0
späť
 

diskuze k tématu: Citroen C5 3.0 V6 - zkušenosti uživatelky po třech letech

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 15:22, RE: Citroen C5
anonym napísal:
Jako Brumly? No asi jo, ale ničím se neliší. 16ky kola, za předním kolem na obou stranách malé V6. Barva fulminator, prostě Brumla. To chceš vidět SPZku či co? Trochu jsi mne zaskočil.
Ne,on chce vidět jestli to auto opravdu vůbec máte. Celá ta diskuze tady totiž může v někom evokovat myšlenku,že neexistujete.
A sama si přiznejte-takových ženských moc není,co by věděly o čem píše Chris Harris,co je J.D. Power,kolik Nm měla Honda Civic před deseti lety,jaký parametry má ted 123 d,kdy přijde jaký nový motor na trh,čtete Autocar,Autobild,Automobil,....atd.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 15:23, RE: škoda
anonym napísal:
no fajn jsi přeříkal časopis. Jen mi uniklo to pojednání o značce, nikoli o tom to bude v autě za motor. Mysli si co chceš ale takhle to ve světě je.
Porsche? To teprve bude vlastník hochu jseš zas moc rychlej. A víš komu patří Porsche? A komu ten co vlastní Porsche? atd. atd....
Třeba škoda .. převodovky DSG.. je to výrobek VW? nikoli, je to japonská firma, kapitál z X světovejch automobilek.. takhle je to furt dokola, už taky nejsou ty doby kdy vyráběl Škoda bicykly v dílně a bouchal to z oc...
No Porsche už majoritním delší dobu vlastníkem JE. Teď jen dostalo posvěcení na koupi dalších akcií. Porsche je celé roku furt a stále vlastněna rodinou Porsche a Piech, za níž nejvíc mluví (a na veřejnosti jedná) právě pan Ferdinand Piech. Sídlo jejich holdingu je v rakouském Salzburg. Toť vše. Drží-li je v šachu tajná teroristická organizace v čele s bin Ládinem, tak jsou v kýblu, ale to fakt nevím.
A vše je v jejich majetku a rozhodování a jest-li se rozhodnou dávat od příštího roku DSG do Fábie je taky jenom jejich rozhodnutí. A jestli .... Trh rozhoduje, jestli si jejich výrobky koupí, jaké budou rozhodují jen a jen a jen oní.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 15:38, Ženská a auta
anonym napísal:
Ne,on chce vidět jestli to auto opravdu vůbec máte. Celá ta diskuze tady totiž může v někom evokovat myšlenku,že neexistujete.
A sama si přiznejte-takových ženských moc není,co by věděly o čem píše Chris Harris,co je J.D. Power,kolik Nm měla Honda Civic před deseti lety,jaký parametry má ted 123 d,kdy přijde jaký nový motor na trh,čtete Autocar,Autobild,Automobil,....atd.
To je asi (určitě) pravda, ale taková Eliška (Junková) by mne asi (určitě) trumfla. A i ve formuli se objevily ženy a americké okruhy a úspěšně jezdí (ach ta skleróza) a WRC výborně jezdila .. Michell nějak, taky si už nepamatuju. Ale běžné to není, to je fakt. Možná ma malinký vliv, že mám 4 bratry. A prostě ráda řídím, i když ještě tak před deseti lety se jezdilo výrazně lépe, v současnosti je to i německu čím dál tím horší.
No najít číslíčka v tabulce zvládne i ..., takže já taky, a malou mrštnou Hondu jsem ještě v Německu dostala k 18., a pak už to šlo nějak samo. A Brumla (tím názvem doháním osmiválec, na který jsem neměla) právě stojí na parkingu tady v Salzburg a za 2 týdny bude zase v Praze.
A ano automagazíny občas projdu, byť raději ty německé (a britské, no i něco italského Quattronějak, ten býval hodně detailní) než české, kde s některými hodnoceními musím opravdu NEsouhlasit. Třeba když Oktávka rozmetá a porazí novou Lagunu, a autor v textu píše, že Laguna má lepší podvozek a motor, ale oktávka větší kufr. To si nědělám legraci, to jsem nedávno opravdu četla a to mi nevyhovuje, proto raději ty zahraniční. Porovnejte někde německou a českou verzi téhož časopisu, docela smutné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 15:44, RE: Ženská a auta
anonym napísal:
To je asi (určitě) pravda, ale taková Eliška (Junková) by mne asi (určitě) trumfla. A i ve formuli se objevily ženy a americké okruhy a úspěšně jezdí (ach ta skleróza) a WRC výborně jezdila .. Michell nějak, taky si už nepamatuju. Ale běžné to není, to je fakt. Možná ma malinký vliv, že mám 4 bratry. A prostě ráda řídím, i když ještě tak před deseti lety se jezdilo výrazně lépe, v současnosti je to i německu čím dál tím horší.
