Mám taky 1.8 LPG v automatu
Problémy s LPG nebyly asi v reduktoru ale celkovém nastavení systému - toto auto je na 1.8 atmosferický motor poměrně těžké a nejede, natož pak s LPG (a automatem).
Mám 190cm, kolega 195cm a v pohodě se vepředu vejdeme. V druhé řadě je za mnou místa opravu málo (spíš žádné), nad hlavou je místa i včetně střešního okna relativně dost. Sedím nízko a daleko od pedálů, volant má velký rozsah seřízení jak podélného tak výškového.
Místo v druhé řadě je bohužel podmíněno především neposuvnou řadou sedaček ve druhé řadě. Při "normálním" řidiči je ho tedy relativní dostatek, za mnou nic.
V porovnání např. se Superbem, kde je místa vzadu dostatek vždy je to strašné, v Superbu si ale sedačku řidiče nemůžu posunout dozadu tak, jak bych potřeboval.
To, že 2. řadu sedadel nelze posunout, má výhodu, že veškeré sklápění sedadel má přesně svoje místo, tedy zadní vždy lze sklopit i vyklopit, nic se nenastavuje a vždy to vyjde.
Na 3. řadu se vejdu i já se 190cm a 100kg a to bych rozhodně cestu z Brna do Prahy a zpět přežil. Není moc aut, kde v této ceně / délce / kvalitě jsou zadní sedačky tak pohodlné a v mezích možností "velké" tak jako u Orlanda / Captivy (tam jsou mimochodem stejné). Místa pro nárty je tam hodně málo, ale i moje 45ky se vejdou :)
Každopádně Orland máme více, celkem najeto tak 500tis km a z tohoto hodnocení bych řekl, že s ohledem na poměr cena / velikost / spolehlivost nic zajímavějšího není (pokud tedy pomineme např. Suzuki Splash v akci za 189tis s 5ti letou zárukou - pak je cena poloviční a můžu tedy mít 2 Splashe za 1 Orlando a to se vyplatí