0
späť
 

diskuze k tématu: Citroen C5 3.0 V6 - zkušenosti uživatelky po třech letech

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 14:15, RE: Citroen C5
anonym napísal:
Milý Petře! Jsi to ty? Nedat na magazíny je částečně správně, ale na britské Evo a částečně a hlavně dříve Autocar (mladý Chris Harris psával skvěle) nedám dopustit, stejně tak jako na německá měření. To jsou fakta s kterými se dá pracovat. Myslím, že servisáci v česku mají spíš omezenější zkušenosti, do rukou dostanou hlavně starší modely. Na základě zkušeností si dovolím tvrdit, že podle značky (byť sebevěhlasnější) vozy hodnotit nelze. Někdy vás doslova šokuje i malý motůrek korejského výrob...
Ano jsem to já
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 14:17, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
Protože s rychlostmi přes 250 mají co dělat i sportovní auta s velkýmoobjemovými šestiválci jako je Nissan 350 Z, BMW nebo Porsche 2.7. Kdyby to tak bylo, tak by si fakt předjel a s přehledem zmizel za obzorem i 12tiválcovýmu Rollsu a i majitelé Maseratti a podobných vozů by se museli docela snažit aby ujeli rodinému liftbacku. Na jakých pneumatikách tyhle rekordy trháš? A kde? Pár minut jet 250kou to chce hodně hodně dlouhou abolutně rovnou dálnici a ty nejsou ani v německu. Já znám jedinou kde...
Co ti je po tom?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 14:19, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
Jezdím většinou sám, tankuji 98 Natural, pneu huštěné plynem, chip od bitpoweru, ale teď nevím na kolik ji zvedli, původně měla 132 kW. Zadní spojler ze střechy, zadní spojler z kapoty, Remus výfuk, 17 kola alu Borbet. Sport. podvozek. Myslím že by to zvládla i se seriová RS. Když jsem měl 1.8 T 110 kW, tak zvládla 240 km/h. Proč by seriovka RS nezvládla 250?
Teoreticky se z toho dá vymačkat 215 koní, ale u maximální rychlosti má vliv i objem motoru, takže přes 250 to prostě jet nemohlo. Nebo tam máš nějakou mimozemskou nám a ostatním automobilkám neznámou technologii. Těch 240 s přivřenýma očima za ideálních podmínek snad, možná, ale určitě ne několik minut v kuse. Zkoušel jsi 100 oktanový benzín? Nebo závodní 102? Jo zadní spojler z kapoty zlepší přítlak, ale zpomaluje, takže těch 252 km/h fakt asi ne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 14:23, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
Automobilových koncernů je na světě docela dost, nezasekl ty ses furt dokola furt dokola furt dokola u toho jedinýho?
Do koncernu VW
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 14:24, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
Co ti je po tom?
Zkusil bych to tam se svým 3x tak drahým autem. Myslím, že to co ty bych nedokázal. Jaký to je předjet Octávkou šestiválcový BMW, zamávat mu a zmizet v dáli?
Nevíš kde to bylo, nebo už došla fantazie?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 14:25, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
Teoreticky se z toho dá vymačkat 215 koní, ale u maximální rychlosti má vliv i objem motoru, takže přes 250 to prostě jet nemohlo. Nebo tam máš nějakou mimozemskou nám a ostatním automobilkám neznámou technologii. Těch 240 s přivřenýma očima za ideálních podmínek snad, možná, ale určitě ne několik minut v kuse. Zkoušel jsi 100 oktanový benzín? Nebo závodní 102? Jo zadní spojler z kapoty zlepší přítlak, ale zpomaluje, takže těch 252 km/h fakt asi ne.
Nediskutuj když si neseděl vedle.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 14:27, RE: škoda
anonym napísal:
No tak dobrá, VW má majoritního akcionáře Porsche. Takže pokud pan Piech v Salzburgu (kde má Porsche holding sídlo) řekne, že od příštího týdne bude škodovka vyrábět pouze auta fialová se zelenými puntíky, tak to tak bude. Historie, tisíce zaměstnaných lidí (mimochodem velká část z nich NEJSOU čeští občané), název má hodnotu 0,00 (to znamená nula, nic, absolutně totálně bez vlivu na podobu kvalitu vzhled motorizaci prostě prázdno). O tom jaké modely, jakými motory osazené, atd. atd. rozhoduje ko...
no fajn jsi přeříkal časopis. Jen mi uniklo to pojednání o značce, nikoli o tom to bude v autě za motor. Mysli si co chceš ale takhle to ve světě je.
Porsche? To teprve bude vlastník hochu jseš zas moc rychlej. A víš komu patří Porsche? A komu ten co vlastní Porsche? atd. atd....
