0
späť
 

diskuze k tématu: Audi A6 2,8 V6 - slouží i po 270 tis. km.

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.10.2011 07:00, to snad ani není možný
zase další blázen,co dal všecny peníze za starou ojetinu a věří, že předchozí "obchodní zastupce" v Německu najezdil ročně 25000km a pak další majitel 10000km/ročně. Navíc po koupi u takového auta dělat rozvody až za rok užívání je také docela hazard...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.10.2011 08:29, Kůže
Tak předně, na to, že tvrdí, že se pohybuje v automobilismu, je úroveň článku fakt bídná. V podstatě se člověk nic nedozvěděl. O autě o motoru o výbavě, prostě nic.
A mám taky kůži, ale nějakou asi jinou neb se mi v ní záda potí méně než v předchozím autě s látkovým čalouněním (obě auta klimatizovaná). Možná je spíš kámen úrazu v barvě kůže. Já mám světlou a v létě jsem tomu opravdu rád.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.10.2011 09:21, RE: to snad ani není možný
MilanKr napísal:
zase další blázen,co dal všecny peníze za starou ojetinu a věří, že předchozí "obchodní zastupce" v Německu najezdil ročně 25000km a pak další majitel 10000km/ročně. Navíc po koupi u takového auta dělat rozvody až za rok užívání je také docela hazard...
je nesmysl, že když si člověk koupí ojetinu musí hned měnit rozvody. Když ti servisák, kterému člověk věří, že rozvody jsou v pohodě a je zbytečné je měnit, tak proč bych to dělal. Pán si chtěl udělat radost, tak si ji udělal. Jen by se mohl v recenzi více rozepsat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.10.2011 09:42, RE: Kůže
David V napísal:
Tak předně, na to, že tvrdí, že se pohybuje v automobilismu, je úroveň článku fakt bídná. V podstatě se člověk nic nedozvěděl. O autě o motoru o výbavě, prostě nic.
A mám taky kůži, ale nějakou asi jinou neb se mi v ní záda potí méně než v předchozím autě s látkovým čalouněním (obě auta klimatizovaná). Možná je spíš kámen úrazu v barvě kůže. Já mám světlou a v létě jsem tomu opravdu rád.
nějak se mi ten článek nepozdává celkově-cena za auto by před čtyřmi roky byla přehnaná, měnit olejový filtr až když je zanesený je totální kravina, to snad má každej tři stovky na to aby to měnil s olejem, ne??? a za další-proč by si obchoďák kupoval V6 v benzínu když hodně najede??? to jedině že hodně vydělá-ale to by si snad koupil něco novějšího, ne??? mrkev v zimě...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.10.2011 10:01, Přední náprava
Já bych tomu i věřil, ale nevěřím tomu, že to auto má po takové době a porci kilometrů ještě v pohodě přední nápravu. Jednak na ní sedí docela těžký motor a navíc v Audi je dobrým zvykem už léta cpát motory až úplně dopředu, krom toho, že to totálně deklasuje jízdní vlastnosti to na trvanlivosti předku nijak nepřidá, po těch letech tam na uložení prostě nějaká vůle bude a ten motor za to prostě "táhne". Mám podobně starou Hondu a předek šel do kytiček někde kolem 160tis., pokud tohle jezdilo v D a potom u nás, tak nájezd kolem 180tis bude pro ten čumák limit
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.10.2011 10:11, RE: Kůže
David V napísal:
Tak předně, na to, že tvrdí, že se pohybuje v automobilismu, je úroveň článku fakt bídná. V podstatě se člověk nic nedozvěděl. O autě o motoru o výbavě, prostě nic.
A mám taky kůži, ale nějakou asi jinou neb se mi v ní záda potí méně než v předchozím autě s látkovým čalouněním (obě auta klimatizovaná). Možná je spíš kámen úrazu v barvě kůže. Já mám světlou a v létě jsem tomu opravdu rád.
apríl přišel letos poněkud pozdě
Někdo si zaplatí předplatné světa motorů a rázem se řadí do těch co se v tom pohybují.
