0
späť
 

diskuze k tématu: Citroën C5 Break – pohodlí na čtyřech kolech

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 30.05.2005 12:31, Porovnanie
Nemyslite vazne zrovnavat C5 s Skoda O combi.Skoda je o triedu nizsie ,zato,ze ma vacsi kufor.Aj rebrinak ma vecsi kufor a neda sa zrovnavat.Komu nahravate ,Vase zrovnavanie je neobjektivne!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 30.05.2005 16:01, RE: Porovnanie
Kuko napísal:
Nemyslite vazne zrovnavat C5 s Skoda O combi.Skoda je o triedu nizsie ,zato,ze ma vacsi kufor.Aj rebrinak ma vecsi kufor a neda sa zrovnavat.Komu nahravate ,Vase zrovnavanie je neobjektivne!!!!!
Škodu Octavii kombi jsem jako konkurenta uvedl záměrně, i když všichni dobře víme, že stojí o stupínek níže co se třídy týká. Jsme ale v ČR, kde má Škoda jako domácí výrobce dominantní postavení a hodně lidí s ní konkurenci srovnává, ať už se jedná o jinou kategorii či ne. Octavie je o třídu níže co se rozměrů, rozvoru i ceny týče, ale právě poslední bod je tím důležitým, na co se bude hodně lidí ptát. Navíc nabídne jak jste správně uvedl i větší zavazadlový prostor, což je u kombíku velice zásadní záležitost. Pokud srovnáme startovací verze, dostaneme se u C5 Break k částce 650 000 a u škodovky na hranici 500 000 Kč. Pokud bychom hledali motorizaci a výbavu jako u testované C5 Break za 900 000 Kč, nalezneme Škodu Ocatvii kombi za 690 000 Kč. A to za srovnání jistě stojí. Proto jsem jisté srovnání, i když v rámci rozdílných tříd, uvedl.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 30.05.2005 17:20, RE: Porovnanie
Michal Žďárský - TipCars.com napísal:
Škodu Octavii kombi jsem jako konkurenta uvedl záměrně, i když všichni dobře víme, že stojí o stupínek níže co se třídy týká. Jsme ale v ČR, kde má Škoda jako domácí výrobce dominantní postavení a hodně lidí s ní konkurenci srovnává, ať už se jedná o jinou kategorii či ne. Octavie je o třídu níže co se rozměrů, rozvoru i ceny týče, ale právě poslední bod je tím důležitým, na co se bude hodně lidí ptát. Navíc nabídne jak jste správně uvedl i větší zavazadlový prostor, což je u kombíku velice zása...
No je sice pravda, ze vacsina ludi to bude zrovnavat s Octaviou, ale pridavam sa k nazoru Kuka ...
Snad vsetky kombi modely vsetkych tried sa neustale povnavaju so Skodovkou, co uz ma prestava bavit, to stale citat dookola ...
A este jedna vec... ked uz sme u toho kombiku ... chyba mi viacej detailnejsich fotografii batozinoveho priestoru .... kedze to bude ludi hladajucich kombika asi najviac zaujimat a hlavne ci tam je podobny skok (skor asi nie ) ako vo "vychytanej" Octavii ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 30.05.2005 18:04, RE: Porovnanie
anonym napísal:
No je sice pravda, ze vacsina ludi to bude zrovnavat s Octaviou, ale pridavam sa k nazoru Kuka ...
Snad vsetky kombi modely vsetkych tried sa neustale povnavaju so Skodovkou, co uz ma prestava bavit, to stale citat dookola ...
A este jedna vec... ked uz sme u toho kombiku ... chyba mi viacej detailnejsich fotografii batozinoveho priestoru .... kedze to bude ludi hladajucich kombika asi najviac zaujimat a hlavne ci tam je podobny skok (skor asi nie ) ako vo "vychytanej" Octavii ...
