0
späť
 

diskuze k tématu: Jak majitel hodnotí Audi A4 po půl roce používání?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 07:18, Nechápu...
...všechny ty lidi, co si koupí 12 roků starou audinu a myslí si, jací nejsou borci. To majitel opravdu na světlech soutěží ve sprintu s fabií? A ví o tom ta fabie? Není to pisateli v jeho věku trapné?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 08:05, RE: Nechápu...
Giorgio napísal:
...všechny ty lidi, co si koupí 12 roků starou audinu a myslí si, jací nejsou borci. To majitel opravdu na světlech soutěží ve sprintu s fabií? A ví o tom ta fabie? Není to pisateli v jeho věku trapné?
to taky nechápu, nakonec kdyby chtěl tak Fábka nemá šanci. Jen nesmí tolik hlídat spotřebu... IMHO koupit si 92kW auto a pak jezdit po městě mi přijde taky trochu zvláštní.
Jinak jedno z mála rozumných aut ke koupi za pár kaček.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 08:40, RE: Nechápu...
Alda napísal:
to taky nechápu, nakonec kdyby chtěl tak Fábka nemá šanci. Jen nesmí tolik hlídat spotřebu... IMHO koupit si 92kW auto a pak jezdit po městě mi přijde taky trochu zvláštní.
Jinak jedno z mála rozumných aut ke koupi za pár kaček.
Já zase nechápu, že si někdo vybere tento profláklý motor, a hlavně, že mu ho tady někdo doporučil. S obdobnou spotřebou by si mohl dopřát nějaký šestiválec. Jel by lépe a spotřebu by měl obdobnou. A s 13 let starým nafťákem? No nevím, i když je to koncernovské TDi, tak přecejen 13 let je hodně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 09:57, Pokud majitel jezdí převážně krátké jízdy ve městě ...
... tak se spotřebě nemůže divit. Přece jen relativně těžké auto plus litinový blok motoru, to se hodí spíše na dálky. Do města se opravdu víc hodí Fabie s motorem HTP.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 10:46, RE: Nechápu...
Giorgio napísal:
...všechny ty lidi, co si koupí 12 roků starou audinu a myslí si, jací nejsou borci. To majitel opravdu na světlech soutěží ve sprintu s fabií? A ví o tom ta fabie? Není to pisateli v jeho věku trapné?
Pán tím myslel mizerný zátah odspodu a vyjádřil to tak, že při rozjezdu od semaforů není mezi ním a HTP velký rozdíl. Takže prosím hned neodsuzujte. Jinak celkem ralativně dobrá recenze. Ono se toho po pár tkm moc napsat nedá. Při jeho nájezdu nezvolil motor úplně špatně, ale za 1,8 turbo by nedal o moc víc a jízda s ním je úplně o něčem jiném. A i kdyby odešlo turbo, tak už to není taková suma jako před X lety. Oceňuji, že při koupi myslel, a nevydal se do prvního BBB Bazaru pro nějakou plečku. Jinak ho můžu téměř ujistit, že na sériových pérech a tlumičích mu ramena těch 60 tisíc vydrží určitě. Navíc díly z druhovýroby od renomovaných výrobců bývají po počátečních problémech modernizované a odolnější než původní originály.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 10:51, RE: Nechápu...
David V napísal:
Já zase nechápu, že si někdo vybere tento profláklý motor, a hlavně, že mu ho tady někdo doporučil. S obdobnou spotřebou by si mohl dopřát nějaký šestiválec. Jel by lépe a spotřebu by měl obdobnou. A s 13 let starým nafťákem? No nevím, i když je to koncernovské TDi, tak přecejen 13 let je hodně.
taky nechápu ten odkaz na doporučení, když už tak 1.8T a to jen v některých verzích a hodně opatrně. před měsícem si známej koupil Pašíka B5ku s 1.8T, najel celých 300km než se mu motor (typ AWT) zadřel-olejové čerpadlo KO. na VW fórech se o tom sice popsaly tuny stránek ale on si to nepřečetl, nepřišel se poradit před koupí ale až po koupi, kde by sehnal novej motor. a to ví že jsem pro své známé a kamarády z okolí sehnal už pár pěknejch aut, nebo aspoň doporučil co jo a co ne a když už tak na co dávat pozor (tedy ne že bych se pasoval na odborníka ale mj. z diskuzí zde vím jaké jsou slabiny a co se může stát). teď ho to bude stát min. 30k. a to jsem mu sehnal Passata W8 v manuálu za stejnou cenu ale se serviskou a doloženým původem. jeho reakce-přeci nebudu živit V8
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 10:58, RE: Nechápu...
