0
späť
 

diskuze k tématu: Audi A8 4.2i a zkušenosti majitele po dvou letech provozu

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Utorok 05.08.2014 07:32, Slávku,
když koupíš auto v hodnotě 3-4M po deseti letech za dvě kila, tak bys snad nečekal, že dostaneš
opečovávanou ojetinu po prvním majiteli. Po takové době by se pokazila snad i Toyota.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Utorok 05.08.2014 09:24, nenene
nepoužívej cizí termity když je suterénně neovládáš
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Utorok 05.08.2014 16:55, dva roky?
Název článku evokuje recenzi nového auta ale evidentně se jedná o zkušenost s letitou ojetinou kterou si navíc majitel i sám amatersky opravuje... co dodat. Je to nejvyšší třída a servisní náklady i složitost tomu odpovídají. To auto musí držet cca. 5 let, pak už je to jedno.
V r. 2003 si jeden můj zákazník koupil 745 což byla tenkrát novinka a v servisu byl velmi často, dokonce i několik odtahů proběhlo. U nového auta za cca, 2,6mil Kč. Asi dan za to že kupoval novinku. Každopádně s láskou na ty problemy vzpomíná protože jeho současné BMW V8 biturbo co má v X5 a 7er to je teprve ten správný průser. Jsem zvědav kolik jich bude jezdit za 10 let.
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Utorok 05.08.2014 22:27, RE: Slávku,
Reno napísal:
když koupíš auto v hodnotě 3-4M po deseti letech za dvě kila, tak bys snad nečekal, že dostaneš opečovávanou ojetinu po prvním majiteli. Po takové době by se pokazila snad i Toyota.


10 let není na auto přeci moc. U mazdy 6 jsem řešil ze zde uvedených závad do 12 let stáří jen brzdiče. Navíc 2 zadní lemy, jeden výmenou druhý výbrus. Pak jsem auto prodal. Proč by auto do 10 let stáří nemělo být opečovávané? Ten kdo koupí auto za 3M si snad nemění olej sám doma v garáži
reagovať
eTeflon
počet príspevkov173
dátum registrácie04.11.2008
Streda 06.08.2014 03:24, Zkušenosti
Je to tak a ono ani tak nejde o poruchy ale spíš o servisní náročnost. Další věc je, že i autorizované servisy velmi často nejsou schopny spoustu věcí opravit a vozí je ke "garážníkům" s určitým renomé (vím o několika), kteří ty auta dávají do kupy. Navíc majitel takového auta od nova moc neřeší že turbo stojí 50.000,- a spoustu věcí mění preventivně. Mám podobnou zkušenost s BMW e38 740i 2001. U těchto aut platí dvojnásob: KDO CHCE MÍT OPIČKU, MUSÍ MÍT NA BANÁNY Ale jako víkendovka a leštěnka jsou to nádherné auta s duší!! A určitě si další pořídím
reagovať
eTeflon
počet príspevkov173
dátum registrácie04.11.2008
Streda 06.08.2014 03:27, S Class
Jinak tady je email na ty zkušenosti s eSkem: jurij.orlov@email.cz
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Sobota 09.06.2018 17:46, Repráky
Nejdú mi reproduktori na audi a8 r.vyr.2005. Iba jeden ľavý zadný. Poraďte mi prosim
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.