0
späť
 

diskuze k tématu: Fiat Dobló 1,2 MPi - zhodnocení provozu po šesti letech

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 22.12.2010 14:37, kvalita?
Nemohu si pomoct, ale vzhledem ke stáří a počtu najetých km mi kvalita Fiatu nepřijde moc dobrá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 22.12.2010 22:16, RE: kvalita?
donald napísal:
Nemohu si pomoct, ale vzhledem ke stáří a počtu najetých km mi kvalita Fiatu nepřijde moc dobrá.
Tak konkrétně recenzované auto není ani zázrak, ale ani průšvih. Neplánované výdaje byly do 10.000,- Kč, což u šestiletého auta je v pohodě. Zeptejte se majitelů stejně starých HTP (srovnatelný motor), kolik měnili cívek. Jak dlouho vydrží turbo a vstřikování u 1,5dci, atd. Jak dlouho vydrží hlava válců u 2.0tdi. To jsou daleko větší průšvihy, než děravý výfuk a lambda v háji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 22.12.2010 22:19, RE: kvalita?
donald napísal:
Nemohu si pomoct, ale vzhledem ke stáří a počtu najetých km mi kvalita Fiatu nepřijde moc dobrá.
?????Vám připadne,že toho pán za 4.roky moc opravoval??To jste asi majitelem vozu simple clever??tam se přece neopravuje nikdy nic a když je to TDI a i jezdí zdarma!!!Jinak fiaty jezdí poměrně spolehlivě a ceny ND jsou daleko,daleko levnější než na koncern,ale to se u nás neříká,protože jsou to prý křápy a bacha rezaví ještě v katalogu!!!Takže pane,nečekejte moc pozitivních reakcí,zvolil jste špatnou značku!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.12.2010 07:47, RE: kvalita?
Michal 22 napísal:
Tak konkrétně recenzované auto není ani zázrak, ale ani průšvih. Neplánované výdaje byly do 10.000,- Kč, což u šestiletého auta je v pohodě. Zeptejte se majitelů stejně starých HTP (srovnatelný motor), kolik měnili cívek. Jak dlouho vydrží turbo a vstřikování u 1,5dci, atd. Jak dlouho vydrží hlava válců u 2.0tdi. To jsou daleko větší průšvihy, než děravý výfuk a lambda v háji.
Já nevím jak vy, ale já vlastním 1,5 Dci a kromě jednoho těsnění (pod přepady nafty - za 500,-) jsem na motor, vyjma servisu samozřejmě, nemusel za 145 tisíc km sáhnout. V okolí jich je také dost a neslyšel jsem o žádném problému do najetí cca 250 tisíc km - a po takové porci považuji výměnu vstřikovačů za servis. Jako bonus má 1,5 Dci vstřikovače Bosch, takže servis se řeší výměnným způsobem a jeden potom vychází na slušných 5000,-. Turbo mám také původní a nové lze koupit za 10 000,-, takže také nic extra drahého.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.12.2010 09:27, RE: kvalita?
Pavlik napísal:
Já nevím jak vy, ale já vlastním 1,5 Dci a kromě jednoho těsnění (pod přepady nafty - za 500,-) jsem na motor, vyjma servisu samozřejmě, nemusel za 145 tisíc km sáhnout. V okolí jich je také dost a neslyšel jsem o žádném problému do najetí cca 250 tisíc km - a po takové porci považuji výměnu vstřikovačů za servis. Jako bonus má 1,5 Dci vstřikovače Bosch, takže servis se řeší výměnným způsobem a jeden potom vychází na slušných 5000,-. Turbo mám také původní a nové lze koupit za 10 000,-, takže t...
souhlasím..na firmě máme megana 1,5 dCi 60kW cca 5 let a já ho mám poslední dva měsíce a než jsem ho převzal mělo najeto 115tis km a teď mám 125tis km a auto mělo minimum závad. Velká pecka byla teď rozvody ve 120tis km ale jinak drobnosti..jediné co bylo, tak byl zkrat na levém předním světlometu (nefungoval následně blinkr) a teď silentblok motoru..jinak samé prkotiny...co člověka nezrujnují
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.12.2010 13:47, zatím jen výměna lambda sondy, nový výfuk, kulisa
Nemohu si pomoci,, na 81 tis. km je toho dost. Nejsem škodovkář.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.12.2010 20:56, Ani ryba ani rak
K závadám - na 81 000 km a 6 let mi to také nepřijde jako kdovíjak úspěšná bilance, ale ani žádná tragedie.
Na Škodovkách např. dle mých zkušeností výfuk vydrží cca 150 tis. km...
Nicméně rozhodně bych z toho nečinil závěr, že Fiaty jsou křápy! Prostě se něco odporoučelo.
