0
späť
 

diskuze k tématu: Rodinný vůz do 250000

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 17.03.2014 21:36, Rodinný vůz do 250000
Dobrý den.
Potřeboval bych poradit s výběrem vozu střední třídy.V užším výběru jsou Mazda 6, Ford Mondeo, Opel Insignia, Toyota Avensis, Citroen C5. Karoserie by měla bít lifback. Motor bych rád benzín, zde ale bude problém protože většina vozů je v naftě. S cenou bych se rád vešel do 250000 a rv. 2008 a mladší.
Co od vozu očekávám? Odolnost při provozu na našich českých okreskách. Pokud možno žádné vrzání a jiné pazvuky v interiéru. Spolehlivost,pohodlí a kvalitní odhlučnění. Kvalitní protikorozní ochranu a co nejodolnější lak.
Vůz bude provozován ke každodennímu dojíždění do práce ca 2x20Km, popojíždění po městě a víkendové výlety. Vzhledem k tomu že většina vozů je v naftové motorizaci tak nevím jak vybrat.Prosím tedy o odbornou radu. Mám osobní zkušenosti pouze s Mazdou 6,první generace po LF. ca 3 roky.
reagovať
Bartas
počet príspevkov7
dátum registrácie03.04.2014
Štvrtok 03.04.2014 14:19, Re
zdravím, prvně bych vyřadil Insignii a C5. Pokud vás nejak nechytla za srdce tak podle mě se nevyrovnaj ostatním. Toyoty neznám, ale je známo že jsou spolehlivé a avensis vypada opravdu hezky.
Myslím, že favoriti jsou Mondeo a Mazda 6! Záleži co se Vám víc líbí, ale myslím že servis Ford by mohl být levnější a také samotné Mondeo by mělo být levnější.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 05.06.2014 13:50, re:
Dobrý den. Vzhledem k požadavku na pohodlí a kvalitní odhlučnění interiéru bych Vám doporučil Citroën C5. Jeho hydropneumatický podvozek pracuje výborně a spolehlivě, jen je důležité nezanedbávat jeho údržbu. Koroze se vozu vyhýbá a celkově s ním neuděláte chybu. Pod kapotou jsou dobré benzínové i dieselové motory.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.