anonym napísal:
Nechápu, proč tu všichni zatracujete čínská auta. Myslíte si, že jediná evropská automobilka má zájem na tom, aby šli Číňané na evropský trh? Jak to bylo s auty z Koreje - začínaly jako dnešní Číňani a dostali se až ke Kii Cee´d, resp. Hyiundai i30, což si troufám tvrdit, že budou hity příštích let. Čína má výhodu ceny pracovní síly, tak proč toho proboha nevyužít? Mám jezdit v drahém BMW jenom kvůli tomu, že německá pracovní síla je tak rozmazlená, resp. drahá? Kdo říká, že čínská auta jsou něj...
A teď se naseru, podobně jako Martin V. v článku výše - co to žvaníš o levné pracovní síle? Viděls, v jakých podmínkách, kolik hodin denně a za kolik pracujou? O zaměstnávání dětí ani nemluvě! Do takové fabriky by měli totiž nahlédnou všichni odboráři, např. ze Škody Auto, aby poznali, že vlastní problémy jsou vedle toho k smíchu. Jak můžeš srovnávat zaměstnance s "otrokem"? Dnešní německá generace holt může být rozmazlená, když žije z dřiny generace poválečné. A německý zaměsnanec BMW, když přijde o práci, nemusí prodat ledvinu, aby nakrmil děti, ty vole. Sice jsem to trochu zjednodušil, ale princip je jasný...