Spíš mě zaráží výběr vozu - ze 120ky do krabice a po velmi pozitivním hodnocení a vychvalování prostornosti zpět do sedanu? Nebude to těžké sklamání? Myslím, že teď se již při přepravě mikrovlnky či lednice možná budou pousmívat sousedi...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.12.2010 21:11, RE: Ani ryba ani rak
rohYpnol napísal:
K závadám - na 81 000 km a 6 let mi to také nepřijde jako kdovíjak úspěšná bilance, ale ani žádná tragedie.
Na Škodovkách např. dle mých zkušeností výfuk vydrží cca 150 tis. km...
Nicméně rozhodně bych z toho nečinil závěr, že Fiaty jsou křápy! Prostě se něco odporoučelo.
Spíš mě zaráží výběr vozu - ze 120ky do krabice a po velmi pozitivním hodnocení a vychvalování prostornosti zpět do sedanu? Nebude to těžké sklamání? Myslím, že teď se již při přepravě mikrovlnky či lednice možná budou pousmívat sousedi...
Hrdzavý výfuk a lambda za 6 rokov je veľa závad? Ľudia vy ste komplet blázni..
"výfuk na škodovkách vydrží cca 150 tis. km"...odkedy sa výdrž výfuku udáva v prejdených kilometroch? Niekto zo služobákom nabehá tých 150 000km za dva roky a výfuk bude mať ako nový, niekto zase za 6 rokov nabehá polovicu, ale voda sa kondenzuje a výfuk prehnije
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.12.2010 21:31, RE: Ani ryba ani rak
gld napísal:
Hrdzavý výfuk a lambda za 6 rokov je veľa závad? Ľudia vy ste komplet blázni..
"výfuk na škodovkách vydrží cca 150 tis. km"...odkedy sa výdrž výfuku udáva v prejdených kilometroch? Niekto zo služobákom nabehá tých 150 000km za dva roky a výfuk bude mať ako nový, niekto zase za 6 rokov nabehá polovicu, ale voda sa kondenzuje a výfuk prehnije
jj, caste zimne starty dokazu hrdzavenie pekne urychlit. Zaujima ma ale ta kulisa razeni. Co to je, ako sa da poznat, ze je v haji?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.12.2010 09:17, RE: Ani ryba ani rak
gld napísal:
Hrdzavý výfuk a lambda za 6 rokov je veľa závad? Ľudia vy ste komplet blázni..
"výfuk na škodovkách vydrží cca 150 tis. km"...odkedy sa výdrž výfuku udáva v prejdených kilometroch? Niekto zo služobákom nabehá tých 150 000km za dva roky a výfuk bude mať ako nový, niekto zase za 6 rokov nabehá polovicu, ale voda sa kondenzuje a výfuk prehnije
Viděl bych to tak, že životnost těchto dílů ovlivňuje "kvalita" prvomontáže, věk a způsob provozu tak z 1/3 každý aspekt. Na 306 benzín jsem měnil přední lambda sondu ve 140tkm, výfuk (komlet) byl ve 200tkm origo (9 let). Na 406 nafta jsem zadní díl ve 200tkm musel měnit (6let). Manželky 307 benzín šel zadní díl do háje po 60tkm (6let) - provoz z 90% po městě, krátké trasy...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 15.01.2011 01:33, RE: Ani ryba ani rak
nicco napísal:
jj, caste zimne starty dokazu hrdzavenie pekne urychlit. Zaujima ma ale ta kulisa razeni. Co to je, ako sa da poznat, ze je v haji?
no, je to jednoduché, prostě auto přestane řadit,jelikož vypadne nasazení táhla na řadicí kuličku v prostoru motoru,,,,,vnitřek kuličky je z plastu a je prostě vychozený....nové táhla stojí cca 5,000Kč,,,proto vrakoviště pomohlo......Děkuji za milé i nemilé reakce, i když některým názorům se musím pousmát, autoři jsou zřejmě apriori zaujati proti fiatům, proto asi šíří názor "jedna paní povídala"....lednici nepotřebuji cpát do auta, tu vozí firma až do domu. Pokud mi nové auto vydrží podobně dlouho s minimem závad, budu spokojen. Holt nejsem ten, co píše, že najel x tisíc km bez závad.Mám za to, že pokazit se může cokoli, ať je to fiat za 300,000 nebo bavorák za milion. Fabrique Italiano Automobile Torino mne nezklamala, proto jsem vzal novou lineu, jelikož autosalon mi nabídl famózní podmínky a cenu. Ve fordu se se mnou skoro nebavili, systém berte nebo neberte mne fakt neoslovil, podobně dopadl i renault, kde jsem měl pocit, že obtěžuji, když si chci koupit nové auto....A budka pádivka (dobló) byla dobrá volba...R.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.