nicco napísal:
jj, caste zimne starty dokazu hrdzavenie pekne urychlit. Zaujima ma ale ta kulisa razeni. Co to je, ako sa da poznat, ze je v haji?
no, je to jednoduché, prostě auto přestane řadit,jelikož vypadne nasazení táhla na řadicí kuličku v prostoru motoru,,,,,vnitřek kuličky je z plastu a je prostě vychozený....nové táhla stojí cca 5,000Kč,,,proto vrakoviště pomohlo......Děkuji za milé i nemilé reakce, i když některým názorům se musím pousmát, autoři jsou zřejmě apriori zaujati proti fiatům, proto asi šíří názor "jedna paní povídala"....lednici nepotřebuji cpát do auta, tu vozí firma až do domu. Pokud mi nové auto vydrží podobně dlouho s minimem závad, budu spokojen. Holt nejsem ten, co píše, že najel x tisíc km bez závad.Mám za to, že pokazit se může cokoli, ať je to fiat za 300,000 nebo bavorák za milion. Fabrique Italiano Automobile Torino mne nezklamala, proto jsem vzal novou lineu, jelikož autosalon mi nabídl famózní podmínky a cenu. Ve fordu se se mnou skoro nebavili, systém berte nebo neberte mne fakt neoslovil, podobně dopadl i renault, kde jsem měl pocit, že obtěžuji, když si chci koupit nové auto....A budka pádivka (dobló) byla dobrá volba...R.