Časté srovnávání s Octavií může být sice již pomalu ohrané, avšak alespoň máme daný jeden bod, ke kterému můžeme vztahovat ostatní a všichni si dokážeme takovéto srovnání představit. A pokud to bude u kombíků octávie s nadstandardním úložným prostorem, nemůže se nikdo divit. Co týče skoku C5 Break á la Škoda Octavia kombi, nutno poznamenat, že vskutku nikoliv. Jak jsem uváděl již v článku, zadní partie vozu zůstala nezměněna, a tak je současný stav 563 l naprosto totožný s tím předchozím, u předchozího modelu. Na nedostatek fotografií "batožinového priestoru" reaguji přidáním dalších čtyřech obrázků do fotogalerie a pro příště jich připravím ještě více. Děkuji za upozornění.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 30.05.2005 19:58, RE: Porovnanie
Michal Žďárský - TipCars.com napísal:
Časté srovnávání s Octavií může být sice již pomalu ohrané, avšak alespoň máme daný jeden bod, ke kterému můžeme vztahovat ostatní a všichni si dokážeme takovéto srovnání představit. A pokud to bude u kombíků octávie s nadstandardním úložným prostorem, nemůže se nikdo divit. Co týče skoku C5 Break á la Škoda Octavia kombi, nutno poznamenat, že vskutku nikoliv. Jak jsem uváděl již v článku, zadní partie vozu zůstala nezměněna, a tak je současný stav 563 l naprosto totožný s tím předchozím, u před...
Mame pre vas pripraveny test Octavie Combi, kde jej parametre zrovavame s Fordom Focus, Fiatom Stilo a Renaultom Megane, takze sa oktavka dostane na "opacnu stranu palebneho pola" ;)
Ale vazne, podla mojho nazoru ma Michal pravdu v tom, ze ked sa stanovy jedno auto ako daky "demo" vzor (podobne ako bol kedysi Golf), tak je porovnavanie tych ostatnych s nim podstatne jednoduchsie. Samozrejme nie je dobre, ked sa na oltar lahkeho porovnania polozi jeho objketivnost (napr. kufor Alfy 156 Sportwagon vs. kufor Octavie Combi), to ale nie je tento pripad.
Mne omnoho viac vadia testy, ked je vsetko co nenesie etiketu "made by VW" okamžite horšie a ked sa zrovnavaju "lakovy Gabor s teniskami Adidas"...
Aky je ale ten spravny parameter, podla ktoreho by sa mali porovnavat auta?? To zalezi len na tom, aky vystup chcete z onoho porovnania dostat, (napr. velkost batozinoveho priestoru) aj ked casto krat mozu existovat omnoho objektivnejsie parametre (realna vyuzitelnost obstavaneho priestoru, variabilita, nosnost).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 30.05.2005 21:22, RE: Porovnanie
martas - redakcia TipCars napísal:
Mame pre vas pripraveny test Octavie Combi, kde jej parametre zrovavame s Fordom Focus, Fiatom Stilo a Renaultom Megane, takze sa oktavka dostane na "opacnu stranu palebneho pola" ;)
Ale vazne, podla mojho nazoru ma Michal pravdu v tom, ze ked sa stanovy jedno auto ako daky "demo" vzor (podobne ako bol kedysi Golf), tak je porovnavanie tych ostatnych s nim podstatne jednoduchsie. Samozrejme nie je dobre, ked sa na oltar lahkeho porovnania polozi jeho objketivnost (napr. kufor Alfy 156 Sportwagon...