Třeba škoda .. převodovky DSG.. je to výrobek VW? nikoli, je to japonská firma, kapitál z X světovejch automobilek.. takhle je to furt dokola, už taky nejsou ty doby kdy vyráběl Škoda bicykly v dílně a bouchal to z oceli vítkovický. Zaplaťpánbůh.
Rozhoduje trh.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 14:27, RE: Citroen C5
anonym napísal:
Milý Petře! Jsi to ty? Nedat na magazíny je částečně správně, ale na britské Evo a částečně a hlavně dříve Autocar (mladý Chris Harris psával skvěle) nedám dopustit, stejně tak jako na německá měření. To jsou fakta s kterými se dá pracovat. Myslím, že servisáci v česku mají spíš omezenější zkušenosti, do rukou dostanou hlavně starší modely. Na základě zkušeností si dovolím tvrdit, že podle značky (byť sebevěhlasnější) vozy hodnotit nelze. Někdy vás doslova šokuje i malý motůrek korejského výrob...
Mohla by si mi (by ste mi) poslat foto vaší krásky?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 14:27, RE: zhnusený čtenář
anonym napísal:
Asi jsem to v testu moc nezmínila, aktivní hydraulika (dávají jí do těch nejvyšších modelů 2.2, 3.0 u nové verze i 2.7) tak trochu zvládá všechno dohromady. Možná bych někde ještě našla dobře napsaný článek (myslím že v Automobilu) co veze Activa umí. Není to zázračný podvozek, ale nadprůměrný ano, "přizpůsobuje se" vysokým rychlostem, nečekaným odskokům zádě, zatáčkám a vy jako řidič o tom jakoby ani nevíte. Asi jako ESP. Vlastně si to v lepším případě uvědomíte až poté, co je situace vyřešena...
Vyjádřím se k náhodě na kus a várkách pře různé dny v týdnu. To to jsou trochu okřídlená slova. Náhoda na kus - u některých vozů je větší náhoda, že se mi podaří koupit vadný kus, než u jiných, a to je oč tu běží. Já se pokouším vybírat z té skupiny, kde je rizikovost menší, kam paušálně nepatří vozy vyrobené i Itálii a ve Francii, a pokud se povznesete nad různá "klišé" a nahlídnete do tisku, na který ráda poukazujete (stačí něměcké TUV) na spolehlivosti podle značek´, tak výrobky z těchto zemí budou blízko chvostu. Mimochodem nedívám se na TUV za první 3 roky, kde jsou odskoky po 1 promile - to se špatně hodnotí a nemá to statisticky významnou vypovídací hodnotu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 14:30, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
Do koncernu VW
To není rejpání. Nebo si fakt myslíš že koncern "Levné auto" dělá vždy ve všem ta nejlepší auta? Všude jinde ve v ostatních zemích, na všech kontinentech, ve všech ostatních koncernech pracují neschopní idioti? Třeba to koncernové TDi bylo před 15ti lety docela bomba, posledních 5 let je to sice furt nejrozšířenější motor koncernu "Levné auto", ale už hodně hodně out. I koncern Hyundai/Kia nabízí modernější diesly a když to vezmu od minikubatur ne tří, ale čtyřválce a ne chrochty chrochty traktor pumpe-duse, ale common rail, na který ostatně KONEČNĚ přechází i "Levné auto"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 14:39, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napísal:
Tehdy jsem V6 ani nehledala, jen zmiňuji z tehdejší ofic. nabídky to s nejvyšším výkonem. V roce 97 jsme hledala (nové) kupé, trochu či více hot hatch, s cca dvoulitrovým vysokootáčkovým motorem. Prošla si pár testů (v německu, něco britského) a Xsara VTS s Bilstein tlumiči a motorem 120 kW (se sportovním filtrem a výfukem) 124 kW byla mou volbou. Ani Honda ani Alfa 145 (Alfa GTV ano, ale ta byla o 20 000 DM dražší, takže taky ne), ani Golf GTi, ani nic od Opelu ji nekonkurovalo, a i když tím lz...
Výkon motoru sám o sobě není všechno, ale to asi nemusím připomínat. Do úvahy by se měla brát sestava motor-převodovka a podle zajisté dostupných převodových poměrů si spočítat točivé momenty na jednotlivé zařazené stupně. To potom zkombinovat s hmotností vozu a cx (i čelní plochou) a pak je člověk teprve schopen porovnat, jestli se výkonnější = nejlepší. Ale to je jen pro někoho, kdo chce z toho dělat vědu.
Mimo to, argumenty typu WRC a Sebastian Loeb sem podle mě nepatří, protože tady se bavíme o autech, které musí vydržet v provozu několik set tisích km a ne několik RZ a auto pak dostane nový motor to za prvé a za druhé pochybuju, že Loebův Citrón má komfortně nastavené odpružení se všema těma featurama, které jsou popisované v recenzi. Ano, možná vozy WRC původem povstávají ze sériovek, ale je na nich kromě v vnějšího kabátu vůbec něco sériové?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 14:42, RE: Octavia nejrychlejší na světě
anonym napísal:
Jo, po větru a z kopce...
