0
späť
 

diskuze k tématu: Prosím o radu při koupi ojetiny.

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
brzonjak
počet príspevkov2
dátum registrácie02.07.2014
Streda 02.07.2014 22:38, Prosím o radu při koupi ojetiny.
Dobrý den, před nějakou dobou jsem bohužel roztřelil moje první auto Volskwagen Bora Nyní uvažuju o novém a vůbec si nevím rady....Je mi 21 a jsem student. Cena by se měla pohybovat kolem 180 tisíc. Jako první mě napadnul Volkswagen Passat rok výroby kolem 2005-2006 a asi by se mi líbil nafták. Dost také přemýšlím nad automatickou převodovkou DSG. Ptám se vás tedy s jakou motorizací byste mi tento vůz doporučili a jestli je zmíněná převodovka dobrý nápad nebo bych se měl spíš držet manuálu. Jako druhá mě napadla Audi A4, která se mi líbí víc než Passat ale bojím se vysokých nákladů na servis. Moje hlavní otázka je na co si dát pozor při koupi ojetiny a do kolika Km by měli mít tak zhruba nalítáno. Budu rád za jakoukoli radu a případné doporučení jiného auta...
reagovať
wimmer_day
počet príspevkov43
dátum registrácie29.01.2009
Štvrtok 03.07.2014 07:01, .
Ideální volba - Passat 2.0 TDi PD, DSG, 4motion. Je to kvalitní koncernový držák co vůbec nežere a do dané částky jich bude spousty na prodej, nalítáno max. do 150k km, garantuju. Těch roštěnek se bude chytat míň než na Audi, ale to už je jiná liga, že jo.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1042
dátum registrácie23.04.2014
Štvrtok 03.07.2014 08:11, RE: .
wimmer_day napísal:
Ideální volba - Passat 2.0 TDi PD, DSG, 4motion. Je to kvalitní koncernový držák co vůbec nežere a do dané částky jich bude spousty na prodej, nalítáno max. do 150k km, garantuju. Těch roštěněk se bude chytat míň než na Audi, ale to už je jiná liga, že jo.


Počet roštěnek by šel navýšit instalací nějakých pořádných liťáků! Jo a kdyby náhodou auto mělo najeto víc než 150k, tak požádat bazarníka ať to do dalšího dne napraví...
reagovať
Ma007
počet príspevkov197
dátum registrácie26.11.2013
Štvrtok 03.07.2014 08:55, RE: .
KoobaS napísal:
wimmer_day napísal:
Ideální volba - Passat 2.0 TDi PD, DSG, 4motion. Je to kvalitní koncernový držák co vůbec nežere a do dané částky jich bude spousty na prodej, nalítáno max. do 150k km, garantuju. Těch roštěněk se bude chytat míň než na Audi, ale to už je jiná liga, že jo.
Počet roštěnek by šel navýšit instalací nějakých pořádných liťáků! Jo a kdyby náhodou auto mělo najeto víc než 150k, tak požádat bazarníka ať to do dalšího dne napraví...


Ešte je tu predsa Audi A6 allroad, na vzduchu, s multitronikom, jasan že V6 TDi je úplne inde ako R4. Na to už aj roštenky poletia a ak by bola náhodou kapota na milostné radovánky nízko tak aj tu vie pomôcť vzduchový podvozok... Cena bude za hubičku a kilometre koľko si nadiktuješ...

Dosť bolo srandy, za mňa je odporúčanie: malé auto v benzíne a radšej mladšie ako spomínaných 8-9 rokov. Možno si tazaťeľ tak často nevrzne, ale určite nevykrváca na servise a za tie ušetrené prachy si môže 1x do týždňa aj spoločníčku zaplatiť (alebo slušnú večeru priateľke)

reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Štvrtok 03.07.2014 11:35, auto
Já se tedy přimlouvám za to aby tazatel část peněz investoval do škol smyku, kurzu bezpečné jízdy a podobně. Možná potom nebude muset za rok psát že rozstřelil passata.
Jinak jako nové kombinace 2,0TDI a DSG byla celkem ok, ale jako ojetinu od neznámého člověka nikdy. Motorů 2,0TDI bylo dost verzí a pokud si vzpomínám vyložený průser jsou jen dvě, hlavně ta 16V 125kW. Ostatní celkem překvapivě drží. Chce to si zjistit tu druhou past.
reagovať
xtrox
počet príspevkov233
dátum registrácie01.11.2012
Štvrtok 03.07.2014 16:38, RE: auto
PetrT napísal:
Já se tedy přimlouvám za to aby tazatel část peněz investoval do škol smyku, kurzu bezpečné jízdy a podobně. Možná potom nebude muset za rok psát že rozstřelil passata. Jinak jako nové kombinace 2,0TDI a DSG byla celkem ok, ale jako ojetinu od neznámého člověka nikdy. Motorů 2,0TDI bylo dost verzí a pokud si vzpomínám vyložený průser jsou jen dvě, hlavně ta 16V 125kW. Ostatní celkem překvapivě drží. Chce to si zjistit tu druhou past.


druhá past byly první 2,0 tdi (ale ke konci výroby taky začaly držet) a třetí past 2,0 tdi (bkd) do jara 2007

mimo dálnici žere 2,0 o cca litr víc, na dálnici je to skoro stejný s 1,9
reagovať
roman.hrdlicka
počet príspevkov22
dátum registrácie30.10.2013
Piatok 11.07.2014 13:38, výběr auta ojetiny
Je to jen můj názor, ale jestli je to kolem roku 2005/2006tak to ještě byli velice kvalitní motory 1.9TDI s 86KW a začínali motory 2.0TDI se vstrikovaním Common rail, ale u kterých by se lehce bal turba (to je kus od kusu, po roce 2008 už se tyto problémy nevyskytovali) nebo sáhnout po 3.0TDI kde automatická převodovka samozřejmosti, také dobré motory. Všeobecně kontrolovat váhy vzduchu které jsou v těchto rocích nejčastejsí kamen úrazu. Pokud benzin tak bych doporučil 2.0TFSI což je velice kvalitní motor se slušnou spotřebou a velmi dobrým výkonem zvlášt (147KW nebo dokonce 162KW s připlatkem s-line je to nejlepší kombinace) u nahradních dílu passat nebo audi se jedna o přibližně stejné cenově relace.
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Sobota 12.07.2014 16:16, A teď vážně
Sežeň si jinou Boru a nauč se řídit (třeba jak někdo zmiňoval školu smysku). Počítej s tím že Passata 2005 a mladší (to samé platí pro Audi) budeš jako student živit těžko. Vím o čem mluvím
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.