Porovnat sa ma porovnatelne,Octavia ma navrch len vo velkosti kufra a to este s vysokym prahom,co sa tyka jazdnych vlastnosti pohodlia na dlhych cestach snad vo svojej triede je niekde uprostred v ziadnom pripade nema na C5,407SW alebo R-Lagunu-Grandtour.Som zvedavy na porovnanie s Fordom Focus a Ranaultom Megan schvalne sa k tomu nevyjadrim a pockam si na Vas test.Nechcem ale tym povedat,ze Octavia je nanic auto v porovnani cena vybava je na spici ale toto porovnanie je zavadzajuce,aj ja som mal Octaviu a myslel som si ze mam najlepsie auto,do chvile ,ked som ju zamenil za R-Lagunua II,tu je ten rozdiel na ktory sa snazim upozornit .Niekedy sa mi zda ,ze aj Vi v redakciach ste tak trochu "profesionalne deformovani".Prepacte!?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 31.05.2005 03:11, RE: Porovnanie
Kuko napísal:
Porovnat sa ma porovnatelne,Octavia ma navrch len vo velkosti kufra a to este s vysokym prahom,co sa tyka jazdnych vlastnosti pohodlia na dlhych cestach snad vo svojej triede je niekde uprostred v ziadnom pripade nema na C5,407SW alebo R-Lagunu-Grandtour.Som zvedavy na porovnanie s Fordom Focus a Ranaultom Megan schvalne sa k tomu nevyjadrim a pockam si na Vas test.Nechcem ale tym povedat,ze Octavia je nanic auto v porovnani cena vybava je na spici ale toto porovnanie je zavadzajuce,aj ja som ma...
Pokial zacneme obsirnejsie porovnavat vlastnosti Octavie s konkurentami, tak by som ju radsej moc nehadzal do vod C5ky, alebo styristosedmicky (aj ked som presvedceny, ze zopar parametrami patri oktavka aj do tohto rajonu) a porovnaval ju s Focusom (co je po vsetkych strankach objektivnejsie). Nie som si uz ale tak isty konstatovanim, ze pri porovnanani cena/uzitkova hodnota je Octavia II na spici. Zakldana 1,4 s par priplatkovymi prvkami stoji 500tis a kombicko 2,0 TDI sa s lahkostou svedskeho hokejistu dokaze dostat cez 900tis Kc. A za tie peniaze sa uz da kupit nový Fiat Croma 2,4 Multijet s 200 konmi, alebo Opel Vectra Caravan 1,9 CDTI v plnej vybave.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 31.05.2005 03:15, RE: Porovnanie
martas - redakcia TipCars napísal:
Pokial zacneme obsirnejsie porovnavat vlastnosti Octavie s konkurentami, tak by som ju radsej moc nehadzal do vod C5ky, alebo styristosedmicky (aj ked som presvedceny, ze zopar parametrami patri oktavka aj do tohto rajonu) a porovnaval ju s Focusom (co je po vsetkych strankach objektivnejsie). Nie som si uz ale tak isty konstatovanim, ze pri porovnanani cena/uzitkova hodnota je Octavia II na spici. Zakldana 1,4 s par priplatkovymi prvkami stoji 500tis a kombicko 2,0 TDI sa s lahkostou svedskeho ...
Este k tej profesionalnej deformacii by som dodal (napriek tomu, ze by som nemal), ze taky jav u niektorych novinarov v sucasnosti naozaj existuje, ale myslim si, ze vacsina ludi to z clanku, pripadne testu dokaze vycitit...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 31.05.2005 10:51, RE: Porovnanie
martas - redakcia TipCars napísal:
Este k tej profesionalnej deformacii by som dodal (napriek tomu, ze by som nemal), ze taky jav u niektorych novinarov v sucasnosti naozaj existuje, ale myslim si, ze vacsina ludi to z clanku, pripadne testu dokaze vycitit...