Z mírného kopce
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 14:43, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napísal:
A proč ne nějaké turbo? Už i tenkrát jich bylo dost.Kvůli spolehlivosti?
Ale když už jste v roce 2001 kupovala citroen C5 tak to by to turbo vydrželo ne? Dyt by bylo skoro po celou dobu v záruce.
A Opel v té době nabízel Calibru Turbo - 150 kW,šestikvalt, 4 x 4
Pravda,ceníková cena byla asi 980tis,ale právě proto,že skoro končila,asi se dala koupit za mín (nevím,nekupoval jsem ji tenkrát).
A ikdyž skoro končila,nemluvil bych o ní jako o zastaralé.Designem rozhodně ne a jízdní vlastnosti v tý ve...
Celica byla moc fajn, ale taky cenově trochu mimo. Calibra mi designově neuráží ani dnes, ale jinak to byla Vectra konstruovaná o nějakých 10 let dřív, což je u aut už znát. Docela se mi líbila Impreza, dokonce jsem se v ní svezla (myslím, že v těch vyšších cenách než jsem plánovala to byla ještě lepší varianta než Calibra) a moc mne brala Alfa GTV s šestiválcem, ale to byla prostě drahá auta. Katalogová cena Xsary VTS se vším všudy byla nějakých 36000DM, mne stále ještě o něco méně. A turba tehdy opravdu byla ještě dost poruchová (snad jedině v té Impreze) a záruka byla 2 roky. "Už" v roce 2001 jsem kupovala C5 2.2 HDi, neb jsem měla novou práci a C5 byla na dlouhé mnohasetkilometrové trasy i pracovní schůzky vhodnější (a výměna po cca 4 letech mi příjde optimální). A já už asi "vyřáděnější". Občasné svezení něčím ostřejším mi nevadí ani dnes, ale na delší cesty na automat a objemnější šesti- či osmiválec nedám dopustit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 14:44, RE: Identita
anonym napísal:
Asi se pustím na hodně tenký led ( a samozřejmě to nemůžu dokázat-je to jen pocit),ale myslím,že Kylie je vymyšlená identita redaktorů Tipcarsu.
A musím říct,že moc dobře. Rozvířila tu velkou diskuzi a možná, protože je žena, docela i slušnou bez nadávek a urážek. (jak tu bývá velice často.)
Úspěch je to skvělý. Kdy naposledy tady bylo víc jak 230 příspěvků do diskuze. A to se jedná o obyčejný Citroen. Navíc ve velice málo prodávané verzi.
TOM
Tak nějak bych souhlasil. Ta recenze je navíc o ničem, o motoru jsem se něco dozvěděl až z pozdějších reakcí a celkový přínos bych hodnotil jako nulový. Daleko zajímavější je diskuze, škoda jen že není možná pouze pro zaregistrované. Je vidět že jsou prázdniny a děti můžou k počítači.
OK, co mi to tedy dalo: dozvěděl jsem se že se C5 dělá ve třílitru, taky ve dvoulitru a dvadvojce naftě. Že je to fajn auto. Toť vše. Trochu slabé. evokuje to ve mě dojem že se tohoto vozu někdo potřebuje zbavit a nikdo ho nechce, čemuž se nedivím. Já bych si ho nekoupil. Dávám přednost méně komplikovaným vozům, hlavně japonské provenience. Kdybych měl nutně vybrat mezi Passatem a C5 tak bych volil Passata, a to i přes jakýsi vrozený odpor ke koncernovým vozům.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 14:59, RE: zhnusený čtenář
David V napísal:
Vyjádřím se k náhodě na kus a várkách pře různé dny v týdnu. To to jsou trochu okřídlená slova. Náhoda na kus - u některých vozů je větší náhoda, že se mi podaří koupit vadný kus, než u jiných, a to je oč tu běží. Já se pokouším vybírat z té skupiny, kde je rizikovost menší, kam paušálně nepatří vozy vyrobené i Itálii a ve Francii, a pokud se povznesete nad různá "klišé" a nahlídnete do tisku, na který ráda poukazujete (stačí něměcké TUV) na spolehlivosti podle značek´, tak výrobky z těchto zemí...
