0
späť
 

diskuze k tématu: China Automobile Deutschland - Slavný nástup, nebo blamáž?

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.09.2007 07:05, Charouz
No nejbrutálnější je ta RAVka. Tam kopii ani nezastírali. A absolutně mne nepřekvapuje, že distribuci v ČR má zajišťovat právě Charouz.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.09.2007 08:06, RE: Charouz
edmund napísal:
No nejbrutálnější je ta RAVka. Tam kopii ani nezastírali. A absolutně mne nepřekvapuje, že distribuci v ČR má zajišťovat právě Charouz.
štandard klasika, rakev na kolesach, ale nekup to za ty prachy , blbcov je všude dost který maj zajem o kvantitu a ne kvalitu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.09.2007 09:22, RE: Charouz
anonym napísal:
štandard klasika, rakev na kolesach, ale nekup to za ty prachy , blbcov je všude dost který maj zajem o kvantitu a ne kvalitu
Jako, že číňani kopírujou kde co už jsem si zvykl, ale toto kurva ne. Ať si dělaj falzo značkových hader a hodinek, ale proč auta? A to jim jako projde? Takže podnikatelé ve fialovém saku a v bílých ponožkách budou jezdit v kopii X5ky? Korejci dělali napodobeniny některých značek vždycky, ale nikdy tak přímo a tak okatě, svět se zbláznil, držte se.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.09.2007 12:32, RE: Charouz
Šakal napísal:
Jako, že číňani kopírujou kde co už jsem si zvykl, ale toto kurva ne. Ať si dělaj falzo značkových hader a hodinek, ale proč auta? A to jim jako projde? Takže podnikatelé ve fialovém saku a v bílých ponožkách budou jezdit v kopii X5ky? Korejci dělali napodobeniny některých značek vždycky, ale nikdy tak přímo a tak okatě, svět se zbláznil, držte se.
A vsichni jim to budou tolerovat, protoze s nimi chteji obchodovat.
Bych se z toho poblil
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.09.2007 13:09, pomoc
to je jeste v poho, ale az zacnou kopirovat jidlo a letadla vic zapichla v poli jak v oblacich to bude mazec, falesna coca-cola, falesne veprove z ryze atd. SVET JE V DOBRE PICI
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.09.2007 13:11, RE: Charouz
Mart napísal:
A vsichni jim to budou tolerovat, protoze s nimi chteji obchodovat.
Bych se z toho poblil
Opravdu nechutné,oni si fakt myslí že když jsou velmoc tak si můžou dělat všechno!A pak budou všecí kupovat čínské popelnice,protože budou levné,vypadají jako "drahé" originály a spousta dobrých a kvalitních značek/aut půjde do ř*ti.

Říkám NE levným,okopírovaným a nebezpečným čínským autům!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.09.2007 13:57, RE: Charouz
Passat napísal:
Opravdu nechutné,oni si fakt myslí že když jsou velmoc tak si můžou dělat všechno!A pak budou všecí kupovat čínské popelnice,protože budou levné,vypadají jako "drahé" originály a spousta dobrých a kvalitních značek/aut půjde do ř*ti.

Říkám NE levným,okopírovaným a nebezpečným čínským autům!!!
Plne súhlasím. Nech si tie svoje črepy nechajú. Keď sa naučia robiť originálne vyzerajúce bezpečné a spoľahlivé autá, potom prosím, prečo nie..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.09.2007 15:26, RE: Charouz
gld napísal:
Plne súhlasím. Nech si tie svoje črepy nechajú. Keď sa naučia robiť originálne vyzerajúce bezpečné a spoľahlivé autá, potom prosím, prečo nie..
Svět se ocitl tam kde je nyní už v druhé polovině 20stol. kdy s Čínou začaly kšeftovat USA. A bude hůř. V Evropě si vymýšlíme nejnesmyslnější omezení pro výrobce pěstitele a chovatele všeho. Bez jakýchkoli omezení však dovážíme vražedná čínská auta, šílené hovězí maso z Jižní Ameriky, jedovaté čínské hračky atd. Výčet by mohl být nekončící.

