0
späť
 

diskuze k tématu: Citroën XM a zkušenosti majitele po dvou letech

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.07.2010 09:17, dagoš
a koukám,žádná reakce na XM???Taky se měl několik XM,už je to dlouho,rád na ně vzpomínám!!očekávat servisní historii od auta které se dělalo do roku 2000 a to už je kumšt sehnat mě připadne komické!!Pokud ale chcete dá se koupit na Mobile za 6000Euro a více!!!To už musíte opravdu XM milovat,když se podívám na prodejnost u nás!!!Jinak prostornost super,nerezaví teda pokud není opraveno po větší ráně a hydraulika pokud není opravdu zanedbaná tak se taky dá udržet funkční!!!Celkově si ale myslím že je to už opravdu historie,když už teda radši C5,dá se pořídit slušná do 100.tis,potřeba trochu hledat!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.07.2010 13:43,
To sme se toho zase dozvěděli!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.07.2010 15:37, Máte PRAVDU ...
zyxe napísal:
To sme se toho zase dozvěděli!!!
milý zyxe!
Že jsou (hydraulické) CITROËNy skvělé to (už) VÍME, takže opravdu NIC nového.. ,-)
PS: K "dokonalosti" tomuto XM chybí snad jen (přece jen "lepší") motor 3.0 V6 (ale DOMINANTNí "pohoda a klid" - ta přetrvává
Pěkný den (s XM, s Xantia, s C5, s C6, s DS5 ... ,-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.07.2010 17:12, RE: bez předmětu
zyxe napísal:
To sme se toho zase dozvěděli!!!
Je videt ze takto stara auta, pokud v sobe navic maji spousty technickych vychytavek se snadno zmeni v "tamagotchi", o ktere je treba pecovat. Viz. odstavce, resil jsem a resim.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.07.2010 23:06, RE: dagoš
dagoš napísal:
a koukám,žádná reakce na XM???Taky se měl několik XM,už je to dlouho,rád na ně vzpomínám!!očekávat servisní historii od auta které se dělalo do roku 2000 a to už je kumšt sehnat mě připadne komické!!Pokud ale chcete dá se koupit na Mobile za 6000Euro a více!!!To už musíte opravdu XM milovat,když se podívám na prodejnost u nás!!!Jinak prostornost super,nerezaví teda pokud není opraveno po větší ráně a hydraulika pokud není opravdu zanedbaná tak se taky dá udržet funkční!!!Celkově si ale myslím že...
Kde jste přišel na to,že XM nerezaví.Pokud vím o prvních ročnících XM se poměrně dost často (a občas i právem) říkalo,že hnijou již na výrobním pásu.O dalších ročnících se zase tvrdilo,že se rozpadají na díly už na parkovišti za továrnou.

Nemyslím,že by něco z toho byla zase naprosto zaručená pravda,ale je fakt,že XM mělo (jako vlajková loď Citroenu) spoustu vychytávek a některé jak už to skoro u všech automobilek a jejich vlajkových lodí chodí prostě fungovali na dobré slovo.

XM mělo dvě fatální chyby,tou první byl právě hydraulický systém,který až velmi často selhával,jeho úkolem bylo v XM totiž i to,že měl zpevňovat tlumiče na jedné straně auta aby v zatáčkách nedocházelo k naklánění a při vyšších rychlostech zpevňovat celý podvozek aby se auto nehoupalo.
Spíš než s nefunkčností celé hydrauliky se majitel u ojetiny setkává s nefunkčností těchto doplňků,pokud ovšem předchozí majitel vyřadil čidla která tohle zajišťovala,tak nový majitel ani nemusí vědět,že má tohle auto dělat a možná se taky setká s poměrně malou životností tzv. koulí,když jsou čidla sledující tlaky v nich vyřazena nebo úplně odstraněna.

Další problém bylo řízení DIRAVI nepojené právě na hydrauliku,které velmi rádo teče a cenu za jeho opravu je astronomická v porovnání s cenou auta
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.07.2010 10:01, Nic ve zlým , Petře, ale s tímhle kruplem
se "vrať se dohrobu - tedy na vraskoviště".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.07.2010 12:03, RE: Nic ve zlým , Petře, ale s tímhle kruplem
Švejk napísal:
se "vrať se dohrobu - tedy na vraskoviště".
Když vidím XM v solidním stavu tak se za ním i otočím, narozdíl od spousty jiných vozů, kterých je na každém rohu 5. Takže bych to neviděl bych to tak jednoznačně s tím vrakovištěm.
Ale když už na "vraskoviště" nebo "dohrobu" tak rozhodně opatrně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 17.07.2010 14:41, RE: dagoš
Rover623 napísal:
Kde jste přišel na to,že XM nerezaví.Pokud vím o prvních ročnících XM se poměrně dost často (a občas i právem) říkalo,že hnijou již na výrobním pásu.O dalších ročnících se zase tvrdilo,že se rozpadají na díly už na parkovišti za továrnou.

Nemyslím,že by něco z toho byla zase naprosto zaručená pravda,ale je fakt,že XM mělo (jako vlajková loď Citroenu) spoustu vychytávek a některé jak už to skoro u všech automobilek a jejich vlajkových lodí chodí prostě fungovali na dobré slovo.

XM mělo dvě fatá...
Pletieš tu dojmy a pojmy.."aktívny" systém odpruženia mali iba špičkové verzie s motorom V6 3.0, taktiež systém DIRAVI bol len pre túto verziu...rozumný človek si vyberie inú motorizáciu a nemá problém

O ktorých citroenoch sa kedy hovorilo že hrdzavejú na výrobných pásoch? Počul som veľa krčmových legiend o autách ale túto nikdy. Práve naopak, koncern PSA je známy kvalitnou ochranou proti korózii prakticky od konca 80. rokov

Ľudia ako ty udržujú nažive mýtus o "nespoľahlivosti" hydropneumatického pruženia..niečo v štýle čomu nerozumiem to je zlé, všakže? Človek čo sa vyzná vie že od dôb xantie a xm je vzduchový podvozok v citroenoch spoľahlivý a v praxi vyjde rovnako alebo ešte lacnejšie ako údržba vozidla s klasickými tlmičmi

howg
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.