miczi napísal:
Je to takovej kombík, ale místo kufru má ještě 2 sedačky... Chtělo by to motor apoň 1.8 s výkonem kolem 90 kw.
Áno,ale to by nekonkuroval ostatným...
Mám Logana MCV 1,5dCi 50kW.Väčšinou jazdím sám, 60% jazdenia,40% s celou rodinou (manželka,tri deti) .Mám 7 miestnú verziu,pravda to využijem tak dva- trikrát do roka.Väčšinou mám 5 miestne usporiadanie so 700 litrovým kufrom.Nabehaných 2 500km,kombinovaná spotreba podľa palubného počítača 4,8,podľa odpočtu nafty pri tankovaní cca 5,1l/100km.Zatiaľ 100% spokojnosť,slogan "pomer cena - výkon - úžitková hodnota" je naozaj pravdivý.Ľudia majú väčšinou predsudky voči DACII,ale treba si urobiť skúšobnú jazdu,prečítať recenzie a urobiť si vlastné uzávery.Kto jazdil doteraz na Mercedesi alebo BMW,tak to určite nie je auto pre túto klientelu...Kto chce veľké variabilné auto a nepotrpí si na zančky, v pohode mu bude stačiť.Vybaviť sa dá celkom slušne,ja mám konkrétne 7 miestnú verziu,1,5dCi 50kW,klíma,elektróny,elektrika (zrkadlá vyhrievanie + nastavenie,prené okná) servo,ABS,2x airbag predný + 2x bočný,defendlock,gumené rohože,autorádio 4x repro ,metlíza oceľ. disky,poťahy toto všetko za 470 000,-skk. Zákonná popistka: 3 500,-skk ročne, hav.poistka európa s 5% spoluúčasťou 6 600,-skk. Málo argumentov?
Vyskladajte si takéto auto za takúto cenu. Mimochodom o korózii sa ani nebudem zmieňovať, sú to drísty.Prvé sedany mali problémy,ale to boli ešte v rumunských rukách,teraz je to 100% dcéra Renaultu.
Prečítajte si technológiu pozinkovania kritických miest vytipovaných výrobcom a potom sa strašiak korźie stratí v nenávratne.Nerobme si ilúzie,že tieto stránky nenavštevujú konkurenti.Tí majú záujem zhadzovať Logana, ale predáva sa čím ďalej lepšie,asi ich argumenty stoja na vode....
S pozdravom gope.
P.S. Netvrdím,že Logan MCV je bez chýb.Nájdu sa,ak bude záujem popíšem aj chyby.
S pozdravom gope.