0
späť
 

diskuze k tématu: BMW 750 xdrive Li r.v. 2009

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 06.01.2014 15:26, BMW 750 xdrive Li r.v. 2009
Dobrý den,
potřeboval bych poradit. V současnosti mám asi 5 let BMW 745 iL z roku 2002. Až na to, že ten můj kus nemá moc velkou výbavu, nemá vyhřívané sedačky a ani nezávislé topení, tak jsem spokojen. Motor OK, za pět let jsme měnil 5 cívek v motoru, jeden zadní tlumič včetně pěchu a řídicí jednotky. Auto má najeto 220 tis. Jelikož jsem spokojen s velikostí auta a s jízdími vlastnostmi, chtěl bych si pořídit F-02 v motorizaci 50i (nová hračka). Přes týden jezdím krátké trasy po Praze (obvykle na kousky do 40 kmm denně), o víkendu najedu obvykle kolem 500 km mimo Prahu.
Našel jsem automobil z roku 2009, najeto 130 tis ve velmi slušné výbavě (xdrive, nezávislé topení, night vision, Hup atp. atp.). Ale všichni kolem mi říkají, abych si to nekupoval, že motory 50i stojí za ... a že dříve nebo později odejdou a výměna je za 600 tis, oprava tak za 300 tis. Máte nějaké informace o tom, zda tyto motory jsou všechny špatné nebo jestli lze údržbou problémům předejít (pravidelné dolévání oleje atp.) A nebo se na celou F-02 vykašlat a koupit jednu z posledních E-66 750iL s atmosferickým motorem ???

Děkuji předem za odpověď

J. Gottwald
reagovať
eTeflon
počet príspevkov173
dátum registrácie04.11.2008
Pondelok 06.01.2014 20:22, 50i vs 40d
Dobrý den, kamarád dělá v servisu BMW a ač to nerad přiznává, protože BMW má hopdně rád, tak benzínové Turbomotory jsou katastrofa!! A je jedno, jestli je to řada 7er, 5er X5 nebo X6. Za mě bych doporučil 740d. Vynikající diesel, až neuvěřitelná spotřeba a tah velice slušný! Pokud má doložený a pravidelný servis, tak bych šel do ní. Jinak Vám schvaluji třídu 7er, táke jsem měl a jsou to výborné auta, jen bohužel trošku dražší na údržbu, ale to zřejmě víte
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Pondelok 06.01.2014 21:48, nové
no nevím jestli jsou tragicky nespolehlivé...zejména v porovnání s jinými motory od koncernu, spíš je to podobné. zejména první přeplňované nebyly moc dobré 35i v jakékoliv řadě... vstřiky a řízení přeplňování se sypalo. co by mě osobně odrazovalo od 5,0i je oproti atmosférickýmu předchůdci zcela šílená spotřeba (reálně 12-45) a to že předchozí majitel jistě měnil olej longlife a po 30ti tkm...takže motor bude reálně na 250tkm na vidle ne li dřív.

co je pozitivum je fakt že to neuvěřitelně jede, na 7mu...skutečně až nepřístojně holt je to ale motor s 2ma turby a elektronika, čidla klapky okolo je na opravu soda nemluvě o výměně turb...bude do 50 za jedno nejméně
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Utorok 07.01.2014 09:16, 750i
Ten motor s pohonem 4x4 tě sežere zaživa. Počítej se spotřebou 15+. Navíc má brutální turbodíru.
Vezl jsem se v 550i s tímhle motorem a byl jsem zděšen. A přitom to nijak extra nejede. Předchozí atmosférická 50i byla daleko daleko lepší.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Utorok 07.01.2014 09:22, RE: 750i
...anebo se dívejte po 740i. Ten motor nemá chybu, navíc v dynamice zaostává za osmiválcem jen lehce. Dle mého aktuálně nejlepší motorizace u BMW.

reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 07.01.2014 10:04, co?
právě 740i je to samé...jen to jede na 7mu trochu rozumněji, a že 5,0i nejede? co je to za blbost? turbodíra? ta tam právě téměř není, někdo se tu patrně vezl kusem co nebyl v pořádku... osobně bych asi taky preferoval 740d - třílitr biturbo, který je spolehlivější než obyč 3,0d přestože má turbo navíc - turba nemají vgt. jediné co může pozlobit je ventil který dělá plynulost nástupu druhého turba.

