anonym napísal:
BMW 5 je prima, ale poněkud mimo finanční limit. A ano mám zkušenosti i výrazně dražšími auty než je C5 (jel jste v nové X6? - bomba!!!!! svým způsobem snad nejlepší auto v kterém jsem jela). No tak to bývá že dnešní výbava luxusních aut během let dorazí dolů, ale v cenové hladině 500 t. až mibl. to novinka je a větší ticho v autě taky je a folie sklo podrží ať při nehodě, nebo proti nezvanému návštěvníkovi. A s Porsche jde myška ještě lépe (aktivní zkušenosti mám bohužel jen s Cayenne S). Ale ...
X6 jsem nejel a ani mě moc neláká, ale s 645i jo a dobrý
...Nešlo o přímé porovnání 5er a C5. Myslel jsem to tak, že z jakéhokoli nového a lepšího vozu budete vždy nadšená. Prostě po Xaře to máte skok, tak se to líbit musí děj se co děj. Chce to prostě projet víc ekvivalentních konkurentů a pak ta chvála vyzní lépe, to je vše. A Tractor Diesel Injection od VW jsem nikdy neprosazoval, na to velký pozor. Já jsem, ten kdo na VW dělá vtípky. Však já proti C5 nic nemám, nopak. Děda, dokud žil měl XM V6, a na tu dobu to byl kočár, jéje. C5 je vzhledově líbivá a dobře se v ní sedí. Stejně se u vás několik desetiletí neohřeje, takže říkat si že tolik nevydrží nemá smysl. Porsche Cayenn je hlučná a žravá mrcha, to na rychlé dálnici je při přímém porovnání X5/X6 daleko jistější a poslušnějsí a jde s ní jet přesněji. Ale jako zkušenost určitě dobrá a image má Cayenne na jedničku
V tom jste lepší, rád uznám, protože já žádné Porsche ještě neřídil. A není nic hezčího než hezká žena v hezkém autě, zvlášť když s ním umí