Mozno som uz dotieravy ale celkove hodnotenie pre C5 1.85 a 407 1.92 sa mi nezda ,pokial som kupil 407SW som pojazdil na viacerich autach aj na C5.Za tie koruny sa mi zdal interier dost lacny predne laktove opierky doslova degradovali auto a jazne vlastnosti urcite nema lepsie ako 407.Jedine co ma vecsie je kufor (pre mna nepodstatne/ snad natacacie reflektory.Jazda v 407SW 2.2 16v pohodicka mnam!!! .Pozdravujem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 31.05.2005 13:38, RE: Porovnanie
Kuko napísal:
Mozno som uz dotieravy ale celkove hodnotenie pre C5 1.85 a 407 1.92 sa mi nezda ,pokial som kupil 407SW som pojazdil na viacerich autach aj na C5.Za tie koruny sa mi zdal interier dost lacny predne laktove opierky doslova degradovali auto a jazne vlastnosti urcite nema lepsie ako 407.Jedine co ma vecsie je kufor (pre mna nepodstatne/ snad natacacie reflektory.Jazda v 407SW 2.2 16v pohodicka mnam!!! .Pozdravujem
Urcite nie si dotieravy, som rad ked niekto prezentuje svoje nazory. Spominane hodnotenie je ciste subjektivne a ked ich porovnas, tak C5 nahnala body na priestrannosti. Na tychto dvoch koncernovych bratrancoch je uzasna jedna vec - su absolutne odlisni...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.06.2005 11:51, RE: Porovnanie
Kuko napísal:
Mozno som uz dotieravy ale celkove hodnotenie pre C5 1.85 a 407 1.92 sa mi nezda ,pokial som kupil 407SW som pojazdil na viacerich autach aj na C5.Za tie koruny sa mi zdal interier dost lacny predne laktove opierky doslova degradovali auto a jazne vlastnosti urcite nema lepsie ako 407.Jedine co ma vecsie je kufor (pre mna nepodstatne/ snad natacacie reflektory.Jazda v 407SW 2.2 16v pohodicka mnam!!! .Pozdravujem
Tak nevím. Ve firmě máme jak 407SW, tak C break, oba v motorizaci 2.2 HDI. C5 je ještě starší verze. Musím podotknout , že o C5 je boj. Nikomu se moc do Peugeota nechce. Je tvrdý, celkově, podvozek, sedáky. Možná je trošku víc ostřejší, ale pokud si zvolim sport režim na C5, tak se klidně s Vámi budu honit. Jedinou výtku, kterou bych u citroena zvolil je ta slavná loketní opěrka. Jinak C5 má u nás nabrkáno cca 230 tis km a nevím o nějaké závadě, kděžto na Peugeotu už ve 30tis měnili čepy na přední nápravě, pak úchyt motoru, nedovno museli demontovat celou palubní desku a znovu ji zatmelit, protože vibrovala. Centrál se už opravoval 2X jednou elektronika a jednou baterie. A jednou dělali " něco s počítačem" protože se v horkých dnech otevírala sama okénka. Do firmy už osobně Peugeota nekoupím.
Musím ještě říct, že v předchozích letech jsme měli xantii 2ks a 1ks 406, tam ten rozdál v závadách nebyl tak výrazný, všechny tři auta se kupovala v roce 2000 a nyní už jezdí jen xantie s asi 250 tis km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.06.2005 13:21, RE: Porovnanie
mojmír napísal:
Tak nevím. Ve firmě máme jak 407SW, tak C break, oba v motorizaci 2.2 HDI. C5 je ještě starší verze. Musím podotknout , že o C5 je boj. Nikomu se moc do Peugeota nechce. Je tvrdý, celkově, podvozek, sedáky. Možná je trošku víc ostřejší, ale pokud si zvolim sport režim na C5, tak se klidně s Vámi budu honit. Jedinou výtku, kterou bych u citroena zvolil je ta slavná loketní opěrka. Jinak C5 má u nás nabrkáno cca 230 tis km a nevím o nějaké závadě, kděžto na Peugeotu už ve 30tis měnili čepy na před...
Xantie boli krasne auta...

