0
späť
 

diskuze k tématu: Citroën C4 - nestárnoucí francouz

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 00:34, vykon
takže 1,6 o vykonu 801kw, to snad jezdi na uran nebo co??))))
prosim opravte. jinak skvěly clanek
Diky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 01:05,
Citrony se mi začínají líbit, mají poslední dobou podařený design.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 06:43, RE: vykon
anonym napísal:
takže 1,6 o vykonu 801kw, to snad jezdi na uran nebo co??))))
prosim opravte. jinak skvěly clanek
Diky
Díky za připomínku, výkon opraven (byla by to ale raketa, co?)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 09:03,
v SR mu Kia konkurovat nedokaze, lebo v sucasnosti ma citron akciu, kde predava C4 v "plnke" s tymto motorom 1,6 vratane klimy za 410000Sk, co je fantasticka cena. nie son dileropm citronu, ale ak by son kupoval teraz nove auto asi by som sa dal nahovorit. Hoci ta spotreba sa mi zda dost vysoka na dnesnu dobu...
To Ceed zerie urcite menej o liter. Mam to odskusane, ze s Ceed 1,6 sa da v pohode jezdit okolo 6 litrov medzimesto a 7 v meste.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 09:10,
No nevím. Zvenčí vypadá dobře, ale interier je nuda, nekvalitně působící. Nebýt stříbrného rámečku uprostřed, je to bída.
Od pohledu mi chybí taková ta fortelnost, preciznost.
Navíc není nad klasický budíky a o volantu ani nemluvě........
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 09:45, spotřeba
Tak nevím...autor píše o relativní úspornosti motoru 1,6 a dokládá to tabulkou, kde tento motor má ( až na Mazdu ) ve srovnání nejmenší výkon, nejmenší krouťák - a nejvyšší spotřebu ve všech režimech...(
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 10:31, RE: spotřeba
stowaway napísal:
Tak nevím...autor píše o relativní úspornosti motoru 1,6 a dokládá to tabulkou, kde tento motor má ( až na Mazdu ) ve srovnání nejmenší výkon, nejmenší krouťák - a nejvyšší spotřebu ve všech režimech...(
Tabulka zobrazuje pouze hodnoty udávané výrobcem. Mé tvrzení se však o opírá o naše měření v testu spotřeby, který vyšel v pondělí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 10:48, dumping
Nalejme si čistého vína: základní cena na úrovni golfu,focusu a astry nemá opodstatnění. Trochu prodávat se začal až po slevách o desítky procent. A tomu se říká úspěch?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 11:04, RE: spotřeba
Petr - TipCars.com napísal:
Tabulka zobrazuje pouze hodnoty udávané výrobcem. Mé tvrzení se však o opírá o naše měření v testu spotřeby, který vyšel v pondělí.
Cituji ze závěru zmiňovaného testu : " Závěr:

Šestnáctistovka v testované C4 nepatří k nejúspornějším, přesto naplnila očekávání udávaná výrobcem. "
)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 11:23, RE: bez předmětu
anonym napísal:
No nevím. Zvenčí vypadá dobře, ale interier je nuda, nekvalitně působící. Nebýt stříbrného rámečku uprostřed, je to bída.
Od pohledu mi chybí taková ta fortelnost, preciznost.
Navíc není nad klasický budíky a o volantu ani nemluvě........
C4 jsem mel, interier neni spatny, ty plasty jsou velmi prijemne. Spatne je umisteni "budiku" na trech mistech. Sedadla mohla mit lepsi bocni vedeni. Prevodovka tradicne za 5 - nepresna. Rizeni preposilovane. Za necele dva roky jsem absolvoval 4 svolavacky, pata prisla tesne pred prodejem, jednalo se o ABS - podruhe (to vyrobci nestacila jedna oprava ABS???). Cukani a zhasina motoru za studena se nepodarilo vyresit za rok a pul. Naposledy se to snazili hodit na spatny benzin, coz se neprokazalo, odebrany vzorek byl v pohode. Reklamaci vyrobce odmital uznat.
To auto melo spoustu nectnostni, klepani v zadni naprave, vibrace volantu ve vyssich rychlostech (kolem 160 km/h a vys) - tohle vsechno vyrobce opravoval, pokud se clovek ozval.
Na tohle auto mi zustanou vzdy jen ty neprijemne vzpominky, nesel bych do nej znovu ani za polovicni cenu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 11:38, RE: dumping
anonym napísal:
Nalejme si čistého vína: základní cena na úrovni golfu,focusu a astry nemá opodstatnění. Trochu prodávat se začal až po slevách o desítky procent. A tomu se říká úspěch?
Ano, tomu se říká úspěch. Máte pravdu, že tomto případě bylo úspěchu dosaženo agresivní cenovou politikou Citroënu. Při uvedení na trh dovozce nadsadí pořizovací cenu na úroveň premiových vozů daného segmentu a poté dělá výrazné slevové akce, ze kterých se lidem zamotá hlava a kupují ... Stačí se podívat do statistik prodejnosti a uvidíte, že se za uplynulý rok 2007 obsadila C4 čtvrté místo v žebříčku nižší střední třídy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 11:39, RE: spotřeba
stowaway napísal:
Cituji ze závěru zmiňovaného testu : " Závěr:

Šestnáctistovka v testované C4 nepatří k nejúspornějším, přesto naplnila očekávání udávaná výrobcem. "
)
Jistě, šestnáctistovka v C4 není nejúspornější, přesto patří k relativně úsporným ... Ve spotřebě nepatří na špičku, ani k podprůměru. Prostě jezdí za hodnoty udávané výrobcem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 12:57, Hezká recenzce
Sám mám nějaké skušenosti s tchánovou C4 v té samé motorizaci, a můžu potrvrdit všechno co je napsané v recenzi. Je to vůz na pohodlné cestování, motor je slušný, a taky mi připadalo to řazení hodně nepřesné. Tchán za 2 a 1/2 roku a 40 tis. km neměl žádnej problém s vozem (jesli nepočítám, že mu ukradli origo puklice ze zimního obutí...). Kufr je menší, ale oni jezdí většinou ve dvou, takže jim to stačí. V létě jeli na dovolenou - tchán s manželkou + 2dcery, to jsem se nabízel že jím půjčím Megana Sedan, ale prej se tam nakonec nějak vlezli.
Autíčko je to hlavně pohodlné, vnitřní prostor je skutečně hodně dobře dimenzován. Prostě dobrej poměr cena/užitná hodnota.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 12:59, Pricina "uspechu"
S tim uspechem je to asi tak, ze C4rky se u nas docela prodavaji, ale jen diky tomu, ze zakladni provedeni vcetne klimatizace nabizi prodejci za 320.000Kc a jeste k tomu prihodi zdarma zimni kola za patnact. Takze se C4 tedy vuz nizsi stredni (teoreticky konkurence OII) prodava levneji nez stejne vybavena Fabia II (tj. auto o tridu nize) a levneji nez srovnatelny Korejec. To bych asi tak dodal k tomu prodejnimu "uspechu".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 13:31, RE: Pricina "uspechu"
anonym napísal:
S tim uspechem je to asi tak, ze C4rky se u nas docela prodavaji, ale jen diky tomu, ze zakladni provedeni vcetne klimatizace nabizi prodejci za 320.000Kc a jeste k tomu prihodi zdarma zimni kola za patnact. Takze se C4 tedy vuz nizsi stredni (teoreticky konkurence OII) prodava levneji nez stejne vybavena Fabia II (tj. auto o tridu nize) a levneji nez srovnatelny Korejec. To bych asi tak dodal k tomu prodejnimu "uspechu".
Ale o tom to přece právě je-nabídnout slušný auto za dobrou cenu.Proč snižovat význam jejich úspěchu tím,že jsou levnější než konkurence?Ptal bych se spíš proč je ta konkurence tak drahá? Citroen přece rozhodně neprodává ta auta se ztrátou....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 14:18, Jizdni vlastnosti !
Chapu, ze pro autora je to to nejdulezitejsi, presto by si mel davat pozor pri posudcich jako "na nerovnem povrchu nebo na dalnici prilis jistoty nedoprava". Ja chapu, ze trochu prehani ,ale kolik lidi se timto komentarem uplne vystrasi a odradi ??
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 14:46, RE: Jizdni vlastnosti !
anonym napísal:
Chapu, ze pro autora je to to nejdulezitejsi, presto by si mel davat pozor pri posudcich jako "na nerovnem povrchu nebo na dalnici prilis jistoty nedoprava". Ja chapu, ze trochu prehani ,ale kolik lidi se timto komentarem uplne vystrasi a odradi ??
S testovanými vozy jezdím pro objektivní posouzení pokaždé tři trasy. Jedna je popsána v testu spotřeby, druhá vede po Praze a třetí mimo Prahu. Přičemž první trasa odráží kombinovaný reálný provoz a obsahuje i technické pasáže ve kterých vyniknou jízdní vlastnosti jednotlivých automobilů. Bohužel české silnice nejsou nikterak rovné a bez děr, a tak je nutné často mimo města kličkovat a vyhýbat se nástrahám. Bohužel ne vždy je to možné. Protijedoucí auta přece neohrozíte a nezbývá než nerovnosti projet. I při poměrně nízkých rychlostech tak můžete sáhnout na limity podvozku. A právě zde C4 nepředvádí jisté vedení a držení stopy. Zadní kola se jen vlečou a nespolupracují. Mizí pocit stability a vlády nad vozem. To samé platí o dálniční jízdě. Tam C4 pluje a příliš nedopřáva potřebnou jistotu.