Paul napísal:
Pán tím myslel mizerný zátah odspodu a vyjádřil to tak, že při rozjezdu od semaforů není mezi ním a HTP velký rozdíl. Takže prosím hned neodsuzujte. Jinak celkem ralativně dobrá recenze. Ono se toho po pár tkm moc napsat nedá. Při jeho nájezdu nezvolil motor úplně špatně, ale za 1,8 turbo by nedal o moc víc a jízda s ním je úplně o něčem jiném. A i kdyby odešlo turbo, tak už to není taková suma jako před X lety. Oceňuji, že při koupi myslel, a nevydal se do prvního BBB Bazaru pro nějakou plečku....
Ohledně motoru přesně tak. Chtěl tím srovnáním dát jen najevo své pocity co se tahu motoru týče. A jinak já si takévybavuji, že tento motor zde byl posuzován (myslím že v oktávce) a tam bylo uvedeno, že v passatech a audinách se prostě projevuje mnohem lépe ve všech oblastech (tehdejší autor psal o tom, vlivu podélného uložení oproti příčnému).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 11:16, RE: Nechápu...
OldaH napísal:
Ohledně motoru přesně tak. Chtěl tím srovnáním dát jen najevo své pocity co se tahu motoru týče. A jinak já si takévybavuji, že tento motor zde byl posuzován (myslím že v oktávce) a tam bylo uvedeno, že v passatech a audinách se prostě projevuje mnohem lépe ve všech oblastech (tehdejší autor psal o tom, vlivu podélného uložení oproti příčnému).
Vliv podélně nebo příčně uloženého momentu má tak maximálně vliv na gyroskopický moment, který se dá ve vozidlech zanedbat. Navíc Passat ho podélně uložený nemá. Pokd má motor stejnou konstrukci, bude mít i stejnou charakteristiku, maximálně se něco podaří naladit na převodovce (dlouhý kvalty= lepší spotřeba, krátký kvalty= lepší dynamika). O tomhle motoru je známo, že aby jel, musí "dejchat" a když koně hodně "djechají", tak i hodně spasou. Navíc předpokládám, že i Audi i Passat jsou těžší a o to hůře pojede. Má ho kolega v Oktávce a dává mu co proto a on žere těch svých standardních 10.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 11:36, RE: Nechápu...
tomaskrtek napísal:
taky nechápu ten odkaz na doporučení, když už tak 1.8T a to jen v některých verzích a hodně opatrně. před měsícem si známej koupil Pašíka B5ku s 1.8T, najel celých 300km než se mu motor (typ AWT) zadřel-olejové čerpadlo KO. na VW fórech se o tom sice popsaly tuny stránek ale on si to nepřečetl, nepřišel se poradit před koupí ale až po koupi, kde by sehnal novej motor. a to ví že jsem pro své známé a kamarády z okolí sehnal už pár pěknejch aut, nebo aspoň doporučil co jo a co ne a když už tak na...
S tím W8 je to trošku složitější, než jen vyšší spotřebou kolem 11-12l. V jednoduchosti řečeno, je stejná pouze kastle. Podvozek je kompletně jiný, tím pádem servis nebude z nejlevnějších a navíc sehnat na to auto něco z vrakáčů je téměř nemožné...

A k majiteli A4 s 1.8 92kw asi není třeba co dodávat. Plakat tady, jak auto je líné, žere...apod není na místě. Při zkušební jízdě bylo auto pružné a úsporné a po koupi tomu přeplo? )))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 12:05, RE: Nechápu...
