0
späť
 

diskuze k tématu: Dovoz ojetin: přihlásíte i Trabanta

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 01:44, kadet
dostal sem z nemecka zadarmo kadeta, tak by byla skoda ho nechat sesrotovat nebo prodat na nahradni dily, kdyz je plne funkcni.Musim toho vyuzit
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 07:28, Vraky
Takhle stará auta nemají na našich silnicích co dělat!
(snad jen jako veteráni)
Na jedné straně se pořád mele o ekologii a bezpečnosti a na druhé se tomu vráží kudla do zad.
Něco podobného je jako s plynem na topení. Kdysi se plyn neustále popagoval jako "palivo budoucnosti" a dnes stojí tolik, že se lidé začínají vracet zpátky k uhlí. Stačí se podívat na vesnice!
To je ta "kocourkovská" politika.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 08:02,
Je to neuvěřitelný, takhle starý vozový park, když v normě by bylo 8-10 let. my máme 14. Ovšem není se čemu divit, žádné daňové zvýhodnění ekologických aut, na nové aby člověk šetřil několik let, zřejmě to ještě chvíli potrvá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 08:59, Du si koupit Záporožce :-)
Svaz dovozců je banda blbců (jako všechny ostatní svazy - svaz autorů ...) jasně že by nejradši prodávali nový auta, ale když na něj nemam tak si ho prostě nekoupim a slušná ojetina je lepší než jezdit ve Š120 Pochybuju že někdo pojede 1000 km pro vrak se kterym se stejně jezdit nedá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 09:24, RE: Vraky
Peet napísal:
Takhle stará auta nemají na našich silnicích co dělat!
(snad jen jako veteráni)
Na jedné straně se pořád mele o ekologii a bezpečnosti a na druhé se tomu vráží kudla do zad.
Něco podobného je jako s plynem na topení. Kdysi se plyn neustále popagoval jako "palivo budoucnosti" a dnes stojí tolik, že se lidé začínají vracet zpátky k uhlí. Stačí se podívat na vesnice!
To je ta "kocourkovská" politika.
Jak takhle stará - to je kolik ? 10 let, 15 let ? Můj forman má 13 let a je v perfektním stavu, nevím proč bych ho měl vyhazovat.
A to uhlí s auty souvisí jak ? Jakože první auta jezdily na uhlí ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 09:42, starší auta
starši auta z ciziny neni podle mně špatná věc já osobně mam Citroen Saxo z německa, taky už má deset let ale je v perfektním stavu a za tu cenu co sem ho za hranicema koupil bych ho syce tady sehnal taky ale vrak. Tak proč neuštřit a přivezt si stejny auto v lepšim stavu levnějš?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 10:10, RE: Du si koupit Záporožce :-)
David napísal:
Svaz dovozců je banda blbců (jako všechny ostatní svazy - svaz autorů ...) jasně že by nejradši prodávali nový auta, ale když na něj nemam tak si ho prostě nekoupim a slušná ojetina je lepší než jezdit ve Š120 Pochybuju že někdo pojede 1000 km pro vrak se kterym se stejně jezdit nedá.
Jde hlavne o to, ze lidi by si radi koupili nove auto, ale nemaji na nej, kdyz prodaji jejich skodovku, nebo favorita maji par tisic, dalsich par tisic nasetri a maji treba cca 50 tis. A co ted? za 50 tis v CR se neda sehatn opravdu nic nez treab pekny favorit, nebo nejaka horsi felicia. Ale staci si nechat dovezt treba auto mladsi nez favorit, zapadni znacky a jste na tom urcitel lepe. Sice mate proad stare auto treba 10 - 15 let, ale mnohem bezpecnejsi nez byl favorit a 120. A kdyz je v dobrem stavu tak je lepsi nez sposuta modernejsich aut tady, co jsou v hroznem stavu. Neznam presne ceny v nemecku, ale pohybuji se tam, tka nejak stejne jako u nas, akroat tam za stejnou cenu koupite vuz v opravdu dobrem stavu. Takze dovoz ano, lepi enz mit proad 120. Jinak s tim uhlim to bylo mysleno tak, ze vlada chce ekologii a topeni na plyn, ale plny zdrazi takze kazdy topi zase drevem a uhlim. Vlada chce mladsi vozovy park, ale auta splnujici Nejakou radu auro 2,3,4 atd nezvyhodni treba proti nakupu skodovky. Vlada chce aby se jezdilo ekologicky, ale nezvyhodni treba prestavbu auta na plyn. JEdie co nechaji je alepson ta nizsi dan za LPG.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 10:48, STK
Nejsem zastáncem starších aut, ale když si někdo něco doveze, tak to přece můsí nejdříve na STKčko, no a když to projde STK,tak auto asi nebude vrak,že?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 11:12, K čemu nová auta
Palko napísal:
Nejsem zastáncem starších aut, ale když si někdo něco doveze, tak to přece můsí nejdříve na STKčko, no a když to projde STK,tak auto asi nebude vrak,že?
K čemu jsou Vám lidi nová auta, když se po českých silnicích můžete pohybovat rychlostí hlemýždě?
Navíc provoz je dnes tak hustý, že se v místě A zařadíte na křižovatce do kolony a dále se pohybujete její rychlostí (kterou obvykle určuje náklaďák vepředu), dojedete do místa B a tam na křižovatce kolonu opustíte... Tento úkol zvládne postarší ojetina velmi dobře....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 11:55, nebude to tak žhavé
Tak jsem zvědav, kolik se těch těch Záporožců a jiných aut této kategorie doveze. Jsou to ojedinělé kousky pro fandy a to bych jim nebral. Pořád jsou tyto stroje v jejich podání méně nebezpečné a závadné, než nějaká Octavia TDI v rukou nějakého paka (a že jich je). Ty se na cestě občas potkat bojím. Ale opravdu se na cestě nebojím potkat Čajku, Záporožce nebo Kamaz Oka.

