Utorok 10.02.2009 08:09,
Snad...
Dokud jsem servisoval fiaty, myslel jsem, že takové praktiky jsou normální - většinu z toho, co je uvedeno výše, jsem bral za běžné. S fordem jsem poznal, že například očekávat od přijímacího technika, že by osobně a konkrétně převzal auto, dal igelit na sedadlo v mé přítomnosti, "ofáčoval" volant a hlavici řadičky fólií, opsal si stav km a paliva a obešel auto, je bláhové. Obdobně, že mi osobně předá vůz a "provede zpětný postup". Ale jak už jsem psal v jiné diskuzi, je to vždycky o lidech jejich přístupu.
Pokud však na tom Citroën "zamaká" a bude to u něj opravdu běžný standard, pak budu jen rád, jestli se mi do budoucna rozšíří okruhy pro potenciální vůz. Takže fandím, ať se to podaří, proteď gratuluji aspoň k rozhodnutí se pokusit o nějaké zlepšení!
reagovať