0
späť
 

diskuze k tématu: Audi A8 4.2 quattro - náskok díky technice?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.09.2010 08:14, komfort
jizdni komfort je nic moc, na to o jakou tridu se jedna = zklamani,ale to budem resit jen nekdo, kdo jezdi po horsich cestach
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.09.2010 08:59, automat
Máte v tom trošku nepořádek pane redaktore... V polovině článku mluvíte o převodovce s hydrodynamickým měničem, na závěru už se jedná o DSG. Celkově článek o ničem, nic, co by si člověk nepřečetl v propagačních materiálech Audi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.09.2010 09:53, RE: automat
Tomáš Caknakis napísal:
Máte v tom trošku nepořádek pane redaktore... V polovině článku mluvíte o převodovce s hydrodynamickým měničem, na závěru už se jedná o DSG. Celkově článek o ničem, nic, co by si člověk nepřečetl v propagačních materiálech Audi.
tak v propagacnim materialech audi se nedozvime, ze auto drnca a ze je podvozkove na horsi silnici na urovni stredni tridy :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.09.2010 11:11, RE: komfort
krakatit napísal:
jizdni komfort je nic moc, na to o jakou tridu se jedna = zklamani,ale to budem resit jen nekdo, kdo jezdi po horsich cestach
Vzhledem k možnostem podvozku na českých silnicích A8 nepředváděla tak komfortní plavbu, jak bych si představoval. V poskytovaném komfortu (tlumení nerovností) se ji plně vyrovnají vozy o třídu níže (např. aktuální Subaru Legacy sedan nebo Citroën C5 či nové Volvo S60).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.09.2010 11:25, RE: automat
Tomáš Caknakis napísal:
Máte v tom trošku nepořádek pane redaktore... V polovině článku mluvíte o převodovce s hydrodynamickým měničem, na závěru už se jedná o DSG. Celkově článek o ničem, nic, co by si člověk nepřečetl v propagačních materiálech Audi.
Děkuji za poznatek. DSG mi ujelo, jedná se o TipTronic.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.09.2010 01:00, RE: komfort
Petr - TipCars.com napísal:
Vzhledem k možnostem podvozku na českých silnicích A8 nepředváděla tak komfortní plavbu, jak bych si představoval. V poskytovaném komfortu (tlumení nerovností) se ji plně vyrovnají vozy o třídu níže (např. aktuální Subaru Legacy sedan nebo Citroën C5 či nové Volvo S60).
tak jestli se ji plne vyrovnaji tak to jeste jde.... horsi bude, kdyz A8 predci... rekl bych ze to je na kahanku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.09.2010 12:07, RE: automat
krakatit napísal:
tak v propagacnim materialech audi se nedozvime, ze auto drnca a ze je podvozkove na horsi silnici na urovni stredni tridy :o)
Drncání auta je hodně subjektivní záležitost. Hrají roli jak gumy, nahuštění, naložení auta a tisíc jiných věcí. Sám používám BMW 730D a po vyhození 20" kol RunFlat a jejich nahrazení základníma 17" s běžnou gumou se drncání posunulo úplně někam jinam. Porovnávali jsme to s kamarádem, který vlastní MB S 350 obutý na 20" kolech, má dokonce příplatkový podvozek ABC a rozdíl prakticky žádný. Jak jinak si vysvětlit, že autor článku srovnává v předchozím příspěvku podvozek C5 a Legacy.

Prostě všechno, co jsem se z článku dozvěděl je všeobecně známé. Že jo to auto dobře postavené, hezké a že jede jak prase (kdo by to nečekal od V8) Chybí mi větší mezigenerační srovnání,jak moc se auto posunulo dopředu...a tím nemyslím jen prostorové údaje ( které si v katalogu najdu za pár minut). Těšil jsem se, že důkladněji popíšete detaily, které tento vůz oproti konkurenci dělají jediněčným např. diodové potkávací i dálkové světlomety, touchpad- jak funguje, není to otravné? dá se s tím pracovat za jízdy? Co noční kamera, je infračervená jako u MB, nebo termovize jako u BMW? A jak je na tom v praxi...A takových otázek, které jak si myslím, by nezajímaly jen mě je spousta. Protože se tyto věci se člověk nikde běžně nedozví
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.09.2010 18:11, RE: automat
Tomáš Caknakis napísal:
Drncání auta je hodně subjektivní záležitost. Hrají roli jak gumy, nahuštění, naložení auta a tisíc jiných věcí. Sám používám BMW 730D a po vyhození 20" kol RunFlat a jejich nahrazení základníma 17" s běžnou gumou se drncání posunulo úplně někam jinam. Porovnávali jsme to s kamarádem, který vlastní MB S 350 obutý na 20" kolech, má dokonce příplatkový podvozek ABC a rozdíl prakticky žádný. Jak jinak si vysvětlit, že autor článku srovnává v předchozím příspěvku podvozek C5 a Legacy.

