0
späť
 

diskuze k tématu: Fiat Bravo 1.4 - recenze majitele po 150 tisících kilometrech

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Sobota 28.11.2020 12:14, provoz na LPG
Pouze jednou vyměněné svíčky,to je nějaký omyl.
reagovať
Petr Blažek
počet príspevkov54
dátum registrácie28.11.2020
Sobota 28.11.2020 22:06, RE: provoz na LPG
citácia:
reakce na: Fanda, 28.11.2020 12:14 (Pouze jednou vyměněné svíčky,t ...)

Není.
Svíčky dali nové v těch 16 tisících, když instalovali LPG. Nové (iridiové, za cca 400,-/kus, jsem koupil po 30 tisících, ale motor běžel hladce, startoval v pohodě... Dal jsem je tam v cca sto tisících a od té doby tam jsou.
reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Nedela 29.11.2020 12:33, RE: RE: provoz na LPG
citácia:
reakce na: Petr Blažek, 28.11.2020 22:06 (Není. Svíčky dali nové v těch ...)


Já bych raději měnil podstatně dříve,až si motor sám řekne,tak již může býk pozdě.
reagovať
Petr Blažek
počet príspevkov54
dátum registrácie28.11.2020
Pondelok 26.07.2021 22:07, Aktualizace po dalších 50 tisících
203 tisíc najeto a dál bez problémů. Loni v létě dovolená okolo Španělska, přes osm tisíc kilometrů, a úplně v pohodě.
Jenom mi ubývala chladicí kapalina, tak mi měnili směšovač LPG. Jo, a výfukový tlumič. To je ale opravdu všechno, když nepočítám brzdové destičky a vzduchový a palivový filtr.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.