 100 tis. km. A nikoho z prodávajících to nepálí...
Diskutující chlapíci: někomu vrže v "mařeně" palubka? Tak nebuďte líný a přitáhněte si šroubky - za těch x let na našich silnicích se holt povolej, no. A jak bylo napsáno na Alfa Romeo webu: "...jde o požitek z jízdy. Kdo má správný cit a je požitkář, toho nějaké vrzající plasty a blbnoucí elektrika ani trochu nerozhází. Pocit z jízdy to bohatě vynahradí." Totéž platí pro FIAT. Beztak vše, co se na FIATech "sere" má nápis Made in GERMANY, BOSCH a podobně. Skoro bych řekl, že je to průmyslová sabotáž