0
späť
 

diskuze k tématu: FIAT Linea - je úsporným sedanem?

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 09:38, proti blbečkům z tipcarsu
":Pokud budete jezdit ostře, musíte počítat s vyšší spotřebou. Koupíte-li si Lineu jako rychlý sedan a trváte na nízké spotřebě, raději z výběru rovnou vyškrtněte přeplňovanou čtrnáctistovku a sáhněte po agregátu s vyšším objemem, který nebude tolik namáhán."


Člověče, chodil jste vůbec někdy do školy - třeba na střední školu hodiny fyziky a pak na univezitu - například na ČVUT obor spalovací motory ? Asi ne co, protože jinak by Vás Reme ks Mackem za tyto bláboly vykopli.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 09:44, RE: proti blbečkům z tipcarsu
anonym napísal:
":Pokud budete jezdit ostře, musíte počítat s vyšší spotřebou. Koupíte-li si Lineu jako rychlý sedan a trváte na nízké spotřebě, raději z výběru rovnou vyškrtněte přeplňovanou čtrnáctistovku a sáhněte po agregátu s vyšším objemem, který nebude tolik namáhán."


Člověče, chodil jste vůbec někdy do školy - třeba na střední školu hodiny fyziky a pak na univezitu - například na ČVUT obor spalovací motory ? Asi ne co, protože jinak by Vás Reme ks Mackem za tyto bláboly vykopli.
Tak zrovna já se se Šiklou nijak moc nepářu, ale myslím, že to dokážu udělat daleko mírněji a s poněkud lidštějším slovníkem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 10:06, RE: proti blbečkům z tipcarsu
anonym napísal:
":Pokud budete jezdit ostře, musíte počítat s vyšší spotřebou. Koupíte-li si Lineu jako rychlý sedan a trváte na nízké spotřebě, raději z výběru rovnou vyškrtněte přeplňovanou čtrnáctistovku a sáhněte po agregátu s vyšším objemem, který nebude tolik namáhán."


Člověče, chodil jste vůbec někdy do školy - třeba na střední školu hodiny fyziky a pak na univezitu - například na ČVUT obor spalovací motory ? Asi ne co, protože jinak by Vás Reme ks Mackem za tyto bláboly vykopli.
Pokud u modelu Linea budete držet plyn stále na podlaze, musíte počítat se spotřebou klidně 15 litrů !!! Při stejně rychlé jízdě dokážu s nepřeplňovaným motorem vyššího zdvihového objemu v podobném voze jet klidně o 2-3 litry levněji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 10:07, RE: proti blbečkům z tipcarsu
edmund napísal:
Tak zrovna já se se Šiklou nijak moc nepářu, ale myslím, že to dokážu udělat daleko mírněji a s poněkud lidštějším slovníkem.
To bych už byl "rozpáranej"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 10:07, RE: proti blbečkům z tipcarsu
anonym napísal:
":Pokud budete jezdit ostře, musíte počítat s vyšší spotřebou. Koupíte-li si Lineu jako rychlý sedan a trváte na nízké spotřebě, raději z výběru rovnou vyškrtněte přeplňovanou čtrnáctistovku a sáhněte po agregátu s vyšším objemem, který nebude tolik namáhán."


