anonym napísal:
Zhnusený čtenáři, taky doufám, že nejsem řadová. Mne učili ať si auto vybírám podle motoru a podvozku, že to je daleko důležitější než jak je zpracovaná palubka (což se stejně pozná až po desetitisících kilometrech a několika letech). A když potřebuji předjet 2 kamiony za sebou, zátah motoru je k nezaplacení.
To je pravda. Motor je srdce auta, je to to nejdůležitější (samože brzdy jsou ještě nad motorem). Podvozek je potom podle toho, co jak komu vyhovuje. Tvrdý podvozek na naše silnice mi otravuje život, ale žvejkačka zase není pohodlná do zatáček. Kompromis se hledá obtížně.
Auta z produkce jižnějších národů ve mně budí nedůvěru, ale není to z mých zkušeností, ale ze zkušeností z rodiny a od kamarádů. Člověk se chce vyvarovat předsudků a věřit tomu, že je to u těchto aut pouze zanedbanou údržbou. Ovšem to povědomí o různých drobných bolístkách u těchto aut je velmi silné. A proto nebudu takový dobrodruh, abych na své kůži zkoušel něco, co už rovnou nemá dobrou pověst, i když se sem tam najde nějaký rytíř, který čest výrobku hájí a francouzské auto mi nikdy v budoucnu "pane" říkat nebude, a to hlavně vzhledem k faktu, že se vzhledem k mým ročním nájezdům z ekonomických důvodů orientuji na ojeté auto.