Obzvláště přínosná pro mne byla informace že pán jezdí i o výkendu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.10.2011 10:34, RE: to snad ani není možný
Alcides napísal:
je nesmysl, že když si člověk koupí ojetinu musí hned měnit rozvody. Když ti servisák, kterému člověk věří, že rozvody jsou v pohodě a je zbytečné je měnit, tak proč bych to dělal. Pán si chtěl udělat radost, tak si ji udělal. Jen by se mohl v recenzi více rozepsat.
ukažte mi jedného servisáka, ktorý sa zaručí za to že rozvody boli ozaj menené - ja takého nepoznám
radšej investujem preventívne 100 e do rozvodov ako riskovať že si ventil podá ruku s piestom - detto olej, všetky filtre
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.10.2011 10:45, RE: to snad ani není možný
peterka85 napísal:
ukažte mi jedného servisáka, ktorý sa zaručí za to že rozvody boli ozaj menené - ja takého nepoznám
radšej investujem preventívne 100 e do rozvodov ako riskovať že si ventil podá ruku s piestom - detto olej, všetky filtre
100e za vymenu rozvodu, kde zijes
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.10.2011 11:17, RE: Kůže
tomaskrtek napísal:
nějak se mi ten článek nepozdává celkově-cena za auto by před čtyřmi roky byla přehnaná, měnit olejový filtr až když je zanesený je totální kravina, to snad má každej tři stovky na to aby to měnil s olejem, ne??? a za další-proč by si obchoďák kupoval V6 v benzínu když hodně najede??? to jedině že hodně vydělá-ale to by si snad koupil něco novějšího, ne??? mrkev v zimě...
Máš pravdu. Obchodní zástupce, který si koupí 10 let starý auto, za který se nemusí sydět. Buď hodně nevydělá nebo nechce do auta cpát prachy, ale potom zase nechápu to Audi A6 s V6.
Apropos 22500 km/rok zas taková darda není, to bych 10 let starou naftu kvůli "úspoře" nekoupil. To bude agent s teplou vodou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.10.2011 12:29, RE: Kůže
tomaskrtek napísal:
nějak se mi ten článek nepozdává celkově-cena za auto by před čtyřmi roky byla přehnaná, měnit olejový filtr až když je zanesený je totální kravina, to snad má každej tři stovky na to aby to měnil s olejem, ne??? a za další-proč by si obchoďák kupoval V6 v benzínu když hodně najede??? to jedině že hodně vydělá-ale to by si snad koupil něco novějšího, ne??? mrkev v zimě...
Tomu "zanesenému olejovému filtru" jsem se taky musel zasmát. Pán asi tím pohybem v "automobilismu" myslel obyčejný automobilový provoz...
A určitě to koupil levně - sranda bude, až se toho bude chtít zbavit. Ač je to auto hezký, tak za 3 měsíce to bude 15let starej pelech...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.10.2011 14:09, RE: to snad ani není možný
Alcides napísal:
je nesmysl, že když si člověk koupí ojetinu musí hned měnit rozvody. Když ti servisák, kterému člověk věří, že rozvody jsou v pohodě a je zbytečné je měnit, tak proč bych to dělal. Pán si chtěl udělat radost, tak si ji udělal. Jen by se mohl v recenzi více rozepsat.
Souhlas. Já si po koupi ojetiny z D (142tkm) prohlédl štítek se záznamem, že byl rozvoďák měněn ve 105tkm. V aut. servise dohledali přes VIN záznam o provedení, takže jsem v klidu do 200tkm jezdil, a nechal ho vyměnit dle servisního doporučení. Když si ale člověk koupí něco, co nemá doloženou servisní historii (i když je aut dost, proto nechápu takovej krok do tmy), tak rozvody s pumpou preventivně udělá...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.10.2011 14:22, RE: Kůže
tomaskrtek napísal:
nějak se mi ten článek nepozdává celkově-cena za auto by před čtyřmi roky byla přehnaná, měnit olejový filtr až když je zanesený je totální kravina, to snad má každej tři stovky na to aby to měnil s olejem, ne??? a za další-proč by si obchoďák kupoval V6 v benzínu když hodně najede??? to jedině že hodně vydělá-ale to by si snad koupil něco novějšího, ne??? mrkev v zimě...
