0
späť
 

diskuze k tématu: Extrém downsizingu: 200 kW z litru

kategórie zaradenia témy:
duch
počet príspevkov57
dátum registrácie16.12.2008
Streda 12.08.2015 12:28, Všudypřítomné turbo.
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
reagovať
bitner
počet príspevkov216
dátum registrácie19.06.2012
Streda 12.08.2015 12:50, 2,0 TCe
Relativne pouzitelne vypada Renault Megane v kombajnu GT 220. Ma to dvoulitr sice s turbem, ale nic jineho tam neni. Je to neprimovstrik a 162 kW z toho dela docela slusny sleeper. Mit zbytecnych 600 000, tak do toho du v bile barve.
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Streda 12.08.2015 15:19, RE: Všudypřítomné turbo.
duch napísal:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"


Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1248
dátum registrácie08.09.2009
Streda 12.08.2015 18:42, RE: Všudypřítomné turbo.
Koloss napísal:
duch napísal:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.


A jaká, prosím tě? Poslední byla 3MPS před 5 lety, nebo kdy. A nová zatím není. Nebo myslíš tu dnešní zadušeninu? A ta, která má 88kW? ANi ta 165 koňová není co. Proti předchozímu 2 litru je udušená, dole se nic neděje.
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Streda 12.08.2015 20:15, RE: Všudypřítomné turbo.
Zdeny60 napísal:
Koloss napísal:
duch napísal:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.
A jaká, prosím tě? Poslední byla 3MPS před 5 lety, nebo kdy. A nová zatím není. Nebo myslíš tu dnešní zadušeninu? A ta, která má 88kW? ANi ta 165 koňová není co. Proti předchozímu 2 litru je udušená, dole se nic neděje.


Četl jsi vůbec, na co jsem reagoval?
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Streda 12.08.2015 23:48, RE: Všudypřítomné turbo.
Zdeny60 napísal:
Koloss napísal:
duch napísal:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.
A jaká, prosím tě? Poslední byla 3MPS před 5 lety, nebo kdy. A nová zatím není. Nebo myslíš tu dnešní zadušeninu? A ta, která má 88kW? ANi ta 165 koňová není co. Proti předchozímu 2 litru je udušená, dole se nic neděje.


Třeba 2.5L 141 kW. Mazda 6 žádný 88 kW motor dnes nemá. Atmo 2.0 litr má 107 kW, resp. 121 kW.

MPS bylo přeci turbo ne? A řešilo se tu, že je problém sehnat 2-3L bez turba
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Štvrtok 13.08.2015 09:43, RE: Všudypřítomné turbo.
Petr S napísal:
Zdeny60 napísal:
Koloss napísal:
duch napísal:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.
A jaká, prosím tě? Poslední byla 3MPS před 5 lety, nebo kdy. A nová zatím není. Nebo myslíš tu dnešní zadušeninu? A ta, která má 88kW? ANi ta 165 koňová není co. Proti předchozímu 2 litru je udušená, dole se nic neděje.
Třeba 2.5L 141 kW. Mazda 6 žádný 88 kW motor dnes nemá. Atmo 2.0 litr má 107 kW, resp. 121 kW.MPS bylo přeci turbo ne? A řešilo se tu, že je problém sehnat 2-3L bez turba


Naprosto přesně řečeno, co jsem měl na mysli. Dokonce i ten 2.5 v Mazdě 6 jsem uvažoval. Je to teda jen čtyřválec, ale výkon slušný. Neznám průběh krouťáku, ale při tom objemu to snad nebude v nízkých otáčkách mrtvola. A podle spritmonitor.de má i dost dobrou spotřebu.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.