Štvrtok 02.09.2010 16:13,
Není problém oddělat destičky a koutouče třeba po 10 tkm.
Zdravím, mám podobnou zkušenost - pro všechny nepřátele Fiatu - s Volvem C 30 D5, r.v. 2007
Kupoval jsem ho loni na podzim, najeto cca 21 500 km - u dealera, s potvrzeným proběhem km, docela funglovka.
Problém byl, že to auto tam stálo cca půl roku na place (než dealer šel dolů s cenou o cca 100 tKč), nikdo s ním moc nejezdil (když jsem šel na předání, tak byla vyšťavená baterka), takže byly slušně narezlé kotouče.
Hned první cesta byla Praha - Berlín a zpět, všechno bylo v pohodě, druhá cesta Praha - Ostrava a zpět a začaly se blokovat pístky na obou zadních kolech. Dealer tvrdí, že se mi tam dostal kamínek (a podobné kecy), já si spíš myslím, že to byla ta rez z kotoučů, které byly rezavé jak liška. No, po cca 2,5 tkm se měnily zadní destičky.
Letos v zimě jsem moc nejezdil, protože bylo hodně sněhu (a na ten se tohle ospoilerované auto moc nehodí), znovu začaly reznout kotouče vpředu (zadní se preventivně měnily s destičkami na podzim) a tentokrát to šlo do hloubky. No, mám zatím nalítáno 37 tkm a přední kotouče půjdou ven, už to dost kope. Přitom si nepamatuju, že bych někdy brzdil ze 160 na 60 km/h (rychleji kamiony v kopci před Rudnou nejezdi). Takže kroutící se kotouče není jen bolest Fiatů, ale třeba malých Volv.
Na druhé straně - před třicítkou jsem měl S 40 I, se kterou jsem nalítal přes 100 tkm, kotouče držely. U druhého auta - MB C 220 CDI kotouče taky drží - už 50 tkm.
reagovať