Třeba proto, že jako obchoďák fakturuje kilometry - já bych si koupil A8 4,2L
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.10.2011 14:54, RE: to snad ani není možný
krakatit napísal:
100e za vymenu rozvodu, kde zijes
čo malo či veľa ?? +/- som toľko platil za materiál na focusa 03 benzin
octavia stoji tiež toľko +/-
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.10.2011 15:42, RE: Kůže
TicTac napísal:
Třeba proto, že jako obchoďák fakturuje kilometry - já bych si koupil A8 4,2L
to potom ano, ale aby to mělo smysl tak by to musel hodit do plynu a fakturovat benzín
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.10.2011 18:29, A6
proč by nemohla benzínová audi mít tyto KM,cesťáci v D jezdí v 2,5tdi.Jinak tenhle model audi bez quattra je celkem mizérie v jizdních vlastnostech.vzadu ta ohlá příčka a motor nad přední nápravou tomu nepřidá.čtyřkola má aspoň vzadu víceprvek.A spotřeba město jezdí tak 14-15l.to je určitě lepší volba E39,benzínové motory jsou jak výkonem tak spotřebou jinde,od koncernu tak snad jedině 1,8T 132KW.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.10.2011 18:48, RE: Kůže
TicTac napísal:
Třeba proto, že jako obchoďák fakturuje kilometry - já bych si koupil A8 4,2L
To by bylo hezký... Takovýmu vykukovi bych spočetl průměr cesťáků, nějakejch 5,20 za km, ten by koukal... Kdo se chce svézt, ať si připlatí .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.10.2011 00:00, RE: Kůže
David V napísal:
Máš pravdu. Obchodní zástupce, který si koupí 10 let starý auto, za který se nemusí sydět. Buď hodně nevydělá nebo nechce do auta cpát prachy, ale potom zase nechápu to Audi A6 s V6.
Apropos 22500 km/rok zas taková darda není, to bych 10 let starou naftu kvůli "úspoře" nekoupil. To bude agent s teplou vodou.
Že by obchodní zástupce Amway? Pár jsem už potkal, rád si je vždy vyslechnu a popovídám si. Vždy mi přijde v dnešní době vtipný ten luxusní kožený kufřík plmý audio kazet, za které vydali nemalé sumy svým guruům. <br>
Apropos, trochu mimo téma, proč je pořád Chorvatsko tak často etalonem mořské dovolené? Předloni jsme koncem června byli přes německou cestovku týden na Mallorce s polopenzí ve 3* hotelu a spokojenost. Celková cena lehce přes 18000 za 4 člennou rodinu (3 místa v letadle). Když jedu autem do Chorvatska, tak mořím 12h v autě celou rodinu a jen za palivo dám cca 4 tisíce plus dálniční poplatky. S ubytováním a stravou se už nejspíš dostanu na vyšší cenu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.10.2011 09:19, RE: Kůže
Petr S napísal:
Že by obchodní zástupce Amway? Pár jsem už potkal, rád si je vždy vyslechnu a popovídám si. Vždy mi přijde v dnešní době vtipný ten luxusní kožený kufřík plmý audio kazet, za které vydali nemalé sumy svým guruům. <br>
Apropos, trochu mimo téma, proč je pořád Chorvatsko tak často etalonem mořské dovolené? Předloni jsme koncem června byli přes německou cestovku týden na Mallorce s polopenzí ve 3* hotelu a spokojenost. Celková cena lehce přes 18000 za 4 člennou rodinu (3 místa v letadle). Když jedu...
Taky nevím, proč se to často zdůrazňuje. To spíš jen v souvislosti, že auto dojelo tam i zpátky, což zrovna u dlouhých cest není nic neobvyklého. Častěji se něco vysype při denním poskakování po 5-ti km v celkovém úhrnu jedné dlouhé cesty.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 17.10.2011 08:59, RE: Kůže
Petr S napísal:
Že by obchodní zástupce Amway? Pár jsem už potkal, rád si je vždy vyslechnu a popovídám si. Vždy mi přijde v dnešní době vtipný ten luxusní kožený kufřík plmý audio kazet, za které vydali nemalé sumy svým guruům. <br>
Apropos, trochu mimo téma, proč je pořád Chorvatsko tak často etalonem mořské dovolené? Předloni jsme koncem června byli přes německou cestovku týden na Mallorce s polopenzí ve 3* hotelu a spokojenost. Celková cena lehce přes 18000 za 4 člennou rodinu (3 místa v letadle). Když jedu...
Proč Chorvatsko? Je tam hezký koupání a je to za kopcem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.10.2011 09:52, RE: Kůže
Pepe napísal:
To by bylo hezký... Takovýmu vykukovi bych spočetl průměr cesťáků, nějakejch 5,20 za km, ten by koukal... Kdo se chce svézt, ať si připlatí .
No to nevím, naši obchoďáci jezdí třeba X5 v benzínu a není s tím problém
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.