0
späť

diskuze k tématu: Výběr ojetého BMW

kategórie zaradenia témy: poradna, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.12.2015 18:23, Výběr ojetého BMW
Zdravím vybírám si novější auto a potřebuji poradit hledám spolehlivé auto s přijatelnou spotřebou na občasné blbnutí a požitek z jízdy mýmy favority jsou BMW E46 318i.316i a E39 525TDS které by bylo nejvhodnější? jsem student a každou neděli jezdím 400 km na internát a každý pátek zase zpět děkuji za odpověď případně jestli mi poradíte po jakém jiném voze se koukat mýmy podmínkami jsou dobrý podvozek alespoň pěkný vzhled a živý motor a žádná mršina zasažená downsizingem.
reagovať
westeros
počet príspevkov46
dátum registrácie22.04.2014
Štvrtok 31.12.2015 19:51, rapid
Schvalne jsem si porovnal parametry a Skoda Rapid 1.2 TSI zakladni motor prekona ve zrychleni 316i a 318i, 1.4 TSI potom staci i na 320i, tak nevim jak je to s temi mrsinami zasazenymi downsizingem :)

U nas pred univerzitou taky stoji spousta E46, E36, E30, myslim i E21 jsem videl. Osobne to nechapu, asi uz jsem moc stary :) Taky jsem v tom ale nikdy nesedel, takze by me zajimalo od nekoho znaleho, pominu-li veci typu drifovani na snehu - neni uz dneska ve vsem lepsi svezeni v Rapidu nebo necem podobnem? S nizsi stredni uz se to asi porovnavat neda - ta uz je dneska rozmerove vetsi.
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Štvrtok 31.12.2015 20:14, .
westenros, a tys někdy v tom zdownsizingovým zázraku jel? Přijde ti, že rapid nabídne lepší svezení. To snad ne. TSI nepřekypují spolehlivostí ani výdrží. O podvozku ani nemluvím.
reagovať
westeros
počet príspevkov46
Štvrtok 31.12.2015 21:16, rapid vs e46