No najít číslíčka v tabulce zvládne i ..., takže já taky, a malou mrš...
S tou Eliškou je to otázka. Jezdila v době kdy žena za volantem(nejen závodního auta) byla jako zjevení.A za velmi krátkou dobu se stala legendou. Však taky na to měla pořádný auto..
Pokud opravdu je vše zde o vás napsáno pravda,jste velice zajímavý člověk se zajímavými zkušenostmi.(a k tomu navíc jako bonus hubená blondýna.. )
Takovýho člověka by určitě za to stálo poznat blíž....mám na mysli z čistě hobby hlediska. )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 15:51, RE: Ženská a auta
anonym napísal:
S tou Eliškou je to otázka. Jezdila v době kdy žena za volantem(nejen závodního auta) byla jako zjevení.A za velmi krátkou dobu se stala legendou. Však taky na to měla pořádný auto..
Pokud opravdu je vše zde o vás napsáno pravda,jste velice zajímavý člověk se zajímavými zkušenostmi.(a k tomu navíc jako bonus hubená blondýna.. )
Takovýho člověka by určitě za to stálo poznat blíž....mám na mysli z čistě hobby hlediska. )
Díky za lichotku, to potěší, ale z úplně všech hledisek jsem už pár let zadaná (a proto bydlím v česku) a doufám a věřím, že to ještě dalších +/- 40 let tak zůstane. A údaje jsou opravdu víceméně pravda.
Bugatti mne sice vůbec neláká a považuji ho za víceméně předraženou šílenost, nicméně svést se ..


reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 16:00, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
Nediskutuj když si neseděl vedle.
Třeba jsem seděl vedle v tom šestiválcovým třílitrovym BMW kterýmu jsi to se svou jednaosm Oktávkou tak nandal. Já jenom že tvá oktávka jezdí mimo fyzikální zákony téhle planety, nic víc. Takže buď máš paten co dělá okolo tvého vozu vakuum nebo něco takového, nebo plácáš jak baron Prášil. Tipuju to na b)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 16:02, RE: Ženská a auta
anonym napísal:
Díky za lichotku, to potěší, ale z úplně všech hledisek jsem už pár let zadaná (a proto bydlím v česku) a doufám a věřím, že to ještě dalších +/- 40 let tak zůstane. A údaje jsou opravdu víceméně pravda.
Bugatti mne sice vůbec neláká a považuji ho za víceméně předraženou šílenost, nicméně svést se ..


To chápu,proto jsem taky napsal-z hobby hlediska. Posedet,pokecat,probrat čím se kdo svez,jaký měl zkušenosti a tak...
Takže jestli to dobře chápu-bydlela jste v Německu a vdala se do Čech?
A ted ještě stále pracujete v automobilovém průmyslu a nebo to u Ferrari byla jen krátká životní epizoda? (samozřejmě,že nemusíte odpovídat na takové osobní otázky)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 16:25, RE: zhnusený čtenář
anonym napísal:
Asi jsem to v testu moc nezmínila, aktivní hydraulika (dávají jí do těch nejvyšších modelů 2.2, 3.0 u nové verze i 2.7) tak trochu zvládá všechno dohromady. Možná bych někde ještě našla dobře napsaný článek (myslím že v Automobilu) co veze Activa umí. Není to zázračný podvozek, ale nadprůměrný ano, "přizpůsobuje se" vysokým rychlostem, nečekaným odskokům zádě, zatáčkám a vy jako řidič o tom jakoby ani nevíte. Asi jako ESP. Vlastně si to v lepším případě uvědomíte až poté, co je situace vyřešena...