David V napísal:
Vliv podélně nebo příčně uloženého momentu má tak maximálně vliv na gyroskopický moment, který se dá ve vozidlech zanedbat. Navíc Passat ho podélně uložený nemá. Pokd má motor stejnou konstrukci, bude mít i stejnou charakteristiku, maximálně se něco podaří naladit na převodovce (dlouhý kvalty= lepší spotřeba, krátký kvalty= lepší dynamika). O tomhle motoru je známo, že aby jel, musí "dejchat" a když koně hodně "djechají", tak i hodně spasou. Navíc předpokládám, že i Audi i Passat jsou těžší a o ...
Ale no tak, pokud se bavíme o motoru 1,8 92 kW, tak passat b5 ho samozřejmě podélně uložený má.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 12:16, RE: Nechápu...
A4 napísal:
Ale no tak, pokud se bavíme o motoru 1,8 92 kW, tak passat b5 ho samozřejmě podélně uložený má.
Hm, tak to jsem nevěděl a ani bych to nečekal. To je pro verzi 4Motion nebo je tam atypická rozvodovka pro pouze přední pohon nebo je to snad s náhonem na zadní?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 12:28, RE: Nechápu...
A4 napísal:
Ale no tak, pokud se bavíme o motoru 1,8 92 kW, tak passat b5 ho samozřejmě podélně uložený má.
Tak člověk se pořád učí. Passat má snad všechno podél. Koukl jsem na pár inzerátů a nestačil se divit. Nicméně bych o způsob uložení neopíral argumentačně změnu v chování, pokud skutečně jde o identický motor a ani sání není nijak upravované (pouze přizpůsobené pootočení motoru o 90°).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 12:50, RE: Nechápu...
David V napísal:
Tak člověk se pořád učí. Passat má snad všechno podél. Koukl jsem na pár inzerátů a nestačil se divit. Nicméně bych o způsob uložení neopíral argumentačně změnu v chování, pokud skutečně jde o identický motor a ani sání není nijak upravované (pouze přizpůsobené pootočení motoru o 90°).
Všechny motory v Pasatech B5 a B5,5 mají motory uloženy podélně. Až v B6 jsou už všechny klasicky napříč
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 12:51, RE: Nechápu...
zigi napísal:
Všechny motory v Pasatech B5 a B5,5 mají motory uloženy podélně. Až v B6 jsou už všechny klasicky napříč
Napsal jsem to trochu divně ( ve spěchu ), ale myslím že je to pochopitelně napsané
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 12:53, RE: Nechápu...
zigi napísal:
S tím W8 je to trošku složitější, než jen vyšší spotřebou kolem 11-12l. V jednoduchosti řečeno, je stejná pouze kastle. Podvozek je kompletně jiný, tím pádem servis nebude z nejlevnějších a navíc sehnat na to auto něco z vrakáčů je téměř nemožné...

