Chrochtadlo napísal:
Od řízení očekávám, že rozeznám povrch po kterém jedu a hlavně adhezi kol k povrchu, což u tohoto vozu nejde.
Kontrolní otázka: v jakémkoli jiném autě to poznáš?
Jsem si jist, že ne. Protože
a) Síla v řízení se nerovná odezva do řízení. Tento vůz v odezvě do řízení nevyniká, ani nezaostává, od podobných vozů této třídy.
b) Zjevně jsi přesedl, jak píše kolega, ze Š120. A to bez ironie. Š120 dávno předtím, nežli se urve, varuje. Nejvíce mohutným pískáním. Ze všeho nejvíce je to dáno velmi vysokým profilem pneumatik, které se deformují a "varují". V současné době, a 15 let zpět, vyráběné vozy, mají poměrně nízké a široké radiální pneumatiky. Jejich vlastností je, že nežli se utrhnou, tam varují jen velmi málo, často vůbec. Zato toho výrazně více vydrží, nežli se utrhnou. A dál už je to o vozu a řidiči, jestli se vůz rostoží, uklouzne, vylétne do škarpy... A v dobrým, ale třeba oproti Octavii s jejími obrovskými převisy, je ještě Brava / Bravo hodné a nezáludné auto.
Pro někoho, kdo přesedne z Š120, a blbne, vlastnosti moderních pneumatik mohou být nebezpečné.