Activa v Xantii je super. Bohužel aktivní redukce náklonů karosérie měla za následek, že řada těchto aut (spíše naprostá většina) skončili lidově řečeno "na boudě". To když jejich majitelé prostě neodhadli nájezdovou rychlost do oblouku. Jinak sytém jako taková je to fantastický. Ale až 12 tlakových koulí je opravdu příliš a nejeden dnenší majitel Activy potvrdí, že údržba není nijak levná. Pamatuji si, že za moji éru co jsem pracoval v jednom pražském servisu na Citroeny (cca dva roky) nás pravidelně navštěvovala jedna Activa jistého pražského taxikáře. A opravdu nebyl snad týden, aby něco nepotřeboval. Dodávám jen, že měl auto v plné palbě s excelntními sedačkami (na běžné xantii jsem je nikdy neviděl) v kůži a s elektrickým nastavením všeho, včetně bederní opěrky. A pod kapotou samozřejmě motor 3,0i V6. Mimochodem tenhle třílitr je podle lidí co opravují peugeoty a citroeny nejpovedenějším motorem PSA a asi i Renaultu co se spolehlivosti týče. Opravdu je velmi spolehlivý a zmíněné cívky sice odcházeli, ale již nějaký čas jsou k dispozici modifikované. Krom toho měla 607 s tímto agregátem problémy s katalyzátory, kterým se tuším rozpadalo jádro. Osobně jsem tento motor vyzkoušel snad ve všch autech PSA (peugeoty nevyjímaje) a výkonem či jeho gradací sice jednotka nepřesvědčí (novější verze s proměnným časováním a vyšším výkonem je údajně lepší), ale kultivovanost a hlavně spotřeba paliva nemají chybu. A k tomu ta spolehlivost. No a za rozvody dáte v druhovýrobě 12 500, což vcelku jde. S pozdravem Tomáš Dusil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 16:46, RE: Identita
anonym napísal:
A opět nějaký intelektuál se přidal do diskuse. ...se mi ale ulevilo, ještě že to prodejce bere při koupi nového protiúčtem (tak jako všude na světě, tedy tam kde jsem kupovala/prodávala já).
Také je všude ve světě pravidlem že Vás prodejce při protiúčtu pěkně oškube. Samozřejmě, pokud se smíříte se ztrátou 70ti% během tří let, nic proti, jsou to Vaše peníze. Osobně si ale myslím že je za cenu kolem mega je velký výběr aut které svému majiteli dají víc a rozhodně budou lépe ohodnoceny při následném prodeji.
Za intelektuála se skutečně nepovažuju, pokud to bylo na mě, jen jsem vyjádřil svůj názor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 17:09, RE: Identita
tomaskrtek napísal:
Tak nějak bych souhlasil. Ta recenze je navíc o ničem, o motoru jsem se něco dozvěděl až z pozdějších reakcí a celkový přínos bych hodnotil jako nulový. Daleko zajímavější je diskuze, škoda jen že není možná pouze pro zaregistrované. Je vidět že jsou prázdniny a děti můžou k počítači.
OK, co mi to tedy dalo: dozvěděl jsem se že se C5 dělá ve třílitru, taky ve dvoulitru a dvadvojce naftě. Že je to fajn auto. Toť vše. Trochu slabé. evokuje to ve mě dojem že se tohoto vozu někdo potřebuje zbavit ...
Tatínek taky nedá dopustit na Toyoty. Tohle taky nebyla žádná recenze, spíš upozornění na pár ne zcela běžných drobností a zkušenosti po 250 000 km s jedním typem vozu. Třílitr v C5 je a bude okrajovou záležitostí, hlavně poté co se do nové verze dává 2.7 HDi, celkem dobře hodnocený třeba v Jaguárech (dle Autocaru prý snad nejkultivovanější nafťák na světě). Komentář .. potřebuje se zbavit a nikdo ho nechce ... je, no je vidět že mluví člověk velmi znalý s přehledem neomezený hranicemi 200 km vlevo nahoru i dolů. Vozy japonské provenience proč ne, Subaru jsem měla a má něco do sebe a nový Accord je velmi povedený, já třeba nechápu proč se tady prodá mnohonásobně víc dnes již zastaralých Passatů. Sice nevím co myslígte tím "méně komplikované auto" ale třeba to ještě rozvedete. Jaká auta japonské provenience konkrétně upřednostňujete? Mám poměrně zkušenosti ještě s minulou verzí Passata 2.8 a krom výrazně vyšší ceny v bazaru i při nákupu nového si reálným náskokem nejsem tak jistá. Nemluvím o tom co se šušká, mluvím o jízdě oběma vozy. Díky za ohodnocení "nulový přínos", dáte mi tip na nějaký článeček, který se vám naopak líbil? Jeden, nebo 2. Díky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 17:13, RE: Identita
tomaskrtek napísal:
Také je všude ve světě pravidlem že Vás prodejce při protiúčtu pěkně oškube. Samozřejmě, pokud se smíříte se ztrátou 70ti% během tří let, nic proti, jsou to Vaše peníze. Osobně si ale myslím že je za cenu kolem mega je velký výběr aut které svému majiteli dají víc a rozhodně budou lépe ohodnoceny při následném prodeji.