No a k panu Charouzovi. Ten měl dávno sedět v base za vytunolované miliardy a nedobytné dluhy, které zůstaly bankám a ostatním věřitelům po jeho firmách. Místo toho běhá vesele na svobodě, kamarádí se s politiky a sponzoruje politické strany.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.09.2007 19:33, KRITIKA???
Nechápu, proč tu všichni zatracujete čínská auta. Myslíte si, že jediná evropská automobilka má zájem na tom, aby šli Číňané na evropský trh? Jak to bylo s auty z Koreje - začínaly jako dnešní Číňani a dostali se až ke Kii Cee´d, resp. Hyiundai i30, což si troufám tvrdit, že budou hity příštích let. Čína má výhodu ceny pracovní síly, tak proč toho proboha nevyužít? Mám jezdit v drahém BMW jenom kvůli tomu, že německá pracovní síla je tak rozmazlená, resp. drahá? Kdo říká, že čínská auta jsou nějak zvlášť nebezpečná? Jak je bezpečná většina z těch miliónů aut na českých silnicích, pokud je v průměru stará cca 15 let (přesný údaj v tuto chvíli nevím, lze ověřit, ale cca tomu tak je). Jak bude asi bezpečné velké čínské SUV ve srovnání se Škodou Favorit, resp. Škodou Felicia? Do háje, vždyť při nehodě je hlavní hmotnostní rozdíl vozidel, resp. rozdíl kynetických energií. A že napodobují jiná auta? Proč ne, když to zvládnou za menší peníz.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.09.2007 20:03, RE: KRITIKA???
anonym napísal:
Nechápu, proč tu všichni zatracujete čínská auta. Myslíte si, že jediná evropská automobilka má zájem na tom, aby šli Číňané na evropský trh? Jak to bylo s auty z Koreje - začínaly jako dnešní Číňani a dostali se až ke Kii Cee´d, resp. Hyiundai i30, což si troufám tvrdit, že budou hity příštích let. Čína má výhodu ceny pracovní síly, tak proč toho proboha nevyužít? Mám jezdit v drahém BMW jenom kvůli tomu, že německá pracovní síla je tak rozmazlená, resp. drahá? Kdo říká, že čínská auta jsou něj...
Až na poslední větu budiž. Ale některé firmy pracovaly na vývoji, platily designery, budovaly image značky a najednou na jejich práci někdo parazituje. V tom je problém. Jasně, že když něco okopíruji, zvládnu to levněji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.09.2007 23:02, RE: KRITIKA???
anonym napísal:
Nechápu, proč tu všichni zatracujete čínská auta. Myslíte si, že jediná evropská automobilka má zájem na tom, aby šli Číňané na evropský trh? Jak to bylo s auty z Koreje - začínaly jako dnešní Číňani a dostali se až ke Kii Cee´d, resp. Hyiundai i30, což si troufám tvrdit, že budou hity příštích let. Čína má výhodu ceny pracovní síly, tak proč toho proboha nevyužít? Mám jezdit v drahém BMW jenom kvůli tomu, že německá pracovní síla je tak rozmazlená, resp. drahá? Kdo říká, že čínská auta jsou něj...
jde o to kopirování ty voe!!! Ano vime ze Kiaa a hyundai udelala obrovsky krok vpred a dnes bych si klidne ceed take koupil a zajiste se cinani po par letech take vypracuji..bohuzel jen o hmotnosti to neni.az ti pri bouracce to auticko rozpadne na srac..a v hube ti uvizne volant atd asi mozna zmenis nazor a prejde chut po techto radoby velkych a na oko hmotostne bezpecnych aut!!! Argumentovat tim ze se jezdi ve feliciich a 120 je nesmysl.Ty auta nemaji co na silnici delat a od noveho cinskeho auta bych cekal aspon bezpecnost z let 97-2000 primera,carina zkratka aspon ty 3hvězdy..Libor
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.09.2007 23:33, Kopyright
Já jsem těm šikmookejm vždycky celkem fandil, je to takový pracovitý a velmi adaptivní národ, ale tohle je trochu něco jinýho. Přece nemůžou beztrestně kopírovat jiné precizní a spolehlivé značky! Je to opravdu takový způsob cizopasnictví na cizí image a to by nemělo být možné. To, že si to vyrobí je věc jedna, ale dovoz do republiky a tím i podpora tohoto chování je věcí druhou!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 15.09.2007 04:21, dneska už běžně: nové auto = vrak
Haha perly anonymů fakt žeru. Jinak jestli to fakt bude prodávat Charouz, tak to je pěknej čur*k. To říkám otevřeně. Jako mafián, bastard a hajzl byl vždycky, ale toto je moc. Jinak ty auta jsou ale úplně k ničemu!!!!!!!!!! Max možná jako nějaká filmová kulisa Elegantní plechy udělá z role i zručnější karosář. Jsem zvědav na ty auta po technické stránce. Destičky vydrží 5tkm, kotouče 10tkm, rozvody 8tkm, čepy 15tkm, silentbloky na jednu sezonu, prorezne to za 2 roky. Motor po rozložení už nepůjde složit ! Po dešti nenastartujete atd. To není strojírenství, to je předstupeň té stavebnice Merkur.