Vozí se hlavně takové našolichané auta, ještě relativně slušné co cizinci už prodávají za pakatel. Takže Focusy, Punta atd. Stočí se to na tradičních cca 130 tkm, lak se přejede rotační leštičkou a kupte kupte funglovku hihi. Popřípadě se vyklepe blatník a napíše nebouráno.

A údaj stáří vozového parku je relativní. Taky držím mimo jiné i Moskvič a Wartburg i když s nima najedu za rok max desítky km. Většina těch opravdu starých aut nejezdí a kdyžtak minimálně. Schvále si tipujte průměrné stáří aut co proti vám jede na cestě. Moc přes 8 let to nebude.

...jinak každé auto muselo na dovozovou STK, to už není nebo co? A i kdyby, tak by po dvou letech muselo stejně na normální a ta by ho měla vyřadit. Tak se ptejme proč nevyřadí někoho kdo má léta létoucí úplně černé fólie od A sloupku, kdo má ten homosexuální výfuk či zabarvené blinkry a nesvalujme všecko na dovoz. U nás ojetin moc není (tipcars i annonce jsou hodně přebrané), nové Škodovky jsou drahé a slaboučké tak se není co divit. Však časem se to trochu srovná až se trh naplní a dva Záporožci na českých značkách jsou snad to nejmenší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 13:08, Nestraste
ja jsem si predloni auto dovezl - Mondeo kombi 98, vcetne dovozu, poplatku, vsech oprav a vymen me to vyslo na cca 100t. V te dobe se srovnatelne tady pohybovalo za cca 130 + dalsich 10 (investice). A to nemluvim o tom, ze bylo jezdene na nemeckych dalnicich + k tomu mam servisni knizku vcetne protokolu TUV. Nikdo nebude jezdit X set kilometru do Nemecka, aby si privezl nejakou sunku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 13:37, RE: STK
Palko napísal:
Nejsem zastáncem starších aut, ale když si někdo něco doveze, tak to přece můsí nejdříve na STKčko, no a když to projde STK,tak auto asi nebude vrak,že?
Těmi vraky jsem myslel auta kolem 20-30 let věku.
A co se týká STK - myslíte si, že úspěšné udělení STK je nějakým důkazem o skutečném stavu auta???
Každý, kdo chce STK udělat ji "udělá". Stačí 2000-3000kč a auto mechanik vůbec nevidí.
To je další problém. Jestli chceme kvalitní autopark, měli by se zcela změnit podmínky na STK. Hlavně musí zmizet korupce!!!!!!!!!!!!!!
Právě kvůli nim to na českých cestách vypadá jak na vrakovišti.
Když je ale třeba 18. letý Favorit v super stavu- proč ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 13:40, RE: Du si koupit Záporožce :-)
David napísal:
Svaz dovozců je banda blbců (jako všechny ostatní svazy - svaz autorů ...) jasně že by nejradši prodávali nový auta, ale když na něj nemam tak si ho prostě nekoupim a slušná ojetina je lepší než jezdit ve Š120 Pochybuju že někdo pojede 1000 km pro vrak se kterym se stejně jezdit nedá.
Zaporožec je předchůdce Tavrije. Mě se to moc líbí, ale opravdu spíše jako veterán...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 14:48, RE: STK
Peet napísal:
Těmi vraky jsem myslel auta kolem 20-30 let věku.
A co se týká STK - myslíte si, že úspěšné udělení STK je nějakým důkazem o skutečném stavu auta???
Každý, kdo chce STK udělat ji "udělá". Stačí 2000-3000kč a auto mechanik vůbec nevidí.
To je další problém. Jestli chceme kvalitní autopark, měli by se zcela změnit podmínky na STK. Hlavně musí zmizet korupce!!!!!!!!!!!!!!
Právě kvůli nim to na českých cestách vypadá jak na vrakovišti.
Když je ale třeba 18. letý Favorit v super stavu- proč ne?
Plně s vámi souhlasím. Ten kdo pustí auto přes STKčko a to auto je před smrtí, patří za katr!!! Na to by se měli dělat kontroly...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 15:54, Záporožce?
Jasně, ale Kdo by sem tyhle sunky vozil? Už jen komplet oficiální přihlášení auta (bez e-homologace) je cca 5,5 tisíce + dovoz atd. To se nikdy nevyplatí, počítá-li někdo s takovým autem na denní provoz. A přestavby šly doteď taky. V býv. NDR už Trabanta za hubičku taky nedostanete, tady je levnější. Jedině jako veterána, ale to je něco jinýho.. Proč strašíte lidi, že se sem budou vozit Moskviče apod. když to není pravda?