Ten prehlad technickych zavad mi pripomina prihodu s Peugeotom 307 Break, s ktorym mal znamy podobne problemy :( Styristosedmicku by som obhajovali jedine tym, ze je to nove auto, na ktorom sa v prvom pol roku vyroby mohli vyskytovat detske zavady. Aj tak je to ale smutne resume.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.06.2005 16:01, Jen srovnavejte s Octavii/Combi
A to i kdyz se jedna o (pul)tridu vys. Octavia/Combi je rozumny etalon, ktery vsichni dobre zname, je u nas nejrozsirenejsi a nejdostupnejsi a pripadne srovnani je pak mnohem uzitecnejsi. Co na tom, ze lze srovnavat pouze nektere parametry - vzdy je lepsi se oprit o neco znameho.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.06.2005 21:48, RE: Jen srovnavejte s Octavii/Combi
macho napísal:
A to i kdyz se jedna o (pul)tridu vys. Octavia/Combi je rozumny etalon, ktery vsichni dobre zname, je u nas nejrozsirenejsi a nejdostupnejsi a pripadne srovnani je pak mnohem uzitecnejsi. Co na tom, ze lze srovnavat pouze nektere parametry - vzdy je lepsi se oprit o neco znameho.
Kamo-macho zda sa mi ze si nesedel v ziadnom inom aute ako v Oktavke,mozno dokonca v Octavii z 60-tich rokov inak by si sa nesnazil za kazdu cenu pchat octaviu do strednej triedy,ziadnu o "pul tridu".Octavia je proste NIZSIA STREDNA TRIEDA .Na zapade plni funkciu druheho auta v rodine.U nas a to myslim Cesko aj Slovensko kto ma Octaviu tak uz neni bedar.Ti ostatni sa vozia na VW,BMW,Audi alebo MB popripade na S-120,Ziguli,Trabant alebo Warburg.A tu vidis rozdiel tried - pochopil !???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.06.2005 14:26, RE: Jen srovnavejte s Octavii/Combi
Lu napísal:
Kamo-macho zda sa mi ze si nesedel v ziadnom inom aute ako v Oktavke,mozno dokonca v Octavii z 60-tich rokov inak by si sa nesnazil za kazdu cenu pchat octaviu do strednej triedy,ziadnu o "pul tridu".Octavia je proste NIZSIA STREDNA TRIEDA .Na zapade plni funkciu druheho auta v rodine.U nas a to myslim Cesko aj Slovensko kto ma Octaviu tak uz neni bedar.Ti ostatni sa vozia na VW,BMW,Audi alebo MB popripade na S-120,Ziguli,Trabant alebo Warburg.A tu vidis rozdiel tried - pochopil !???
Jo, to je dobry. Octavka se srovnava s autama ze stredni tridy - v kteremsi platku jsem cetl, ze Ochcavka ma patrit do vyssi stredni tridy ;o)

Za chvili nas budou takyodbornici presvedcovat, ze vlastne spravnym souperem pro C5, Mondeo, Mazdu 6 atp je Skoda Fobia se superhypermega vykonnym motorem 1.2 , ktery jiz svym oznacenim dava jednoznacen najevo, ze Hovno To Pojede...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.06.2005 21:47, RE: Jen srovnavejte s Octavii/Combi
jerry napísal:
Jo, to je dobry. Octavka se srovnava s autama ze stredni tridy - v kteremsi platku jsem cetl, ze Ochcavka ma patrit do vyssi stredni tridy ;o)

Za chvili nas budou takyodbornici presvedcovat, ze vlastne spravnym souperem pro C5, Mondeo, Mazdu 6 atp je Skoda Fobia se superhypermega vykonnym motorem 1.2 , ktery jiz svym oznacenim dava jednoznacen najevo, ze Hovno To Pojede...