Prostě všec...
S novou A8 jsem jel, s motorizací 4,2 TDI - pikantní je, že to bylo za deset minut potom, co jsem řídil starší 4,2 TDI. Motorově to bylo naprosto nesrovnatelné, tam udělali obrovský kus práce.
Kvituju s povděkem, že je recenzovaná benzínová verze, které se většina testů vyhýbá.
Jinak, A8 pokud vím má vzduchový podvozek a tak je velký rozdíl v tom, v jakém automobil jede nastavení a nechce se mi zdát, že by A8 v režimu "Comfort" nějak extra drncala. Nic takového jsem nepozoroval.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.09.2010 23:34, hmm...
Dvouleta zaruka u tak drahyho auta je primo nestydate. Ja vim ze pripadny majitel zrejme pozarucni opravy nemusi nejak zasadne resit po financne strance, ale v tak slozitem vozu jak je A8 je pravdepodobnost poruchy dost vysoka a mit v garazi porad porouchany vehikl a furt to plait by mne teda hodne unavovalo, i kdybych mel na uctu miliony...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 25.09.2010 07:46, RE: hmm...
bubu napísal:
Dvouleta zaruka u tak drahyho auta je primo nestydate. Ja vim ze pripadny majitel zrejme pozarucni opravy nemusi nejak zasadne resit po financne strance, ale v tak slozitem vozu jak je A8 je pravdepodobnost poruchy dost vysoka a mit v garazi porad porouchany vehikl a furt to plait by mne teda hodne unavovalo, i kdybych mel na uctu miliony...
Většina majitelů jí nebude mít víc než dva roky, a pokud ano, dá se záruka dokoupit a není to zase tak strašné myslím. Holt se Audi nepotřebuje podbízet jako jiní výrobci, každopádně by to bylo lepší, kdyby delší záruku nabízeli.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 25.09.2010 10:52, RE: automat
Tomáš Caknakis napísal:
Drncání auta je hodně subjektivní záležitost. Hrají roli jak gumy, nahuštění, naložení auta a tisíc jiných věcí. Sám používám BMW 730D a po vyhození 20" kol RunFlat a jejich nahrazení základníma 17" s běžnou gumou se drncání posunulo úplně někam jinam. Porovnávali jsme to s kamarádem, který vlastní MB S 350 obutý na 20" kolech, má dokonce příplatkový podvozek ABC a rozdíl prakticky žádný. Jak jinak si vysvětlit, že autor článku srovnává v předchozím příspěvku podvozek C5 a Legacy.

Prostě všec...
Na podrobný popis nejmodernějších vychytávek se můžete těšit v samostatném článku (budou technické novinky z A8, tak z nové S60, která je sice o třídu níže, ale je "nabušená" bezp. systémy) ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 25.09.2010 19:32, RE: automat
Petr - TipCars.com napísal:
Na podrobný popis nejmodernějších vychytávek se můžete těšit v samostatném článku (budou technické novinky z A8, tak z nové S60, která je sice o třídu níže, ale je "nabušená" bezp. systémy) ...
Paráda. Budu se těšit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.11.2011 18:13, RE: automat
Michal napísal:
S novou A8 jsem jel, s motorizací 4,2 TDI - pikantní je, že to bylo za deset minut potom, co jsem řídil starší 4,2 TDI. Motorově to bylo naprosto nesrovnatelné, tam udělali obrovský kus práce.
Kvituju s povděkem, že je recenzovaná benzínová verze, které se většina testů vyhýbá.
Jinak, A8 pokud vím má vzduchový podvozek a tak je velký rozdíl v tom, v jakém automobil jede nastavení a nechce se mi zdát, že by A8 v režimu "Comfort" nějak extra drncala. Nic takového jsem nepozoroval.
naprosto s váma souhlasím,auto mám obuté na 21 palcových kolech,díky vzduchovému podvozku to není vůbec poznat,měl jsem s toho hrůzu ale jsem velice příjemně překvapený,motor je výborný,při jízdě po dálnici kolem rychlosti 140 km,si bere 9.2 litru,800 nM točívého momentu s autem pěkně hýbe,při předjíždění není moc aut které by vás předjelo,výhrady mám jenom k převodovce,někdy se projevuje nepříjemným škubáním,převážne když se s klidu rozjíždím,elektronika si dá 1,přidám plyn ale potom plyn uberu,elektronika tu rychlost,,vyškubne" je to velice nepříjemný zvuk,to bych u tohoto auta vůbec nečekal.
reagovať
otakar.deylFB
počet príspevkov3
dátum registrácie13.12.2012
Štvrtok 13.12.2012 09:42, převodovky AT
Už to asi nikdo čist nebude, ale přesně to mi dělá převodovka 5AT od Mercesesu /v Jeepu GCH/, lajcky myslím, že převodovka pozná rozjezd a čím více šlapu na plyn, tak řadí rychleji a ,,tvrději,, tedy i ,,tvrději odřadí na 2st., i když dám nohu z plynu. Ještě více je to znát na převodovce Chrysler 6AT, kde sice po zařazení z P reaguje okamžitě/ na rozdíl od 5AT, kde trvá zařazení z P nebo N na D cca 1 sekundu, což mne štve/ ale rány při řazení jsou velké /plný plyn/- tedy asi se jedná spíše o nastavení SW řídící jednotky/ doufám/. Jinak mému známému se VW 2,5TDi vysypal na Touaregu při cca 200.000km- špatná výměna oleje v značkovém servisu a pak v cca 300.000km repasovaný blok z VW-nafta v klikovce.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.