Člověče, chodil jste vůbec někdy do školy - třeba na střední školu hodiny fyziky a pak na univezitu - například na ČVUT obor spalovací motory ? Asi ne co, protože jinak by Vás Reme ks Mackem za tyto bláboly vykopli.
Pokud jste chodil na ČVUT - obor spalovací motory, nechcete spolupracovat ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 10:48, jonel
Som na rozpakoch. Toto bolo kedysi diskusné fórum, kde sa našinec dozvedel hodne nových informácií. Dnes sa zdá, že to je exhibičné fórum pre primitívov s veľkým EGO. Okrem sprostých nadávok a primitívneho zhadzovania samozrejme. S úctou ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 11:22, RE: proti blbečkům z tipcarsu
Petr - TipCars.com napísal:
Pokud jste chodil na ČVUT - obor spalovací motory, nechcete spolupracovat ?
Hledáte vážně spolupracovníky, nebo to byla jen narážka na jeho hloupý příspěvek?
Na ČVUT jsem sice nechodil ( mám jen MFF-UK), ale auta mně baví celý život a třeba spolupráce na testování nebo hodnocení vozů by pro mě byla prací snů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 11:50, RE: jonel
anonym napísal:
Som na rozpakoch. Toto bolo kedysi diskusné fórum, kde sa našinec dozvedel hodne nových informácií. Dnes sa zdá, že to je exhibičné fórum pre primitívov s veľkým EGO. Okrem sprostých nadávok a primitívneho zhadzovania samozrejme. S úctou ...
Jo a navíc tam dneska není ta paní o které jsem myslel že to je paní Šiklová (ted už vím že to není paní Šiklová) takže nevím kolik je místa na zadních sedačkách a dokonce ani v předu. A jestli ten středovej panel není supr naklepávač kolena jako růůmstr a fáblije,páč to vypadá že to taky celkem čumí do prostoru řidičovi pravé nohy.Ale máme test spotřeby,tak to sem snad ani nepatří
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 12:34, RE: jonel
vasapasa napísal:
Jo a navíc tam dneska není ta paní o které jsem myslel že to je paní Šiklová (ted už vím že to není paní Šiklová) takže nevím kolik je místa na zadních sedačkách a dokonce ani v předu. A jestli ten středovej panel není supr naklepávač kolena jako růůmstr a fáblije,páč to vypadá že to taky celkem čumí do prostoru řidičovi pravé nohy.Ale máme test spotřeby,tak to sem snad ani nepatří
Partnerka bohužel nemá pokaždé čas, aby se fotila s autem ... na hodnocení místa počkejte na klasický test. Zde se zabíráme jen spotřebou :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 18:13, Cihla na plynu s motorem 1.4
Nějak mi nejde dohromady smysl šlapání na krk motoru 1.4 s když přeplňovanému. U tohoto objemu je tam turbo, aby se ten či onen nezabil při předjíždění (u objemu 1.4 pochopitelné). O sportovním duchu se nedá hovořit ( stejně tak se o tom nedá hovořit v O nebo F RS )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 18:45, Ahoj
Ahoj lidi, jak se máte, proč si nadáváte? Nejlepší je přece stříbrná Octávka v TDi, ta jezdí za 3/100. To je jasná věc.
Pokud se nepletu, tak motor mění energii v palivu na mechanickou práci. Pokud mám jednopalivový motor (tedy benzín v případě T-jet 1,4) a chci z od něj více práce, musím a) zvýšit účinnost celého systému (motor - převodovka) nebo b) spálit více paliva (varianta c - splavání jiného, energeticky hodnotnějšího paliva nepřipadá v úvahu). Tak o čem se hádáte? Jenom pitomej človíček si může myslet, že bude z motoru ždímat celou trasu 120 koníků a jezdit za 3/100. To turbo totiž o tolik účinnost nezvýší! A nebo jóóó? Takže podle oslího rozumu musím systémem prohnat více paliva. A proto to papá. Pár lidiček tady machrovalo vzděláním, takže můženěkdo Oslíkovi poradit, o kolik je dopovaná 1,4 T-jet účinnější v přeměně paliva na mechanickou práci než stejně silnej atmosférickej 2 litr šestivál a eventuelně proč?

