Filousd napísal:
Dobrý den,
C3 Picasso máme v rodině a to s motorem 1,6 benzín. Je na ní teď najeto 4300 km, z toho posledních 1900 čistě po Praze. Těch 1900 km je se spotřebou 8,8 l/100 (podle počítače) a to se stále zapnutou klimatizací (po dálnicích pak 7,8 l - první dva tisíce na dovolené
. Netvrdím, že je to málo, ale těch 10 l z fotky je dost drsných ... Koneckonců ten problém s odskakováním (jízdními vlastnostmi) je znát opravdu až při hodně razantní jízdě.
Jinak v autě začíná skřípat palubka (koneck...
Pěkný den Vám přeji,
tak konečně další člověk, co už má s autem zkušenost.
)
Máme 1,4ku v sx a paketech klima a cestování. A auto je hlavně přibližovadlem pro moji paní. Další jediné C3P jsme potkali před dvěma týdny v Orebiči na Pelješacu. Na autě jsou necelé 4tisíce km a paní mi dnes říkala, že průměr má 7,9. Zatím nejmenší jsme měli po natankování na rakouské shellce (v česku jedině benzina) 6,9l Hodně záleží na stylu jízdy a vzhledem k tomu, že já jezdím dieslem a předchozí auto paní byla Xsara Picasso 2,0hdi, je to škola
) Musím souhlasit s autorem článku v tom, že motor samotný je opravdu výborný a s autem se dá jezdit i svižněji - motor se výborně vytáčí, je tichý a výkonem dostačuje. Zdá se mi ale, že převodovka není vúbec s motorem sladěná a pocit, že i když si dáte pozor při každém řazení, ale přesto vám auto cukne, je blbej. i když to tak není. Musíte si ale zvyknout a motor držet ve vyšších otáčkách. Chci se Vás ale zeptat, také máte problém s drnčením středové kapličky s displeji když je pod 20stupňů? V citroenu mi po zaslání videa řekli, že se jim zdá, že je to spíš drnčení celého auta, tak jsme se domluvili, že to necháme až na podzim. myslím si ale, že to je konstrukční vada a bude to dělat u všech C3. Potom jsem si myslel, že už citroen konečně vymyslel jinak odtok vody pod předním sklem a on nevymyslel, voda zase ztéká přes misky tlumičů a ty už teď rezaví. Zase to bude stříkání s WDéčkem
) Poslední zatím objevenou vadou na kráse je mapa na okraji čelního skla v černém poli. Je to jasně špatně slepené sklo a jsem zvědavý co na to řekne prodejce, pokud se domluvíme, že v případě vymrznutí a prasnutí v zimě sklo vymění, bude to ok.. Rozhodně nechci kvůli tomu teď rýpat do nového auta..Přemýšlím, jestli tyto věci neposlat rovnou na citroen čr. Jsem zvědavý, jak by se zachovali..Prodejci a servis citroenu jsou totiž kapitolou sama pro sebe. Po zkušenostech s třemi servisy na hané jsme nakonec auto vzali přes brněnský carling. Sice jsme si krapet nerozuměli při kalkulaci ceny kde na leasingový návrh uvedli cenu pro leasing s imaginarní slevou na citroen leasing (tu slevu potom přeplatíte ve splátkách. Celkem mě udivuje, že si citroen dovolil takovou klamavou reklamu). Nakonec ale byli vstřícní a dohodli jsme se i na jiné leasingovce a auto dodali o týden dřív, než bylo potvrzené.Bohužel ale kvůli úrovni servisu jsme přemýšleli, že se zase vrátíme ke škodovce. To že třeba hlaváček v olomouci má přes týden do deseti do večera a odvezou vás do práce a potom pro auto a o víkendu jsou do šesti, je v dnešní době k nezaplacení a u citroenu mi to hodně chybí. Uvidíme, jaké to bude u brněnského carlingu.. Myslíte si teď proč jsme vlastně šly zase do citroenu? Je to jednoduché, zkuste si do tohoto, nebo C4picasso, Xsara Picasso, C5..aspoň sednout a zjistíte proč. A představte si, že po posunutí zadních sedadel úplně dopředu jsme do C3P dali při cestě na dovolenou (jediná dlouhá cesta s tímto autem za rok), stejně věcí jako do Xsary picassa.. Prostě variabilitou a pocitem při jízdě tydle auta aspoň u nás vyhrávají. PS: kdyby Vám chyběla loketní opěrka, kterou Citroen ČR nepochopitelně nenabízí ani za příplatek a diví se tomu i prodejce (bůhví, jak se Citroen ke svým prodejcům vůbec chová), doporučuji objednat na armster.co.uk Mají už prodejce i v česku. V citroenu si sice nebyli jistí, jestli dodatečná montáž této pěrky neovlivní záruku, ale stejně jsem ji tam namontoval.. Není sice v stoprocentně ideální poloze, ale zdá se kvalitní.
Prosím o jakoukoliv reakci na:kolpe@atlas.cz nebo zde
Díky
Petr