Čili tenhhle článek je myšlen spíš jako perlička co vše je možné, než že by něco aktuálně hrozilo. Takhle koncipuje člányk třeba MF Dnes, když ve 4 vydáních po sobě dá na titulní stranu např. "Řidičům už otrnulo, jezdí hůř než dřív" a pak 2 týdny nato nás kvůli tomu dusí "cajti" nějakým kryštofem..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 17:54, RE: bez předmětu
martaslover napísal:
Je to neuvěřitelný, takhle starý vozový park, když v normě by bylo 8-10 let. my máme 14. Ovšem není se čemu divit, žádné daňové zvýhodnění ekologických aut, na nové aby člověk šetřil několik let, zřejmě to ještě chvíli potrvá.
jo, jenže polovina ,ze starých aut nejezdí, takže je hlavní to co jezdí na cestách a ne to co stojí na parkovišti a někdo se bojí to vyhodit 500 Kč za sešrotování, je to tak ?!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 19:21, RE: nebude to tak žhavé
Ráďa napísal:
Tak jsem zvědav, kolik se těch těch Záporožců a jiných aut této kategorie doveze. Jsou to ojedinělé kousky pro fandy a to bych jim nebral. Pořád jsou tyto stroje v jejich podání méně nebezpečné a závadné, než nějaká Octavia TDI v rukou nějakého paka (a že jich je). Ty se na cestě občas potkat bojím. Ale opravdu se na cestě nebojím potkat Čajku, Záporožce nebo Kamaz Oka.

Vozí se hlavně takové našolichané auta, ještě relativně slušné co cizinci už prodávají za pakatel. Takže Focusy, Punta at...
S tou STK bych to tak ruzove nevidel. Neni nejmensi problem projit s autem, ktere STK nesplnuje, jde o penize. A kazdy si rad prividela, jak nekdo psal vise, jak muze auto s cernymu okny na celem aute dostat STK, jak auto s vyfukem jak okapni roura muze dostat STK? jak skodovky, ktere nemaji prahy mohou ziskat STK atd? je to podplacene, nebo to je u nekterych lhostejnost. S tim dovozem, jak psal DAVE vyse, pochybuji, ze nekdo pojede do nemecka, aby na lane pritahl totalni vrak nejakeho auta, to se mu asi tezko vyplati. Uz vidim, jak si nekdo jede pro totalne shnilou 120 nebo trabanta, ktery neni shnily ale totalne jinak nepojizdny. Vzdyt jenom benzin je drazsi nez cele auto
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 19:02, stari
Ja mam taky 18 let stare audi 80, ktere se s favoritem- priblizne stejne stary neda srovnavat, at uz po bezpecnostni strance, nebo ovladatelnost, jiste je stare ale jede dobre a je v peknem stavu, a navic se da koupit v nemecku okolo 30 tisic na nase v excelentnim stavu.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.