0
späť

diskuze k tématu: Prosím o radu při koupi ojetiny.

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
brzonjak
počet príspevkov2
dátum registrácie02.07.2014
Streda 02.07.2014 22:38, Prosím o radu při koupi ojetiny.
Dobrý den, před nějakou dobou jsem bohužel roztřelil moje první auto Volskwagen Bora Nyní uvažuju o novém a vůbec si nevím rady....Je mi 21 a jsem student. Cena by se měla pohybovat kolem 180 tisíc. Jako první mě napadnul Volkswagen Passat rok výroby kolem 2005-2006 a asi by se mi líbil nafták. Dost také přemýšlím nad automatickou převodovkou DSG. Ptám se vás tedy s jakou motorizací byste mi tento vůz doporučili a jestli je zmíněná převodovka dobrý nápad nebo bych se měl spíš držet manuálu. Jako druhá mě napadla Audi A4, která se mi líbí víc než Passat ale bojím se vysokých nákladů na servis. Moje hlavní otázka je na co si dát pozor při koupi ojetiny a do kolika Km by měli mít tak zhruba nalítáno. Budu rád za jakoukoli radu a případné doporučení jiného auta...
reagovať
wimmer_day
počet príspevkov43
dátum registrácie29.01.2009
Štvrtok 03.07.2014 07:01, .
Ideální volba - Passat 2.0 TDi PD, DSG, 4motion. Je to kvalitní koncernový držák co vůbec nežere a do dané částky jich bude spousty na prodej, nalítáno max. do 150k km, garantuju. Těch roštěnek se bude chytat míň než na Audi, ale to už je jiná liga, že jo.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1040
dátum registrácie23.04.2014
Štvrtok 03.07.2014 08:11, RE: .
wimmer_day napísal:
Ideální volba - Passat 2.0 TDi PD, DSG, 4motion. Je to kvalitní koncernový držák co vůbec nežere a do dané částky jich bude spousty na prodej, nalítáno max. do 150k km, garantuju. Těch roštěněk se bude chytat míň než na Audi, ale to už je jiná liga, že jo.

Počet roštěnek by šel navýšit instalací nějakých pořádných liťáků! Jo a kdyby náhodou auto mělo najeto víc než 150k, tak požádat bazarníka ať to do dalšího dne napraví...
reagovať
Ma007