Nemusím příliš tvrdé podvozky, ale jednoznačně preferuji komunikativní řízení a spolupráci zadních kol. A pokud chcete oponovat názorem, že 95% řidičů lépe naladěný podvozek nevyužije, budu Vám zase oponovat. Každému řidiči se alespoň jednou za život stane, že podcení zatáčku, vjede rychleji na nerovnosti či bude nucet učinit úhybný manévr. A právě v těchto chvílích oceníte kvality podvozku, který Vás prostě a jednoduše podrží (za předpokladu kvalitního obutí atd.).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 15:18, RE: Pricina "uspechu"
TOM napísal:
Ale o tom to přece právě je-nabídnout slušný auto za dobrou cenu.Proč snižovat význam jejich úspěchu tím,že jsou levnější než konkurence?Ptal bych se spíš proč je ta konkurence tak drahá? Citroen přece rozhodně neprodává ta auta se ztrátou....
BINGO! Přesně tak! Spíš je zarážející, že Škodovka dokáže prodat ty kvanta aut i s tou cenovou politikou, jakou se tady přímo vysmívají kupujícímu. Jasně, na západě jdou na dračku, nestíhají vyrábět, nemají důvod zlevnit. Jejich marketing to má za 1+. Já se divím lidem, že to jsou ochotni platit....(a ještě k tomu ty sociál verze pro český, slovenský a indický trh, které stojí pomalu víc, než ten samý vůz v plný palbě někde v Dánsku nebo ve Francii)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 17:16, RE: Pricina "uspechu"
TOM napísal:
Ale o tom to přece právě je-nabídnout slušný auto za dobrou cenu.Proč snižovat význam jejich úspěchu tím,že jsou levnější než konkurence?Ptal bych se spíš proč je ta konkurence tak drahá? Citroen přece rozhodně neprodává ta auta se ztrátou....
Pokud jsem nucen prodavat srovnatelny vyrobek za cenu konkurence, tak za predpokladu, ze ho nejsem schopen i vyrabet levneji (coz nepredpokladam) jde tenhle rozdil z meho zisku a je to ma chyba.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 17:41, RE: Pricina "uspechu"
anonym napísal:
Pokud jsem nucen prodavat srovnatelny vyrobek za cenu konkurence, tak za predpokladu, ze ho nejsem schopen i vyrabet levneji (coz nepredpokladam) jde tenhle rozdil z meho zisku a je to ma chyba.
Pokud prodám víc výrobků s nižším ziskem,vydělám celkově víc a je to má výhoda....
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.