0
späť
 

diskuze k tématu: Citroën Xsara Picasso XS

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.02.2006 07:27, reklamace
To snad autor ani nemyslí vážně?!?! Jestli bych utratil půl milionu za takový křáp, který má závady. Postavil bych ho do servisu se slovy "máte na to 30 dnů a hotovo"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.02.2006 08:18, reklamace
Nechápu co majitel řeší. Auto je v záruce, problém s motorm je proto zcela problémem servisu. Pokud tuto závadu neodstraní - servis přizná, že neví jak nebo se stejná oprava 3x opakuje, má zákazník nárok na nové vozidlo nebo může odstoupit od smlouvy. Je pouze nutné si pořádně došlápnout na servis, popřípadě na prodejce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.02.2006 10:00, no teda...
Opravdu skvely auto - obcas sice nejede, ale bacha - konkurenci nechava daleko za sebou!...
Jinak sem nedavno cetl podobne zkusenosti s dieselovou xsarou picasso - tam zas po nastartovani obcas musi pockat az zhasne nejaka kontrolka nouzovyho rezimu aby mohl vyjet, takze ja bych se veeelkym obloukem vyhnul celymu autu, nejen motoru 1,8....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.02.2006 15:28, RE: reklamace
msifa napísal:
Nechápu co majitel řeší. Auto je v záruce, problém s motorm je proto zcela problémem servisu. Pokud tuto závadu neodstraní - servis přizná, že neví jak nebo se stejná oprava 3x opakuje, má zákazník nárok na nové vozidlo nebo může odstoupit od smlouvy. Je pouze nutné si pořádně došlápnout na servis, popřípadě na prodejce.
No pokud ho kupoval na IČO, tak má záruku jen rok a pak smůla, známý takhle přišel o 70t, když mu po 8měsících odešly vstřikovače v nové laguně, když to šel reklamovat, tak máte záruku jen 6 měsíců a můžete si vy....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.02.2006 21:21,
Vazeny pane Homolka neni mozny aby na to servis neprisel zkuste navstivit jiny. A nebo jste nam chtel nasadit cerva do hlavy?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.02.2006 16:11, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Vazeny pane Homolka neni mozny aby na to servis neprisel zkuste navstivit jiny. A nebo jste nam chtel nasadit cerva do hlavy?
Ale je to možný, tomu věřte. Většina servisů funguje jako tupý vyměňovač dílů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 21.10.2006 21:55, Spokojenost
Kupoval jsem nové Picasso 2.0 HDi a zmiňovaný problém se mi vyskytl jen jednou, když jsem měl hodně drasticky přetížený vůz a po cca 300 km jízdy. Je to fajn, pokud dá auto řidiči najevo, že mu jeho jízdní styl motoru nesvědčí. Pokud by se mi tato chyba vyskytovala častěji, určitě bych ji řešil (pokud si nějaký ňouma neví rady, pak bych zajel do jiného servisu).

Teď mám najeto téměř 70000 a kromě standardní údržby a úkonů dle servisní knížky jsem řešil jen výměnu nějaké pojistky související s klimatizací, výměnu žárovky podsvícení displeje a vytěsnění plastu na předním sloupku, který drnčel (tj. opravy v řádu stokorun).

Nebojte se jít do Picassa, je to povedené (a dle mého zcela bezproblémové) auto a jen velmi lituji toho, že Citrone vyšel se špičkovým 1,6 HDI dva měsíce poté, co jsem koupil (paradoxně slabšího) dvoulitra...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.01.2007 21:09, poradte
pači sa mi Xsara 1,6 i kto bi mi vedel o nej niečo povedať
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.