HTP = Hovno To pojede - to mne opravdu rozesmálo. Ale k C5:
Mám C5 Break ještě té první verze již téměř dva roky. Pánové, naprostá spokojenost! Je to moje X té auto a koupil jsem si ho právě pro to pohodlí. A je rozdíl vylézt v Praze z auta dolámaný jako pes (Dálnice nic moc a já jsem z FM) a nebo v naprosté pohodě z pohodlí C5. A kufr! Tem údaj tu nebyl, ale kufr má se sklopenými zadními sedačkami téměř úplně rovné dno a délku 175. Dost dobrá nouzová postel. A nejen na spaní . Pravdu má ten, kdo tvrdí že takové auto skutečně nelze srovnávat s Oktávií. Kdo tedy chcete pohodlné a velké auto, vyzkoušejte jej. Nyní se to dá i levně koupit mírně jeté, a něž za 400 "Ochcávku", to 100x raději C5. Po dvou letech opravdu vím, o čem píšu .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 16:14, RE: Jen srovnavejte s Octavii/Combi
Hubis napísal:
HTP = Hovno To pojede - to mne opravdu rozesmálo. Ale k C5:
Mám C5 Break ještě té první verze již téměř dva roky. Pánové, naprostá spokojenost! Je to moje X té auto a koupil jsem si ho právě pro to pohodlí. A je rozdíl vylézt v Praze z auta dolámaný jako pes (Dálnice nic moc a já jsem z FM) a nebo v naprosté pohodě z pohodlí C5. A kufr! Tem údaj tu nebyl, ale kufr má se sklopenými zadními sedačkami téměř úplně rovné dno a délku 175. Dost dobrá nouzová postel. A nejen na spaní . Pravdu má ten...
Je pravda, ze u nas bude rada lidi srovnavat Octavku s C5kou. Respektive novou Octavku s jetou C5kou. V takovem pripade jsou obe auta za zhruba stejne penize. Nicmene C5ka mi prijde jeko vyrazne vetsi "kus" auta za ty prachy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.03.2008 21:21, RE: Porovnanie
Michal Žďárský - TipCars.com napísal:
Časté srovnávání s Octavií může být sice již pomalu ohrané, avšak alespoň máme daný jeden bod, ke kterému můžeme vztahovat ostatní a všichni si dokážeme takovéto srovnání představit. A pokud to bude u kombíků octávie s nadstandardním úložným prostorem, nemůže se nikdo divit. Co týče skoku C5 Break á la Škoda Octavia kombi, nutno poznamenat, že vskutku nikoliv. Jak jsem uváděl již v článku, zadní partie vozu zůstala nezměněna, a tak je současný stav 563 l naprosto totožný s tím předchozím, u před...
Já myslím, že pan Žďárský je tajným agentem Škodovky. Měl jsem 9 Škodovek, teď mám C5ku, ale to se opravdu nedá srovnávat. Řeči o jednom pevném bodě jsou veliká pitomost. Když si stanovím bod třeba v Austrálii a budu se s ním neustále srovnávat, jako s výchozím, a žiju v Čechách, tak se mi všichni vysmějí. A budou mít pravdu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.07.2008 09:26, RE: Porovnanie
mojmír napísal:
Tak nevím. Ve firmě máme jak 407SW, tak C break, oba v motorizaci 2.2 HDI. C5 je ještě starší verze. Musím podotknout , že o C5 je boj. Nikomu se moc do Peugeota nechce. Je tvrdý, celkově, podvozek, sedáky. Možná je trošku víc ostřejší, ale pokud si zvolim sport režim na C5, tak se klidně s Vámi budu honit. Jedinou výtku, kterou bych u citroena zvolil je ta slavná loketní opěrka. Jinak C5 má u nás nabrkáno cca 230 tis km a nevím o nějaké závadě, kděžto na Peugeotu už ve 30tis měnili čepy na před...
ziju cizine, mam na C5 2,2HDI uz soukrome najeto pres 100'000km, predtim jsem mel vsechny Citroeny od ID19 az po C5, na kazdem z nich jsem najel hodne pres 200-300'000km, jsem dosti spokojeny, nepruznost motoru je u C5 nesmysl, rozdam si to ve zrychleni s kazdym srovnatelnym autem, ale i toje nesmysl, nejsem zaneprazdneny zavodnik soutezak, nybrz chci mit pohodli a kdyz z neho vylezu po 1'000km, tak nejsem zlomeny v krizi a to je rozhodujici.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.