Za intelektuála se skutečně nepovažuju, pokud to bylo na mě, jen jsem vyjádřil svůj názor.
Do jisté míry máte jistě pravdu (myslím že výhodnější je výměna vozu za 4 roky, na tuhle poslední C5 je dokonce 5 let záruka, takže možná až k těm pěti letům). Jaký vůz(y) do "mega" (myslím i s výbavou, cenu kterou platíte) tedy preferujete vy?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 17:30, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napísal:
Japonci přece už tenkrát dávali záruku tři roky. A motoru v Toyotě bych se nebál. Existuje snad spolehlivější značka?(v té době).
Několikrát jste tu zmínila jméno Sebastian Loeb. Ale v roce 97 všichni sklonovali jméno Carlos Sainz ne? A Toyota jasně vedla ve všech rallye v první polovině 90 let.
Takže pokud bych v roce 97 přemýšlel o něčem jako vy,proč ne Celica GT4? Ještě dnes je to krasavice a neokoukané auto.
Naproti tomu ta VTS vypadá jak vytuněná Xsara třídveř a dnes po deseti letech má hod...
Zase máte pravdu, i když odborník vám vysvětlí že cena a reálná kvalita (kor u bazarového zboží) zas tak úplně souviset nemusí. Ano tehdy ještě jezdil Sainz, ale mladý Seb už také i když první roky se Saxem či něčím takovým. Proti Celice nic nenamítám i když já tehdy (spíš teoreticky - vyšší cena) přemýšlela o Impreze. Co bude s autem po deseti letech mne až tak úplně nezajímá, dodržuji to co jsem naučená od otce (v německu je praxe malinko jiná než tady), rozumné je auto měnit každé cca 4 roky. Na C5 je 5 let záruka, takže možná, ale preferuji mít auto v plné záruce, i když jsem to za ty roky využila jen třikrát a víceméně kvůli maličkostem. Asi jsem divná, ale na vzhled až tak nedám a z praxe vím že i s tou "levnou" Xsarou VTS jsem dokázala potrápit nebo i ujet dražším a silnějším autům. Ano vím, že jsou a byla lepší (a dražší auta) ale ten rok se ten dvoulitr opravdu povedl a mně sloužil spolehlivě a dobře a když se na tehdy nový 99 oktanový Shell dostal někam mezi 6 - 7 000 otáček vzhledem k nijak velké hmotnosti vozu zabíral jedna radost. Nedělám to často, ale odpal z křižovatky na jedničku z nuly na nějakých 95 km/h byl taky docela prima. Na okresce i na dálnici (i na německé) v praxi dost konkurenceschopné auto. Trápím paměťové buňky a pokud si vzpomínám tak většině se mnou závodící konkurence tak kolem 210 km/h docházel dech. Prostě za málo peněz relativně dost muziky, ale samozřejmě uznávám če Celica či ta Impreza jsou samozřejmě lepší (a dražší..).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 17:36, Zvláštní diskuse... Taková...mno...česká :-)
Nu, po pročtení místní značně rozkošatělé diskuse bych jako první věc rád pozvedl obočí nad některými velmi zvláštními příspěvky. Zvláštní kolik lidí dokáže urazit fakt, že jsou lidé, kteří mají svůj názor a kteří (jako autorka, řekl bych) našli pro sebe dokonalé auto. Já osobně nemám přebytek řidičských zkušeností, ale najel jsem za posledních pět let nějakých 100.000 km v různých autech od Škody Felicie, Fordu Escort přes právě Citroen C5, BMW 1, Volvo S40 nebo Subaru Legacy (nyní sedlám Fordy Focus - jedno kombi v dieslu a jeden hatchback v benzínu) a proto si dovolím pár slov. V modelu C5 se šestiválcovým třílitrem v automatu jsem zažil jízdu velmi plavnou (což některým místním škarohlídům vadí - já osobně mám svůj zadek rád a díry v českých silnicích nic jiného tak dobře nežehlí; snad jen snad jen automobily kategorie BigFoot) i VELMI svižnou a tvrdou - když se zde každý ohání tabulkami, grafy, testy a zkušenostmi z doslechu (jak krásný český protimluv, že?), má zcela personelní zkušenost hovoří pro to, že i Subaru nebo Ford prostě (v situacích, kdy se mi chce závodit) na C5 nemají. Ten pocit, kdy sice soustředěně, ale stále ještě naprosto v pohodě, při zapnuté příjemné klimatizaci, v tichu a s úsměvem na rtech předjíždíte kde a kdy se vám chce (např. pružné zrychlení, patrně nejdůležitější "závodní" veličina, z 90 na 170 za nějakých 14 s) má svoje nepopsatelné kouzlo. Přiznávám, že jsem se svým Focusem více než spokojen, ale nechápu, jak někdo může říci, že C5, toto testované C5 je špatné auto. Pak už - zcela subjektivně a zaujatě, abych předešel vašim výpadům - jsou špatná všechna auta.

