Piatok 28.05.2010 14:16,
naprostý souhlas
Nemáme sice přímo toto, ale bratříčla Peugeota partnera. Máme jich na firmě cca 8 kusů. Rok výroby 2006. Tyto automobilové "skvosty" vlastníme s "nejlepšími " motory 1.6 Hdi. Prvních cca 100 000 km naprosto bez problému, neřknu li drobnosti typu destičky, svítící kontrolky airbagu, zasekávající se klíčky, zámky. Stávkující elektrika atd.prostě super vůz. Po 100 000 km .......". Prolínající naftou pod vstřikovačema to začalo. Pak následovali turba, snímače atd. U dvou aut došlo k destrukci motoru. Po demontáží olejové vany v servisu nám bylo jen tak mimochodem řečeno, že se nějakým zázrařným způsobem uvolnil šroub na ojnici, který začal "frézovat" blok, tím k nasátí špon a následně zničením turba a zadření motoru. Toto u dvou aut, provozovaných nezávisle na dvou pobočkách. Mimochodem ty drážky jsem viděl. Vina je samo na řidičích, které máme hluché a neslyšeli cizí zvuk, až pak pískající a umírající turbo. Nicméně, jsme sehnali dva starší motory a auta jezdí dál. Co mě však zaráží je výměna turba u dvou aut následovně. Vyměnili nám turbo a po měsící opět odešlo. Záhada. A to servis provedl komplexní očistu všech součástí, hadic a vedení. Provedl několikrát průplach a nic. Po měsíci nám opět dvě auta stáli i s novými turby. S těmito skvostnými motory mají problémy i kolegové od FORDU, pod názvem 1.6 TDCi, kde řeší podobné problémy. Takže máte li "super" kamaráda, kterému se chcete pomstít, doporučte mu PEUGEOT Partner 1.6 HDi. Fajn auto pro firmu na odpis nákladů ......
reagovať