A k majiteli A4 s 1.8 92kw asi není třeba co dodávat. Plakat tady, jak auto je líné, žere...apod není na místě. Při zkušební jízdě bylo auto pružné a úsporné a po koupi tomu přeplo? )))
samozřejmě, je to čtyřkolka atd... ale na těch pár km co najezdí by to bylo jedno. on nechtěl ani 2.8. prostě a jednoduše-něco co jede jak z praku a nežere to. sci-fi. takovej litrovej motor kterej žere 4.5 a má 200k, to by bylo něco
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 13:15, Jízdní vlastnosti
Mě na Audi spíš víc vadí, že se všechna ta auta chovají jak když máte na chladiči přivázanou krávu. Prostě obrovskej šutr před přední nápravou a za ním lehké auto. Většina aut má motory uloženy tak aby největší hmotnost spočívala buď přímo na přední nápravě nebo za ní. U Audi je největší hmotnost před přední nápravou hned za chladičem, takže čumák si v zatáčkách jede kam chce a zbytek auta táhne za sebou
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 13:20, RE: Jízdní vlastnosti
Rover623 napísal:
Mě na Audi spíš víc vadí, že se všechna ta auta chovají jak když máte na chladiči přivázanou krávu. Prostě obrovskej šutr před přední nápravou a za ním lehké auto. Většina aut má motory uloženy tak aby největší hmotnost spočívala buď přímo na přední nápravě nebo za ní. U Audi je největší hmotnost před přední nápravou hned za chladičem, takže čumák si v zatáčkách jede kam chce a zbytek auta táhne za sebou
....a proto je Audi quattro už léta mezi špičkou ve své třídě.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 13:42,
Auto 1,3 tuny minimálně, 92kW. Když kouknu na spritmonitor.de, tak průměrná spotřeba těchto motorizací je 9,1 litru naturalu. Je tedy 10 litrů moc? Řekl bych, že není. Když usoudím, že pán jezdí 60 procent město... Mimochodem doporučuji mu přečíst si Davidův článek myslím že z předminulého týdne o provozních nákladech, aby pán zjistil, že spotřeba není vlastně zas až tak důležitá. No teď vážně. Pokud si majitel myslí, že auto má vážně vyšší spotřebu, tak může začít hledat a dávat auto motoricky dokupy. Originální velikost pneu, předepsaný tlak v pneu. Svíčky, filtry, oleje - to vše proběhlo. Dále dekarbonizace motoru, komprese motoru, stav katalyzátoru, stav výfuku. Stav rozvodů? Nejsou přeskočeny o zub, když píše, že mu konkuruje htp? Termostat chladicí kapaliny, stav lambda sondy? A tak bych mohl pokračovat.... Auto má 13 let, mechanik určitě najde vícero unavených a opotřebených částí. Otázkou ale je, zda majitel chce něco takového slyšet a je ochoten do vozidla tohot stáří investovat a zda to má vůbec cenu, nebo není lepší se smířit s vyšší spotřebou o 10 procent s ohledem na věk vozidla. Není to nové vozidlo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 14:02, RE: Nechápu...
zigi napísal:
Napsal jsem to trochu divně ( ve spěchu ), ale myslím že je to pochopitelně napsané
Je to jasný jak facka
Jen bych ještě dodal, že tenhle motor má v passatu a a4 plastové sání na rozdíl od oktávky, pokd se nepletu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.04.2012 16:10, RE:
Alkantpan napísal:
Auto 1,3 tuny minimálně, 92kW. Když kouknu na spritmonitor.de, tak průměrná spotřeba těchto motorizací je 9,1 litru naturalu. Je tedy 10 litrů moc? Řekl bych, že není. Když usoudím, že pán jezdí 60 procent město... Mimochodem doporučuji mu přečíst si Davidův článek myslím že z předminulého týdne o provozních nákladech, aby pán zjistil, že spotřeba není vlastně zas až tak důležitá. No teď vážně. Pokud si majitel myslí, že auto má vážně vyšší spotřebu, tak může začít hledat a dávat auto motori...
Jsem rád, že to tady někdo zmínil. Rozměr pneu mě zaujal - 205/60 R16 je takový nepříliš rozšířený. Nemělo by tam být správně 205/55 R16? To je mnohem více rozšířené a jak vím, tak třeba O2 to má jako lepší obutí. Tedy je to používané i v koncernu. Znalci Audin nevíte jak to je?

Pokud by měl opravdu vyšší profil, tak by měl větší než předepsaný obvod pneu a výsledkem by bylo i špatné ukazování tachometru. Takže kromě toho, že místo 100 km by pán najel více, tak by i také jezdil rychleji. Obě změny by se ve zvýšené spotřebě promítly, stejně tak by měl špatnou akceleraci, protože touto změnou se jakoby prodlouží převody.

Ostatní doporučené věci schvaluju, nejvíce by se na spotřebě nejspíš projevil hodně zanesený vzduchový filtr.

K té dekarbonizaci bych se zeptal - máš nějaký doporučeníhodný postup nebo servis, kde to udělají dobře? Jako majitel nad takovýma věcma přemýšlím a rád se nechám inspirovat.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.