0
späť
 

diskuze k tématu: Ojeté Audi A4 II – jaké bude s benzínovým turbomotorem?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
dagosek
počet príspevkov1
dátum registrácie13.04.2014
Piatok 25.07.2014 19:12, a4
měl jsem a4 1,8 T 132KW,r.v.99 avant,motor příjemný,výkon dostatečný,spotřeba dlouhodobá město venek okolo 9L/100Km.nijaké loudání.najeli jsme s ní za rok cca.20.000KM bez problémů.Jen pozor na vymlácenou přední nápravu,už to není tolik ale pořád dost..
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Pondelok 28.07.2014 09:10, výběr
docela dobrá volba...auto ještě relativně dobře postavené, motor vynikající - ale pozor na to abys včas měnil olej (resp. zda byl měněn a zda nejezdil na 0W/5W- 30)...u tohoto motoru dochází k vysoké karbonizaci oleje kvůli blbému chlazení a to pak ucpává nasávací koš a může dojít i k zadření...takže první věc při koupi udělat olej filtry a vyčistit vanu a koš. jinak náprava se dá koupit za relativně dost rozumné peníze. samozřejmě kapitolou je koncernová elektroinstalace/elektronika...ta umí potrápit, na druhu stranu ve změti dnešních popelnic kterých jsou plné bazary výběr chápu...prostě si nevybereš, sypat se bude všechno :)
reagovať
Falewick
počet príspevkov25
dátum registrácie07.09.2011
Pondelok 28.07.2014 10:27, a4
Benzín je vzhledem k nájezdu určitě dobrá volba. Již tu byl zmíněn ucpávající se sací koš. Pak taky z mé zkušenosti trpí na oprýskání a otlapkání interiéru, z páček a ovladačů se sedřou piktogramy apod.
Pak je taky velký rozdíl jestli bude quattro nebo ne. I když lepší systém pohonu prakticky nenajdete, z hlediska spolehlivosti, ceny a spotřeby je lepší quattro nemít (a ruku na srdce kdo ho skutečně potřebuje). Quattro se hodí do "sporťáku" na víkendové projížďky, ale to už by zase chtělo spíš V6.
reagovať
Highlander
počet príspevkov2
dátum registrácie05.10.2009
Pondelok 28.07.2014 11:06, A4 1,8T II.g.
Také vám rozhodně doporučím benzín vzhledem k tomu kolik obvykle najedete. V minulosti jsem vlastnil A4 avant Quattro ročník 2003 v poměrně vzácné výkonové verzi 1,8 T 140 Kw. 1,8 T se dělala zhruba ve čtyřech výkonových verzích, které však mají společné závady. A sice spálená cívka přímého zapalování, kterou jsem nechával vyměnit, ale jde o položku v řádu pouze několika stokorun. Avšak až na několik desítek tísíc vás může přijít výměna turba, které vydrží zhruba 150 tkm samozřejmě v závislosti na zacházení předchozího majitele. Problém s křehkou přední nápravou první generace již byl odstraněn a jde jinak o spolehlivý vůz, avšak technicky vyspělý a zaslouží si kvalitní servis. Pečlivě vybírejte konkrétní kousek s kompletní servisní historií a podle již jiným kolegou výše zmíněných opotřebení piktográmů ovladačů také lze posoudit zacházení předchozího majitele a pravdivost najetých kilometrů. Rád bych vám doporučil dovoz ze západní Evropy, ale kvůli současného kurzu Eura se to nevyplatí.
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Pondelok 28.07.2014 16:53, RE: výběr
finding napísal:
docela dobrá volba...auto ještě relativně dobře postavené, motor vynikající - ale pozor na to abys včas měnil olej (resp. zda byl měněn a zda nejezdil na 0W/5W- 30)...u tohoto motoru dochází k vysoké karbonizaci oleje kvůli blbému chlazení a to pak ucpává nasávací koš a může dojít i k zadření...takže první věc při koupi udělat olej filtry a vyčistit vanu a koš. jinak náprava se dá koupit za relativně dost rozumné peníze. samozřejmě kapitolou je koncernová elektroinstalace/elektronika...ta umí potrápit, na druhu stranu ve změti dnešních popelnic kterých jsou plné bazary výběr chápu...prostě si nevybereš, sypat se bude všechno :)


Kromě té elektriky souhlasím, mám A4 druhé generace už dlouho a kromě spínače okna a nějaké žárovky elektrika drží. To samé platí i o předchozích či jiných koncernových autech v rodině (kromě Fabie, kde se H7 měnily co půl roku, aspoň to nebylo nic náročného). Kéž bych mohl to samé říct o BMW E46, které mě na elektrice stálo už dost a to má lehčí život a méně najeto. Podvozek je oproti 1. generaci daleko odolnější. Kdo nevymetá díry a kanály, tomu vydrží i 150 000 a víc. 1,8 turbo spolu s 1,9 TDI jsou jedny z nej. motorů co kdy koncern udělal. Samozřejmě potřebují pravidelnou údržbu, jako je uvedeno výše. Osobně jsem zažil 1,8T v A4 první generace a v oktávce. Byly to obě služební auta a víc je trápily jen cívky. Turba překvapivě držela, je pravda, že se na nich moc nestřídali řidiči, olej se ještě měnil po 15 000 km a tehdy ještě prodejci informovali o správném chování k turbomotorům.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.