don Stornello napísal:
Měli sme Fiata Tipo 1,6 DOHC,nikdy se nam tam nic nevysralo,je pravda ze byl trochu nachylnější ke korozi-měnili sme zadní blatník(500kč).Rušili sme ho v 250000km,ještě pořád jezdí-bez závad.Když to srovnám s auty od VW group,který můžu sledovat v mým okolí,tak nevím nevím co je kvalitnější.Všechno je ale o údržbě,když se o auto dobře postarám,tak se nemá co vysrat-ať je to jakákoli značka.
Fiat Tipo 1,4 i.e. r.v. 1991 původní lak a již "celopozink", ohnisko koroze pouze na zadním levém blatníku ve velikosti dvou pětikorun (to klepl jeden pantáta s Golfem na parkovišti. "Nalítáno" 170000km, prům. spotřeba stále 6l. Jedna oprava motorku zadního stěrače (ten taky chytil rez ze zkyslé vazelíny), jinak pravidelná výměna náplní, rozvodového řemene atd. + běžná údržba. Stále dobré přibližovadlo a při dněšních "bodech" víc než ideální. Auta za mega a víc jsou dnes zcela nesmyslné, ne každý z nás je může denně prohánět po německých dálnicích.
Asi jsem měl štěstí, ale jsem spokojený. Dobrá auta jsou dnes od kusu a ne podle značek, všude se vše více či méně šidí. Každá automobilka má stovky dodavatelů komponentů, kteří vyrábějí i pro desítky automobilek najednou a snaží se šetřit, kde se dá. Kdo dělá v automobilovém průmyslu toto určitě potvrdí. Kvalita auta nezačíná v německé, italské nebo japonské automobilce, ale v Indonézii, na Ukrajině, v Maroku nebo třeba u nás.