Pondelok 21.01.2008 19:51,
Spotřeba?
Z porovnávacích zkoušek. Měrná spotřeba motoru se měří v g/kW/h. Nastavením převodů se posadí běžně používaná rychlost do určitého režimu otáček. Zde to zřejmně bude jako u Peugeotu 307. To je 3000 RPM na 5 stupeň odpovídá rychlosti 105 km/hod, tacho. To znamená, že při dané rychlosti pojedete ve vyšších otáčkách, kde motor pracuje už s vyšším výkonovým potenciálem. Proto, bude mít tomu úměrnou spotřebu. Má to výhodu v tom, že pomaleji zpřevodované auto, je na 5 př.st. v silničním provozu živější. Proto lze mít třeba u některého dvoulitru při ustáleném jízdním režimu nižší spotřebu, protože to valí v nižším režimu otáček, kde má nižší měrný výkon, než třeba jednašestka.
Jinak teď vlastním Peugeot 307 1,6, stáří 18 měs., najeto 23,5 t.km. Agregát a uspořádání je naprosto shodné s C4. Čistota mého agregátu v 307 je jako u nového auta. Dosud jsem ho nemyl. Nechápu jak může být tak zaneřáděný motorový prostor, u tak málo jetého auta, jak je nafoceno u této C4. To bude ve 100t.km. úplná hrůza. Inu jaký pán????????? Jo a jezdím dlouhodobě průměr 8,4 l.. Protože jezdím proto, abych si zajezdil.
reagovať