Sobota 08.07.2006 11:18,
Fiat, Evropske vozy, Japonci
Myslim, ze diskuse s vyjimkou zabomysich Japonci a VW nevyzniva zle. Chtel bych prispet co se tyce Japoncu a Evropskych aut. Delam v mezinarodni firme, ktera dodava elektronicke soucastky do aut. Z vlastnich zkusenosti i z doslechu vidim tento rozdil strategii:
Evropa - nekteri vyrobci se neboji jit do novych reseni a tim riskovat
Japonci - jakykoliv problem s kvalitou komponent daji slusne ale velmi tvrde najevo, odmitaji reseni neosvedcene ve velkych seriich (kdo to ale pak ma otestovat)!
Mozna to uz dnes uplne neplati, ale potvrzovalo by to, ze novatorstvi je tady diky Evrope, spolehlivost diky Japoncum. Ja zatim vybiram patriotismus a novatorstvi, takze Evropu. Co se tyce Italie, Francie a Germany. Z vlastni zkusenosti s Alfou! ktera mela startery, sterace .. Made in Germany (Bosch) a nektere jsem pak nahrazoval s Marelli i z doslechu vim, ze Bosch a Marelli(Italia) je na stejne urovni spolehlivosti. Co se tyce Giulietty z roku 1982: prevodovka, motor, karoserie spolehlivostni podprumer, ale kamarad mel kdysi 8let stary krasny Fiat 131, lil do neho jen benzin, a kdyz prisel, ze mu umrel motor, zjistil jsem ze po ca 40000km nedolival olej. Po doliti bylo auto OK, presto, ze mu muselo chvilu drit
Ted mam Opel Astra, ktery me dodrbali v zarucnim servisu. A jsme u problemu italskych aut. Hodne jich dovezli z Italie a prece jen, Nemec se o svoje auto stara jako k milence a ma kvalitni servicemany.
Takze ze zkusenosti a doslechu myslim, ze dnes neni velky rozdil Fiat, Renault, VW.
reagovať