Pak jsem zvědav jak a z čeho (díly) a u koho to tu budete servisovat. Číňani se vám na servis vybodnou smlouva nesmlouva. Ale neva. Po 1 (max 2) sezonách se to sešrotuje a koupíte si za 50tis kč další, protože víc to nenatočí!!!!!!!!! O bouračce nemluvě. Nadruhou stranu ani dnešní evropské auta nejsou co bývaly, takže to jde celé pozvolna do kytek. Třeba osobní zkušenost s novou Fabiou II je, že to auto je doslova a do písmene zatrest. Fakt se vyplatí držet pořádné auto z poctivých dob a nad těmito popelnicemi se nevzrušovat. V autosalonech se čím dál častěji zabydlují vraky které nazývají moderními vozy. ............Za pár desítek let bude např i to W123 pana Vaculíka patřit k tomu nejkvalitnějšímu co jde na silnici potkat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 15.09.2007 13:51, RE: KRITIKA???
anonym napísal:
Nechápu, proč tu všichni zatracujete čínská auta. Myslíte si, že jediná evropská automobilka má zájem na tom, aby šli Číňané na evropský trh? Jak to bylo s auty z Koreje - začínaly jako dnešní Číňani a dostali se až ke Kii Cee´d, resp. Hyiundai i30, což si troufám tvrdit, že budou hity příštích let. Čína má výhodu ceny pracovní síly, tak proč toho proboha nevyužít? Mám jezdit v drahém BMW jenom kvůli tomu, že německá pracovní síla je tak rozmazlená, resp. drahá? Kdo říká, že čínská auta jsou něj...
A teď se naseru, podobně jako Martin V. v článku výše - co to žvaníš o levné pracovní síle? Viděls, v jakých podmínkách, kolik hodin denně a za kolik pracujou? O zaměstnávání dětí ani nemluvě! Do takové fabriky by měli totiž nahlédnou všichni odboráři, např. ze Škody Auto, aby poznali, že vlastní problémy jsou vedle toho k smíchu. Jak můžeš srovnávat zaměstnance s "otrokem"? Dnešní německá generace holt může být rozmazlená, když žije z dřiny generace poválečné. A německý zaměsnanec BMW, když přijde o práci, nemusí prodat ledvinu, aby nakrmil děti, ty vole. Sice jsem to trochu zjednodušil, ale princip je jasný...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 15.09.2007 19:55, Cinska auta
edmund napísal:
No nejbrutálnější je ta RAVka. Tam kopii ani nezastírali. A absolutně mne nepřekvapuje, že distribuci v ČR má zajišťovat právě Charouz.
..ach joo to je zase "chytrolinu" - neni to tak davno co se v nemecku celkem uspesne prodavali vozy "proton" - malajska licence mitsubishi lancer z 90 let, a v Cine ma uz nekolik "renomovanych" automobilek svoje zavody - videl jsem licencni mazdy3 a Premacy!!!! - dokonce pokud vim fungije uz i mantazni zavod skoda - tak proc by nemohli dovazet oni k nam???? - urcite to bude lepsi nez pricmoudli indove kteri se chystaji taky "dobyt svet automobilu" - tata auto za 120 tisic!!! - to bude asi teprve "skvost"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 17.09.2007 12:12, RE: Cinska auta
anonym napísal:
..ach joo to je zase "chytrolinu" - neni to tak davno co se v nemecku celkem uspesne prodavali vozy "proton" - malajska licence mitsubishi lancer z 90 let, a v Cine ma uz nekolik "renomovanych" automobilek svoje zavody - videl jsem licencni mazdy3 a Premacy!!!! - dokonce pokud vim fungije uz i mantazni zavod skoda - tak proc by nemohli dovazet oni k nam???? - urcite to bude lepsi nez pricmoudli indove kteri se chystaji taky "dobyt svet automobilu" - tata auto za 120 tisic!!! - to bude asi teprve "skvost"
jasně, anonýmku, ale Ty jsi trochu nepochopil gró věci. Tady vůbec nejde o to, jestli sem budou číňani dovážet auta, ale že kopírujou drahé a kvalitní zenačky, víš?
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.