5,0i bych vzal i přes tu spotřebu jen v dobrém stavu a pokud jezdíš rád rychle. ten motor s tím cvičí jak s krabičkou od sirek, jen se musí počítat s průměrem mezi 15-20L.

4,0d jezdí reálně od nějakých 7,5 do 15L pokud bys jel pilu tak možná 20, ale jede samozřejmě o moc míň
reagovať
kamos.swacFB
počet príspevkov1
dátum registrácie07.01.2014
Utorok 07.01.2014 11:57, BMW 750 xdrive Li r.v. 2009
Dobrý den, přesně tuto káru jsem koupil v květnu 2013. Spotřeba 14,6 na 20" pneu. na 19" zimních nepatrně nižší. Motor je dle mého Bomba. Zvuk díky tomu, že je v sedmičkové řadě, je mírně "dietnější" přesto v režimu normal a sešlápnutí pedálu, auto vystřelí a zvuk je nádherný. V tomto směru si to užijete. Atmosférický motor je hold atmosférický motor, ale ten v nabídce není... Poruchovost motoru neumím posoudit (mám ho příliš krátkou dobu). Co může být malinko složitější, že pokud Vám něco odejde, pak většinou to v servisu nemají na skladě a musíte tam jet víckrát, popřípadě to neopraví ze dne na den. Co se týká mého doporučení, pokud má pravidelnou servisní péči, tankuje se tam ze spolehlivých benzínek. Budete mít z auta radost. Ještě pozor, L verze je pouze 4 místná...
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Utorok 07.01.2014 18:39, RE: co?
finding napísal:
právě 740i je to samé...jen to jede na 7mu trochu rozumněji, a že 5,0i nejede? co je to za blbost? turbodíra? ta tam právě téměř není, někdo se tu patrně vezl kusem co nebyl v pořádku... osobně bych asi taky preferoval 740d - třílitr biturbo, který je spolehlivější než obyč 3,0d přestože má turbo navíc - turba nemají vgt. jediné co může pozlobit je ventil který dělá plynulost nástupu druhého turba. 5,0i bych vzal i přes tu spotřebu jen v dobrém stavu a pokud jezdíš rád rychle. ten motor s tím cvičí jak s krabičkou od sirek, jen se musí počítat s průměrem mezi 15-20L. 4,0d jezdí reálně od nějakých 7,5 do 15L pokud bys jel pilu tak možná 20, ale jede samozřejmě o moc míň


osmiválec má dvě obyčejné turba, Mpětka má dvě twinscroll turba. Proto je tam o poznání lepší projev. Běžná 50i má díru jak do pr.....
50i nejede nijak závratně, mně dost zklamala. známý si ji pořídil a srovnávali jsme jí s mojí 650i. Ta měla být papírově stejně rychlá, ale v jakékoliv situaci jsem byl daleko rychlejší.

reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 05.06.2014 16:10, re:
Dobrý den. BMW řady 7 s touto vrcholnou motorizací jezdí opravdu velmi málo, chybí proto cenné zkušenosti uživatelů. O nějakých vážných závadách se u tohoto vozu ale nemluví. Pokud mu dopřejete správnou údržbu a slušné zacházení, podle mého názoru se nemusíte obávat drahých závad. Provozní náklady jsou ale vyšší, což ale jako majitel starší generace jistě víte.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov1
dátum registrácie07.06.2016
Utorok 07.06.2016 12:43, dlouhodobější zkušenosti se 750i
Dobrý den,
chci se Vás zeptat, jaké jsou Vaše dlouhodobě zkušenosti se 750i. Uvažuji o něčem podobném a zajímají mě servisní náklady a hlavně spotřeba. Jak jste na tom vy?

S pozdravem
Jan Novotný
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Utorok 07.06.2016 13:50, RE: dlouhodobější zkušenosti se 750i
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den, chci se Vás zeptat, jaké jsou Vaše dlouhodobě zkušenosti se 750i. Uvažuji o něčem podobném a zajímají mě servisní náklady a hlavně spotřeba. Jak jste na tom vy?S pozdravem Jan Novotný


Jestli Vás zajímá hlavně spotřeba, tak doporučuji se o takové auto vůbec nezajímat. A myslím to vážně. Z dlouhodobé zkušenosti s ojetými vozy si dovolím tvrdit, že spotřeba tvoří cca 30% nákladů, takže její 10% rozptyl znamená dopad do celkových nákladů v řádu jednotlivých procent. Uvedené platí pro provoz a řádný servis konfekčních vozů (mainstreamová střední třída).
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.