yeti napísal:
No nevidím to rád, abych pravdu řekl. Začalo to Fabií RS a to se každý divil. Pak to novináři pochválili a protože auto bylo za dobrou cenu, začalo se to dost prodávat. Nafta je ale teď někde i dražší, než benzín, tak mi pak řekni, jakou má diesel ve sportobním autě výhodu???
.... samorřejmě ta 1,6ka HDI 110k si na spotrovní notu ani nehraje, to je jiná... i když myslim že nebude problém ji čipnout na dejme tomu 140k a 300 N.m a to už je taky síla.. 5ídil jsem 5dvířko C4 1,6 HDI 110k na předváděčce hned jak to přišlo, auto melo najeto 12km a ten motor me nadchnul! Nemá tak raketovej přechod jako 1,9TDI PD (77 kW v Octavii), ale zase krásně táhne od nějakých 1300-1400 ot., v 1900 nabere na intenzite a plynule se rozebehne az daleko za 4000. Zvukove a vibracema naprosto vytribenej motor, mnohem kultivovanejsi nez TDI PD, da se rit idealni motor pro nizsi stredni, ba dokonce stredni tridu aut. Cetl jsem chvalozpevy i pod kapotou 407 a C5, ze pry staci a jede stale moc pekne, zere 5,5 v techhle velkejch autech a umi to rozpalit na 200 tacho... k tomu nizsi sazba pov. ruceni, no co vic si prat..;o) TDI od VW maj co dohanet...