Hýky, hýk

Osel


reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 22:04, RE: Ahoj
anonym napísal:
Ahoj lidi, jak se máte, proč si nadáváte? Nejlepší je přece stříbrná Octávka v TDi, ta jezdí za 3/100. To je jasná věc.
Pokud se nepletu, tak motor mění energii v palivu na mechanickou práci. Pokud mám jednopalivový motor (tedy benzín v případě T-jet 1,4) a chci z od něj více práce, musím a) zvýšit účinnost celého systému (motor - převodovka) nebo b) spálit více paliva (varianta c - splavání jiného, energeticky hodnotnějšího paliva nepřipadá v úvahu). Tak o čem se hádáte? Jenom pitomej človíček ...
Ale on tady přece nikdo neřekl,že je účinější. Právě naopak-pokud budeš chtít využívat potenciál motoru naplno,bude brát jak ten dvoulitr. ( a nebo jak HTPéčko ... )) )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 22:29, RE: proti blbečkům z tipcarsu
Petr - TipCars.com napísal:
Pokud jste chodil na ČVUT - obor spalovací motory, nechcete spolupracovat ?
Kam by se měl člověk prihlásit, kdyby chtěl s vámi vážně spolupracovat?
Nebo máte lidí dost?
Petr
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 22:50, RE: Ahoj
anonym napísal:
Ahoj lidi, jak se máte, proč si nadáváte? Nejlepší je přece stříbrná Octávka v TDi, ta jezdí za 3/100. To je jasná věc.
Pokud se nepletu, tak motor mění energii v palivu na mechanickou práci. Pokud mám jednopalivový motor (tedy benzín v případě T-jet 1,4) a chci z od něj více práce, musím a) zvýšit účinnost celého systému (motor - převodovka) nebo b) spálit více paliva (varianta c - splavání jiného, energeticky hodnotnějšího paliva nepřipadá v úvahu). Tak o čem se hádáte? Jenom pitomej človíček ...
Ale ano, v nižších zatíženích bude 1,4 turbo úspornější než dvoulitr atmosféra. A když se mu šlápne na krk tak se to srovná. Vysvětlení není až tak složité. Menší motor má menší třecí ztráty, kompaktnější spalovací prostor při stejném výkonu, tudíž větší tepelnou účinnost. Dvoulitr při úsporné jízdě spotřebuje dost paliva jen na to, aby se sám hýbal.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 07:16, RE: proti blbečkům z tipcarsu
anonym napísal:
Kam by se měl člověk prihlásit, kdyby chtěl s vámi vážně spolupracovat?
Nebo máte lidí dost?
Petr
Na Lampárnu! Lidí je přece jako sraček!

Iáá

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 08:19, RE: Ahoj
anonym napísal:
Ale ano, v nižších zatíženích bude 1,4 turbo úspornější než dvoulitr atmosféra. A když se mu šlápne na krk tak se to srovná. Vysvětlení není až tak složité. Menší motor má menší třecí ztráty, kompaktnější spalovací prostor při stejném výkonu, tudíž větší tepelnou účinnost. Dvoulitr při úsporné jízdě spotřebuje dost paliva jen na to, aby se sám hýbal.
kdo chce setrit na spotrebe at bere stribrnou octavku. ta naftu za jizdy vyrabi. kdo ne bere vuz s poradnym motorem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 10:25, RE: Ahoj
anonym napísal:
Ale ano, v nižších zatíženích bude 1,4 turbo úspornější než dvoulitr atmosféra. A když se mu šlápne na krk tak se to srovná. Vysvětlení není až tak složité. Menší motor má menší třecí ztráty, kompaktnější spalovací prostor při stejném výkonu, tudíž větší tepelnou účinnost. Dvoulitr při úsporné jízdě spotřebuje dost paliva jen na to, aby se sám hýbal.
Hm,teorie je to pěkná,ale někde bude chyba
Klidná jízda,stejný okruh:
Linea 6,8
Bmw 320i : 6,7
Honda Civic sedan 1,8i : 6,4
Honda FRV 1,8i : 6,6
Hyundai coupé2,0 : 6,7
Takže ani při klidné jízdě se neprojeví úspora menšího motoru s turbem.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.