0
späť
 

diskuze k tématu: Bolesti BMW rocniku 2007/2008

kategórie zaradenia témy: poradna, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.10.2015 22:00, Bolesti BMW rocniku 2007/2008
Dobrý den,
dívám se po BMW řady 320,325,330,520,525,530 kombi a přijde mi, že modely z roku 2007 a 2008 jsou obecně levnější, než modely starší. Chtěl bych se zeptat, co je kamenem úrazu těchto ročníků? Turbo? Rozvody?

Jsem smířený s tím, že pokud koupím starší diesel (radši bych benzín, ale není jich tolik) s nájezdem kolem 180tkm a cenou kolem 200 000 Kč, bude potřeba vrazit pár desítek tisíc do servisních oprav/výměn. Ale nerad bych vrazil do oprav dalších 100 000 Kč.

Také bych se chtěl zeptat, jaká je životnost benzínových modelů. Na diesel je 180tkm celkem pohoda, ale na benzín mi to přijde již celkem hodně.

Děkuji
Jindřich S.
reagovať
Ma007
počet príspevkov197
dátum registrácie26.11.2013
Štvrtok 29.10.2015 07:37, RE: Bolesti BMW rocniku 2007/2008
Ako ste prišiel k tomuto názoru:
nepřihlášený uživatel napísal:
Také bych se chtěl zeptat, jaká je životnost benzínových modelů. Na diesel je 180tkm celkem pohoda, ale na benzín mi to přijde již celkem hodně. DěkujiJindřich S.

?
V dobách komôrkových dieslov to platilo, no dnes je to presne naopak. Blok ako taký prežije, len sa posere všetko naokolo a pri diesloch je tých vecí viac a sú drahšie ako na atmo benzím. Určite by som sa vyhol motorom z rodiny N45, N47 a N57

reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Piatok 30.10.2015 12:49, re:
Dobrý den. Servis a údržba dieselu s vyšším nájezdem se může pohybovat v řádech desetitisíců. O spolehlivost benzínových motorů, obzvláště pak třílitrových šestiválců, se obávat nemusíte. Jejich provoz mnohdy vychází levněji a hranice 180 tis. km pro ně nepředstavuje nic zásadního.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.