0
späť
 

diskuze k tématu: Nový Duster, nebo ojetý Forester, RAW4, Grand Vitara

kategórie zaradenia témy: poradna, automobilky, francouzská vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.12.2015 16:25, Nový Duster, nebo ojetý Forester, RAW4, Grand Vitara
Dobrý den,
Prosím o radu. Zvažuji koupi auta do 400 000,- Kč. Roční nájezd mám cca 13 000 km z toho asi 20% v terénu ( polní a lesní cesty – strmé svahy). Vzhledem k nájezdu bych chtěl SUV 4X4 s benzínovým motorem. Zvažuji jestli je lepší pořídit Dacia Duster 1,6 benzín verze 4x4 Arctica i s doplňky (jako tažné, litá kola, difuzor,… ..) je cena nového auta cca 380000,- kč. Nebo zda se spíš vyplatí koupit ojeté cca 4 roky staré SUV ( Subaru Forester, Toyota RAW4, Suzuki Grand Vitara) ty za podobné peníze budou mít kolem 100000 km najeto. Bohužel většina těchto aut je s dieslovými motory (chci se jim vyhnout, pro poruchovost vstřikovačů, čerpadla, turba apod. + nevím v jakém stavu mohou být součástky řízení, tlumiče, čepy vzhledem ke stáří a najetým kilometrům) Co případně doporučíte, i vzhledem k cenám servisu a oprav.
Děkuji Vlasta.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Štvrtok 10.12.2015 16:59, RE: Nový Duster, nebo ojetý Forester, RAW4, Grand Vitara
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den, Prosím o radu. Zvažuji koupi auta do 400 000,- Kč. Roční nájezd mám cca 13 000 km z toho asi 20% v terénu ( polní a lesní cesty – strmé svahy). Vzhledem k nájezdu bych chtěl SUV 4X4 s benzínovým motorem. Zvažuji jestli je lepší pořídit Dacia Duster 1,6 benzín verze 4x4 Arctica i s doplňky (jako tažné, litá kola, difuzor,… ..) je cena nového auta cca 380000,- kč. Nebo zda se spíš vyplatí koupit ojeté cca 4 roky staré SUV ( Subaru Forester, Toyota RAW4, Suzuki Grand Vitara) ty za podobné peníze budou mít kolem 100000 km najeto. Bohužel většina těchto aut je s dieslovými motory (chci se jim vyhnout, pro poruchovost vstřikovačů, čerpadla, turba apod. + nevím v jakém stavu mohou být součástky řízení, tlumiče, čepy vzhledem ke stáří a najetým kilometrům) Co případně doporučíte, i vzhledem k cenám servisu a oprav. Děkuji Vlasta.


pokud vám nebude vadit cca 8 měsíců čekačka na dodání Dustera tak bych šel jednoznačně do něho. motor je léty osvědčený, sice žádný zázrak výkonem ani spotřebou, ale spolehlivý. navíc je možná přestavba na LPG. systém 4x4 je převzatý z Nissanu X-Trail taktéž bez problémů.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Štvrtok 10.12.2015 17:31, dost penez za dacii
No je ale fakt ze 380t za Dacii zni strasne... i kdyz to neni spatne auto.
Me osobne se nejvic z uvedenych libi Vitara a tech je v benzinu dost. Jen asi na silnici bude nejhorsi.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Štvrtok 10.12.2015 21:38, Mám velmi dobré zkušenosti se Suzuki SX4 4x4 1.6 VVT
Zdravím, vzal bych Suzuki SX4 4x4 1,6 VVZ z roku 2014, kde je ještě záruka. S tímto autem mám velmi dobré zkušenosti. Jsem z Beskyd a můž tento vůz jen chválit. Ano má menší kufr, ale to je tak jediné co se dá vytknout. Když to shrnu do bodů:
1. Spolehlivý motor a převodovka z Japonska (skládá se to v Maďarsku)
2. Perfektní ovladatelnost, široký a pohodlný interiér
3. Dobrá výbava za přijatelnou cenu
4. Opravdu PERFEKNÍ podvozek v térenu ale i na DÁLNICI!
5. Nízká spotřeba - na benzíňák je to paráda, na okreskách 6l, na dálnici 7l
Kukněte např. na http://www.tipcars.com/suzuki-sx4/suzuki-sx4-4040477.html
reagovať
subarák
počet príspevkov108
dátum registrácie22.03.2010
Piatok 11.12.2015 12:48, Trochu mimo dotaz,
dnes ráno jsem šel okolo autodílny, mechanik tam projížděl Forester (podle mě kouslá visko spojka), auto obouchaný, model 2000, na tachometru lechce přes 600tis km. Majitel si liboval, jaký je to držák, používá to jako pracovní, auto dostává zabrat. Takovýhle poctivý auta se už bohužel nedělají. Škoda. K dotazu, nejlepší by podle mě byl právě Forester v benzinu s manuálem, ale ten se prakticky nedá sehnat, ti kdo ho mají, málokdy prodají a vědí proč. Vitara je fajn, ale i 2,0 benzinu je proti Subaru líná jak mrcha, pozor u starších vitar se 6ti ´válcem, tam stojí rozvody kolem 40tis, Duster bude nový se zárukou, dobrý v terénu, jinak nic moc, žrát to bude stejně jak Forester s 2litrem. Ani s jedním autem v benzinu neuděláte v zásadě chybu, servisně bude nejlevnější duster, nejdražší Subaru .
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Piatok 11.12.2015 15:21, RE: Trochu mimo dotaz,
subarák napísal:
dnes ráno jsem šel okolo autodílny, mechanik tam projížděl Forester (podle mě kouslá visko spojka), auto obouchaný, model 2000, na tachometru lechce přes 600tis km. Majitel si liboval, jaký je to držák, používá to jako pracovní, auto dostává zabrat. Takovýhle poctivý auta se už bohužel nedělají. Škoda. K dotazu, nejlepší by podle mě byl právě Forester v benzinu s manuálem, ale ten se prakticky nedá sehnat, ti kdo ho mají, málokdy prodají a vědí proč. Vitara je fajn, ale i 2,0 benzinu je proti Subaru líná jak mrcha, pozor u starších vitar se 6ti ´válcem, tam stojí rozvody kolem 40tis, Duster bude nový se zárukou, dobrý v terénu, jinak nic moc, žrát to bude stejně jak Forester s 2litrem. Ani s jedním autem v benzinu neuděláte v zásadě chybu, servisně bude nejlevnější duster, nejdražší Subaru .


Vitara má rozvody řetězem pokud se nepletu.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.