0
späť
 

diskuze k tématu: 2.0 crdi vs 2.0 mzr

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, americká vozidla
zmazaný používateľ
počet príspevkov2
dátum registrácie28.02.2016
Nedela 28.02.2016 21:58, 2.0 crdi vs 2.0 mzr
Zdravim,
Sjel sem uz nekolik for a potreboval bych radu od odborniku nebo nekoho se skusenostma. Donedavna jsem pilotoval golf4 s motorem 1.9 tdi 74 kw.s autem sem byl spokojen a pri prodeji mi mechanik kupce rekl ze auto je motorove skvele a ma ho hned koupit ( najezd 240 tkm) v ramci rozsireni rodiny jsem poridil Ford focus II 1.6 TDCI 80 KW. A po nedlouhu zaclo trapeni.slaby vykon, dpf nejspis po smrti,vecny nouzak atd.tak se poohlizim po dalsim korabu. Do oka mi jiz kdysi padla astra h ovsem momentalne sem se zakoukal do mazdy 6 2.0 mzr, a co svet nechtel v autobazaru jsem okem zavadil o dodge calibre 2.0 crdi. Porizovaci cena dodge je dnes jiz slusna a pekny rocnik (stari 6-9 let) se da poridit za pekny peniz. To ovsem i mazda ktera je interierem zajimavejsi. Jde o ty motory,nekdo na 2.0 crdi nadava a nekdo ne. Jsem v koute protoze auto me oslovilo ale bojim se dalsiho vypeknu stejne jako s focusem.dekuji za odpoved a jakoukoli radu
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Nedela 28.02.2016 22:13, caliber
Pokud jde o naftu tak je jednoznačně lepší Mercedes v Dodge než Mazda a to o hodně. Pokud jde ale o auto jako celek je Caliber dost tragedie, odfláknuté provedení, rezne a zoufalej interier. Je to třeba brát tak že Dodge je v US dost levná značka a Caliber je navíc myslím její nejlevnější model. Podle toho to i vypadá. Caliber je navíc uvnitř měnší než vypadá.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov2
dátum registrácie28.02.2016
Pondelok 29.02.2016 18:00, 2.0 crd vs 2.0 mzr
A nahodou nevis zda zminovany motor 2.0 Crd v caliberu je 16v? S tim pri byli problemy ve skodach a vw pac praskali hlavy a odchazeli vstriky
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Utorok 01.03.2016 10:37, RE: 2.0 crd vs 2.0 mzr
nepřihlášený uživatel napísal:
A nahodou nevis zda zminovany motor 2.0 Crd v caliberu je 16v? S tim pri byli problemy ve skodach a vw pac praskali hlavy a odchazeli vstriky


Vidíš jak jsem blbej. Mercedes byl v Caliberu až trn 2,2, dvoulitr je VW PD jak správně píšeš. Protože ale VW tu problematickou variantu nikomu jinému nedodával bude tam klasická 103kW a ta je velmi spolehlivá, navíc i úsporná. Je jen hlučnější než v té době bylo běžné. VW podle toho své auta odhlučnil, ale tady to bude asi znát.
Každopádně i TDI PD je daleko lepší motor než diesel Mazda, a to i díky tomu že na naftovou Mazdu jsou nd za šílené peníze.
Ovšem i tak je to starý diesel a můžou s tím být problémy.

p.s. - problematické verze TDI PD už dnes prakticky nejezdí, udržovat je v provozu by se nikomu nevyplatilo.
reagovať
PavelKeprt
počet príspevkov121
dátum registrácie28.10.2015
Utorok 01.03.2016 21:12, RE: 2.0 crdi vs 2.0 mzr
nepřihlášený uživatel napísal:
Jsem v koute protoze auto me oslovilo ale bojim se dalsiho vypeknu stejne jako s focusem.dekuji za odpoved a jakoukoli radu


Vaše obavy v koutě jsou zcela na místě, protože problémům s DPF se do budoucna nevyhnete u žádného dieselu (teda v těch letech výroby, které zvažujete). Ledaže byste koupil něco staršího... Jinak řešením je každopádně benzínový motor. Záleží, jak moc a kudy/kam jezdíte.

Kdybych najezdil ročně 40 tis km a hlavně po dálnicích a mimo město, ojetý diesel bych si asi koupil, ale vzhledem k tomu, kolik poruchových částí, resp. částí podléhajících "běžnému opotřebení", dnešní naftové motory mají, bych si permanentně nechával bokem alespoň 30 - 40 tis. Kč rezervu na opravu čerpadla, vstřiků, DPF a případně i turba.

U menších nájezdů je podle mě lepší benzín nebo LPG. Okamžité (= měsíční) náklady na provoz jsou samozřejmě o něco vyšší, ale z dlouhodobého hlediska na naftě nic neušetříte.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.