Ano třeba zrovna TÜV jsme měla na mysli. Nekoukala bych na spolehlivost podle značek, ale podle modelů a i tam jsou docela velké rozdíly, chce to dokonce jít podle typů a motorů. A projdete-li si ty tabulky důkladně najdete i překvapivé skoky mezi jednotlivými roky výroby. Myslím, že i ty první roky mají vypovídací hodnotu, je to za celé německo a pracuje se s výrazně vyšším počtem aut než v maličkém česku. A samozřejmě je nesmysl říkat že 22. auto v pořadí je lepší, než 25., tam je vypovídací hodnota opravdu nijaká. Ale jak asi víte i německé skvosty (Mercedes E a jeho elektronická brzda) někdy propadnou hluboko hluboko. Je škoda, že dopracovat se k údajům o jaké závady šlo je tak složité (zazlobí-li otvírání okna nepotěší to, nefungují-li najednou brzdy ...). Vzhledem k informacím přímo z výroby věřte tomu že mezi jednotlivými várkami jsou rozdíly a velké. Tohle možná nefunguje u Rollsu a snad i v Dresden kde vyrábějí ten předražený velký VW a Bentley a můžete se na to dívat, ale v běžné produkce rozhodně ano. Jsme-li u hodnocení, tomu německému TÜV docela věřím, trochu zmatená jsem z J.D. Power, kde jsou dost zásadní rozdíly mezi jednotlivými státy. I když to není hodnocení JEN spolehlivosti, rozdíly mi příjdou až neuvěřitelně velké. O náhodě mi mluvit nemusíte, koupila jsem si ultraspolehlivé Subaru Legacy a ještě v záruce odešel motor (žádnou novinku, lety prověřený 2.5 - bez turba - prostě spolehlivost sama), což se prý (a taky tomu docela věřím) nestalo již roky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 14:59, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napísal:
Celica byla moc fajn, ale taky cenově trochu mimo. Calibra mi designově neuráží ani dnes, ale jinak to byla Vectra konstruovaná o nějakých 10 let dřív, což je u aut už znát. Docela se mi líbila Impreza, dokonce jsem se v ní svezla (myslím, že v těch vyšších cenách než jsem plánovala to byla ještě lepší varianta než Calibra) a moc mne brala Alfa GTV s šestiválcem, ale to byla prostě drahá auta. Katalogová cena Xsary VTS se vším všudy byla nějakých 36000DM, mne stále ještě o něco méně. A turba teh...
Japonci přece už tenkrát dávali záruku tři roky. A motoru v Toyotě bych se nebál. Existuje snad spolehlivější značka?(v té době).
Několikrát jste tu zmínila jméno Sebastian Loeb. Ale v roce 97 všichni sklonovali jméno Carlos Sainz ne? A Toyota jasně vedla ve všech rallye v první polovině 90 let.
Takže pokud bych v roce 97 přemýšlel o něčem jako vy,proč ne Celica GT4? Ještě dnes je to krasavice a neokoukané auto.
Naproti tomu ta VTS vypadá jak vytuněná Xsara třídveř a dnes po deseti letech má hodnotu 70 tis.( to možná taky něco hovoří o skutečné kvalitě toho auta) .(stejně stará celica bude atakovat 200tis.)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 15:00, RE: Identita
tomaskrtek napísal:
Tak nějak bych souhlasil. Ta recenze je navíc o ničem, o motoru jsem se něco dozvěděl až z pozdějších reakcí a celkový přínos bych hodnotil jako nulový. Daleko zajímavější je diskuze, škoda jen že není možná pouze pro zaregistrované. Je vidět že jsou prázdniny a děti můžou k počítači.
OK, co mi to tedy dalo: dozvěděl jsem se že se C5 dělá ve třílitru, taky ve dvoulitru a dvadvojce naftě. Že je to fajn auto. Toť vše. Trochu slabé. evokuje to ve mě dojem že se tohoto vozu někdo potřebuje zbavit ...
tak tak, svatá pravda, nemůže se toho křápu zbavit a já se ani nedivím...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 15:05, RE: Citroen C5
anonym napísal:
Mohla by si mi (by ste mi) poslat foto vaší krásky?
Jako Brumly? No asi jo, ale ničím se neliší. 16ky kola, za předním kolem na obou stranách malé V6. Barva fulminator, prostě Brumla. To chceš vidět SPZku či co? Trochu jsi mne zaskočil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 15:08, RE: Identita
anonym napísal:
tak tak, svatá pravda, nemůže se toho křápu zbavit a já se ani nedivím...
A opět nějaký intelektuál se přidal do diskuse. ...se mi ale ulevilo, ještě že to prodejce bere při koupi nového protiúčtem (tak jako všude na světě, tedy tam kde jsem kupovala/prodávala já).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 15:15, RE: Citroen C5
anonym napísal:
Jako Brumly? No asi jo, ale ničím se neliší. 16ky kola, za předním kolem na obou stranách malé V6. Barva fulminator, prostě Brumla. To chceš vidět SPZku či co? Trochu jsi mne zaskočil.
SPZ si klidně zakryj (zakryjte) jen na když na ty budeš (dete) vyfocená taky Ty (Vy).
reagovať
  1 ... 12 13 14 ... 19


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.