0
späť
 

diskuze k tématu: Ojetý Chrysler 300C – co čekat od „ameriky“ s osmiválcem?

kategórie zaradenia témy: americká vozidla
reitmeier
počet príspevkov26
dátum registrácie21.11.2010
Utorok 08.07.2014 09:31, 300C
Záleží, co kdo od auta čeká. Kdekdo si myslí, že výkon přes 300koní znamená sportovní auto. Zrovna 300C V8 HEMI sporťák není, to je auto na ježdění na nákupy a vození dětí do školky. Toto je uvažování američanů. Je to těžké a fyzika dělá své. I obyč Octávka má v zatáčkách lepší jízdní vlastnosti.
Pokud chce někdo závodit, je tu verze 6,1 (nebo novější 6,4) SRT případně Charger od Dodge se stejnými motory. Podovozek je jiná liga, tady už je to o něčem jiném... Ale i cena je někde jinde.

Ale pořád si myslím, že pokud bych měl za stejné peníze mít něco z koncernu VW v naftě nebo 300Céčko v benzínu, tak neváhám a beru ameriku
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Utorok 08.07.2014 12:00, RE: 300C servis a interiér
reitmeier napísal:
Nevím, jak doslova byl myšlen drahý servis na olej a svíčky, ale 5l kanistr oleje 5W-20 (ten jediný patří do V8 HEMI) stojí necelých 800,- Kč. Oleje je třeba 6,6 litrů a filtr stojí necelé 2kila. Takže za cca 1.200,- Kč + případná práce mechanika (dejme tomu za 1,5tis i s prací) měním olej po 12tis km, což mi přijde dobrá cena.Svíčky se dají koupit kolem 60,- Kč za kus, je jich tam 16ks, to je pravda. Ale dají se také koupit z US, já si nedávno koupil iridiové svíčky za 78,- Kč kus. Třeba mámina Suzuki SX4 má "jen" 4 svíčky, ale kolem 400,- Kč za jednu!!! A jsou obyč, žádné iridiovky.A interiér je věc vkusu, jasné. Ale je třeba si uvědomit jednu věc, jak na auto pohlíží amíci a jak evropané. V Evropě je to pomalu člen domácnosti a v autě je většinou pořádek, v US je přepravní prostředek a je tam většinou bordel. A zkuste si někdo pořád čistit několik druhů plastů, chromů, alcantaru apod.Navíc, rozdělával někdo palubovku u Fábie? Půl hodiny drbačky. U 300C je to pár minut klik-klak systému na pár šroubech.Oni totiž amíci když to dělají, tak u toho přemýšlí, a ne jak skopčáci, kteří si chtějí akorát servisem namastit kapsy a každý nový model nebo facelift akorát víc dokur...ví...



To co jsem psal o servisu platilo v době kdy jsem to auto chtěl koupit jako nové. Tenkrát to servisoval Mercedes. Asi tak.
Samozřejmě že s cenama co uvádíš ty už je to ok.
Interier je možná praktický na opravy, ale to ulehčuje život servisu a ne mě jako řidiči. Já si tam připadal jako když to auto někdo vykradl, i když vlastně nic nechybělo. Ovšem pro mě je příjemný interier důležitější jak exterier.
Cena nového vozu rozhodně provedení neodpovídala, ten úžasný motor to nezachránil.
Mluvím o novém voze v roce 2005.
reagovať
reitmeier
počet príspevkov26
dátum registrácie21.11.2010
Utorok 08.07.2014 20:31, Servis a interiér
Je pravda že proti evropskému standardu v této třídě je to hodně podprůměrné, někdo tomu říká styl PET láhev. Je to ale individuální, mě to stačí. U 300C, které působí víc luxusně to působí hůř než u Dodge Magnum, což je to stejné jako 300C kombi, Magnum má (dle mého) hezčí palubku, která působí sportovnějším dojmem. Dodge je spíš muscle-car a u něj je tato kvalita, která však jen tak působí, víc zkousnutelná.
Designově ale nemám problém ani u jednoho, pro mě osobně pořád 100x lepší, než jakákoliv německá produkce, která postrádá jakýkoliv nápad za posledních pár let...
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.