D.

PS: Pro pána, který jel se svou Octavií několik soustředěných minut 250 km/h - máte jistě pravdu, již Einstein tvrdil, že blížíme-li se rychlosti světla, čas se deformuje a degraduje tedy jeho vnímání *
(* byla-li tato věta pro některé příliš složitá => nemáte nejmenší tušení jaké to je jet 250 km/h a to po několik minut, btw. víte, že byste byl ujel za 5 minut cca 21 km - kdepak jste našel tak krásný dlouhý a vhodný úsek bez provozu?)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 17:43, RE: zhnusený čtenář
anonym napísal:
Activa v Xantii je super. Bohužel aktivní redukce náklonů karosérie měla za následek, že řada těchto aut (spíše naprostá většina) skončili lidově řečeno "na boudě". To když jejich majitelé prostě neodhadli nájezdovou rychlost do oblouku. Jinak sytém jako taková je to fantastický. Ale až 12 tlakových koulí je opravdu příliš a nejeden dnenší majitel Activy potvrdí, že údržba není nijak levná. Pamatuji si, že za moji éru co jsem pracoval v jednom pražském servisu na Citroeny (cca dva roky) nás prav...
Díky za normální příspěvek. To myslím upřímně a jednoznačně kladně. Pokud vím v C5 je podvozek modifikovaný a žádné problémy s ním nejsou. Tedy dle servisu a verze před faceliftem, která ujela přes 150 000 km ani nevím jak. S třílitrem mám téměř jen pozitivní zkušenosti jak v chodu motoru a vlastně i ve spotřebě. Ne že bych si nedovedla představit menší, ale mám víceménně stále zapnuté hifi, klimatizaci, automat taky nepřidá, občas ho trochu popoženu, takže očekávat reálnou spotřebu třebe pod 10 l by byl asi nesmysl. Tetička v důchodu má ještě první verzi z roku 2001 (2.0 HDi), najeto asi 100 000 a nebýt toho, že jí nedávno zazlobila spojka, asi by taky víceméně pěla chválu. I po nějakých 15ti letech v důchodu jezdí minimálně jednou za měsíc nakupovat do Německa a ještě před pár lety na jeden zátah jela z Francie až do Prahy. Zdraví Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 17:57, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
To máš pravdu.
Takže příště místo oktávky BMW? Dobrá volba, správné rozhodnutí, kupodivu ne o moc vyšší cena.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 17:59, RE: Zvláštní diskuse... Taková...mno...česká :-)
anonym napísal:
Nu, po pročtení místní značně rozkošatělé diskuse bych jako první věc rád pozvedl obočí nad některými velmi zvláštními příspěvky. Zvláštní kolik lidí dokáže urazit fakt, že jsou lidé, kteří mají svůj názor a kteří (jako autorka, řekl bych) našli pro sebe dokonalé auto. Já osobně nemám přebytek řidičských zkušeností, ale najel jsem za posledních pět let nějakých 100.000 km v různých autech od Škody Felicie, Fordu Escort přes právě Citroen C5, BMW 1, Volvo S40 nebo Subaru Legacy (nyní sedlám Fordy...
Konečně se zapojil někdo kdo ví o čem mluví a nebajkaří jak ten ďábel s Oktávkou rychlejší než světlo. Asi díky té rychlosti cestuje časem a už to má všechno celé popletené. Jo, díky za "normální" příspěvek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 18:09, RE: Vážený zbytku světa hovoří planeta Škoda
anonym napísal:
Skoda rozhodne dosahla obrovskyho uspechu v celem svete. Vyrabi dobra auta. Kdybych zil treba v Portugalsku nebo Norsku, tak bych si ji urcite koupil. Ale tady v CR, je proste tech skodovek moc, je to tuctovka, takze nic pro nekoho, kdo rad originalitu. Ale neni to chyba Skodovky
Škodovka skončila 16. dubna 1991 v nabídce měla jeden dost úděsný model který se pyšnil jediným prvenstvím a to v tabulce poruchovosti TÜV, akorát že z té blbé strany. Pak jí za 40 miliard koupil koncern "Levné auto" další miliardy do něísypal a sypal a teď po sedmnácti letech je s touhle fabrikou docela úspěšný a její klony rozsévá tu do Ruska tu do Indie apod. Jen už to nemá absolutně totálně nic společnýho s tou hrůzou co Škodovka v roce 91 nabízela. Naštěstí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 18:17, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napísal:
Zase máte pravdu, i když odborník vám vysvětlí že cena a reálná kvalita (kor u bazarového zboží) zas tak úplně souviset nemusí. Ano tehdy ještě jezdil Sainz, ale mladý Seb už také i když první roky se Saxem či něčím takovým. Proti Celice nic nenamítám i když já tehdy (spíš teoreticky - vyšší cena) přemýšlela o Impreze. Co bude s autem po deseti letech mne až tak úplně nezajímá, dodržuji to co jsem naučená od otce (v německu je praxe malinko jiná než tady), rozumné je auto měnit každé cca 4 roky...
Ono to dražší,může být relativní pojem. Za kolik se vám povedlo prodat pak tu čtyřletou Xsaru? A za kolik se v té době prodávaly ty Celicy? Pokud používám nové auto vždy čtyři roky,nezajímá mně jeho cena,ale jeho pokles hodnoty právě během těch 4 let-to je to,co mně to auto stojí ne?
A ještě otázka-nebyla by lepší dvouletá Celica GT4 než nové VTS?
Nikomu nic nevnucuju,jen tak nahlas tady přemýšlím....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 18:26, RE: Proč 3,0 V6
anonym napísal:
To jsem nevěděla, to by docela vysvětlovalo proč je to takový charizmatický kluk co se tak pěkně vytáčí a v 6000 otáčkách je fakt sexy.
Tenhle 3,0 V6 (Přesněji je to 2,9) nemá se značkou italských superaut nic společného, alespoň o tom teda nevím. Je to podle mých informací čistě a jen francouzská záležitost. Možná si to pletet s motorem z Citroenu SM z let 1970 až 1975, který měl opravdu motor V6 konstrukce Maserati, ale toho už odvál čas (Na oplátku citroen tehdy poskytl svoji hydrauliku velkému sedanu Quatroporte 2. generace). Mezi ním a tímto novým šestioválcem byl ještě dlouhá léta ve výrobě známý motor PRV (Peugeot Renault Volvo), který do roku 1997 využívaly všechny francouzské značky na svých velkých typech. U Citroenu to bylo pouze XM, přičemž motor existoval ve dvou verzích liších se počtem ventilů a samozřejmě výkonem. Jinak děkuji pani Kyllie za pochvalu. ) Je fakt, že zvukový projev šestiválce nemá chybu. Tomáš Dusil
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 18:50, RE: škoda
anonym napísal:
No Porsche už majoritním delší dobu vlastníkem JE. Teď jen dostalo posvěcení na koupi dalších akcií. Porsche je celé roku furt a stále vlastněna rodinou Porsche a Piech, za níž nejvíc mluví (a na veřejnosti jedná) právě pan Ferdinand Piech. Sídlo jejich holdingu je v rakouském Salzburg. Toť vše. Drží-li je v šachu tajná teroristická organizace v čele s bin Ládinem, tak jsou v kýblu, ale to fakt nevím.
A vše je v jejich majetku a rozhodování a jest-li se rozhodnou dávat od příštího roku DSG do F...
no vidíš to a o čem tady distutujem? jeden o voze druhej o koze. Nazdar.
reagovať
  1 ... 13 14 15 ... 19


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.